Sateentekijä kirjoitti:Ilmeisesti kukaan ei edes vaivautunut lukemaan postaamani kirjoitusta muovipullojen myrkyllisyydestä. Ei se mitään. Maailmahan on muutenkin täynnä myrkyllisyyksiä. Mitä sitten yhdestä myrkyllisestä muovipullosta.Sama se minulle, millä itsekukin omaa myrkyttämistään jatkaa...Mutta luonto huutaa apua, se minua satuttaa...

Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ilmeisesti kukaan ei edes vaivautunut lukemaan postaamani kirjoitusta muovipullojen myrkyllisyydestä. Ei se mitään. Maailmahan on muutenkin täynnä myrkyllisyyksiä. Mitä sitten yhdestä myrkyllisestä muovipullosta.Sama se minulle, millä itsekukin omaa myrkyttämistään jatkaa...Mutta luonto huutaa apua, se minua satuttaa...
Olen lukenut ja tiedän muoveista muutoinkin.
En myöskään pidä siitä, että vähän väliä pitäisi ostaa jotain (ja vielä eri trendiväreissä!!!) uutta roinaa, joka on vaikeasti kierrätettävissä (koska lasin ja muovin komponentteja samassa esineessä) ja kuitenkin hajoaa joskus luontoon.
26,95; 450 ml
35 mlJep, yllättävän painava kokoonsa nähden, nyt kun sanoit. Eikö tuo kertakäyttöiseksi tarkoitettujen kierrekorkkien ongelma ole myös matkapulloiksi ylennetyissä limsa- ja kivennäisvesipulloissa?Psykopatologia kirjoitti:Ei hyvä. Cava-pullo on suhteessa erittäin painava nestemäärään verrattuna, ja kierrekorkki on tarkoitettu kertakäyttöön.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa