tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: Olet myös esittänyt minusta ja käytöksesti väitteitä ja tulkintoja jotka eivät pidä paikkaansa, mutta sinä kirjoitat niistä niin kuin ne olisivat objektiivisia totuuksia.
Oletko koskaan huomannut kenenkään toisen postaajan syyllistyneen tähän samaan?
tris kirjoitti:En ole tarkoittanut härnätä...
tris kirjoitti:... Sen vielä sanon että minh ei yleensä ole ketään kiusannut vaan on itse joutunut työpaikallaan kiusatun asemaan...
tris kirjoitti:... Aikanaan kun näistä oli puhe ei hän tunnistanut sanoja jotka olit hänen suuhunsa laittanut...
tris kirjoitti:... Mitä tulee siihen mitä aina toistat että "sinua on kiva kiusata" niin luulen että se on sama kuin kahvin kaksoiskonsonanttivirheen väittäminen tahalliseksi eli jos tilanteessa kiusausväite on tuntunut absurdilta niin siihen voi reagoida "höhhöhhöö, niinpä niin sinua onkin kiva kiusata"...
tris kirjoitti:... Muutoin tuollaista ei jo oman itsensäkään takia tosissaan sanoisi koska saisi muut palstalaiset kimppuunsa...
Kahvi kirjoitti:...
En tule sietämään tämän enempää minua kohtaan esitettyjä väitteitä kiusaamisesta, oja-lehmistäni tai mistään vastaavan kaltaisestakaan spekulaatiosta tarkoitusperistäni ym. Capiche?
__
E: lisätty lihavointi
Kahvi kirjoitti:En tietääkseni ole esittänyt missään olevani minkään sortin objektiivinen tarkkailija.
Laitoin kyllä merkille, että et huomannut Trisselle osoittamaani solvausta, vaikka se oli samassa lauseessa sinulle osoittamani kanssa.
Tiedät kyllä että osaan tarvittaessa olla asiaton ja aggressiivinen (ja kontrolloida niitä), enkä edes yritä piilottaa niitä minkään kuoren tai kullan alle.
En tule sietämään tämän enempää minua kohtaan esitettyjä väitteitä kiusaamisesta, oja-lehmistäni tai mistään vastaavan kaltaisestakaan spekulaatiosta tarkoitusperistäni ym. Capiche?
__
Psykopatologia kirjoitti:Onko Kyllästyneen tarkoituksena (ollut) saada tris lopettamaan kiusaaminen?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:En tietääkseni ole esittänyt missään olevani minkään sortin objektiivinen tarkkailija.
Laitoin kyllä merkille, että et huomannut Trisselle osoittamaani solvausta, vaikka se oli samassa lauseessa sinulle osoittamani kanssa.
Tiedät kyllä että osaan tarvittaessa olla asiaton ja aggressiivinen (ja kontrolloida niitä), enkä edes yritä piilottaa niitä minkään kuoren tai kullan alle.
__
Yllä oleva viestisi on hyvin kuvaava esimerkki käytöksestäsi; aggressiivista ja omien viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämistä.
tris kirjoitti:Lehmä äänestys oli ihan silkkaa leikkisää juttua josta tarkkaan mietin ettei se mielestäni voi olla loukkaava ketään kohtaan. Minusta ketjusta tuli hauska ja se lähensi postaajia. Sinua ei mitenkään loukattu siinä. Olen aikaisemminkin huomannut että huumori ylipäänsä tuntuu loukkaavan sinua. En ymmärrä miten lehmäjuttu saattoi sinua loukata.
Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Lehmä äänestys oli ihan silkkaa leikkisää juttua josta tarkkaan mietin ettei se mielestäni voi olla loukkaava ketään kohtaan. Minusta ketjusta tuli hauska ja se lähensi postaajia. Sinua ei mitenkään loukattu siinä. Olen aikaisemminkin huomannut että huumori ylipäänsä tuntuu loukkaavan sinua. En ymmärrä miten lehmäjuttu saattoi sinua loukata.
Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.
Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.
p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.
Kyllä se on sinä joka teet itsestäsi naurunalaisen. Siihen ei ketään toista tarvita.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Onko Kyllästyneen tarkoituksena (ollut) saada tris lopettamaan kiusaaminen?
On.
Olen onnistunut tavoitteessani ainakin siinä, ettei Tristan ole pystynyt kiusaamaan muita niin massiivisesti kuin mitä on minua kiusannut.
Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.
Kyllä se on sinä joka teet itsestäsi naurunalaisen. Siihen ei ketään toista tarvita.
Sanoo kirjoittaja, jonka viestit ovat jokseenkin kokonaan vain riidanhaastamista ja asiattomien viestien komppaamista.
Kahvi kirjoitti:... Taisi ottaa lehmän kyllä minun viesteistäni, kun jouduin muutamaan kertaan kysymään lehmää/agendaa, ennenkuin siihen sain edes jonkunnäköisen vastauksen...
Kahvi kirjoitti:... Lehmä-ketju oli minusta täysin selvästi huumori-heitto liittymättä mitenkään kenenkään loukkaamiseen tms...
Kahvi kirjoitti:... Suosittelisin vakavasti miettimään miksi koet loukkaavana ja ehkä jopa hyökkäyksenä sinua kohtaan aiheen, johon muiden responssi on huumori...
Kahvi kirjoitti:... Ei, eikä tässä käy argumentiksi mikään porukassa nauraminen kenellekään, vaan jutun hauskuus oli nimenomaan sen täysin irrationaalinen asiayhteys ojalehmiin, joiden sisältöä tivasin.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se on kyllä Kyllästynyt, joka on ansioitunut aggressiivisyydessä ja omien viestiensä sävyn, sisällön ja merkityksen kiistämisessä. Vittuilee minusta minkä kerkiää ja kun kysytään tarkennuksia, niin tunnutaan olevan niin puhtaita pulmusia kiusaamisen vastaisessa taistelussa että.
Enpä ainakaan ole uhkaillut tai "varoitellut" ketään.
Viestiesi sävyn, sisällön ja merkityksen perusteella olet minusta uhkaillut Janne Pöyhtäriä taipumaan tahtoosi 2004-2008.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:p-free kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Se olin silkkaa härnäämistä ja riidanhaastamista. Otit lehmä-vertauksen viestistäni ja ryhdyit sitä (ja siten viestiäni ja siinä käyttämääni vertausta) käyttämällä pilkkaamaan viestiäni ja pyrit tekemään sen naurunalaiseksi.
Sanoo kirjoittaja, jonka viestit ovat jokseenkin kokonaan vain riidanhaastamista ja asiattomien viestien komppaamista.
Mutta ei välttämättä ole täysin väärässäkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa