Psykopatologia kirjoitti:Asia liittyi äitini (104) kuolemaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Suljin, koska Kahvin kanssa oli asiasta erikseen sovittu.
Olisi pitänyt arvata, että tuokin asia käännetään minua vastaan....

Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti::02
Nyhän Kahvi suljetussa päiväkirjaketjussaan tuntui hyväksyvän tai
sivuutti vuoden 2007 valehtelunsa moraalisen puolen kokonaan ja
kirjoitti toimiensa hyvyydestä vain efekti-mielessä.
Ei oikein jaksa/ehdi/halua kiinnittää huomiota tuohon moraaliseen puoleen, '
kun vuositolkulla tulee turpaan ja jatkuvasti saa olla oikomassa Kyllästyneen
minusta esittämiä mahdollisesti hyvinkin virheellisiä väittämiä.
(- -)
Kyllästynyt kirjoitti:Suljin, koska Kahvin kanssa oli asiasta erikseen sovittu.
Voi hyvä helvetti sentään! Olisiko minun pitänyt kieltäytyä ketjun sulkemisesta vaikka Kahvin kanssa siitä yhdessä sovimme????

Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti::02
Nyhän Kahvi suljetussa päiväkirjaketjussaan tuntui hyväksyvän tai
sivuutti vuoden 2007 valehtelunsa moraalisen puolen kokonaan ja
kirjoitti toimiensa hyvyydestä vain efekti-mielessä.
Ei oikein jaksa/ehdi/halua kiinnittää huomiota tuohon moraaliseen puoleen, '
kun vuositolkulla tulee turpaan ja jatkuvasti saa olla oikomassa Kyllästyneen
minusta esittämiä mahdollisesti hyvinkin virheellisiä väittämiä.
(- -)
Mutta tuohan sanoo, että "tarkoitus pyhittää keinot" ja
että "saatan valehdella päästäkseni pälkähästä".
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Suljin, koska Kahvin kanssa oli asiasta erikseen sovittu.
Voi hyvä helvetti sentään! Olisiko minun pitänyt kieltäytyä ketjun sulkemisesta vaikka Kahvin kanssa siitä yhdessä sovimme????
Hieno homma, että pystyitte yhdessä sopimaan. Ilmeisesti kyseessä oli tilapäinen aselepo, joka solmittiin kaikessa hiljaisuudessa ja kulissien takana.
Vai olikohan se näytelmän väliaika...

Edelleen odotan vastaustasi, mihin sinun pahansuopa toteamuksesi (joka ei suinkaan ole mikään kysymys tai edes ihmettely) "näköjään et kuitenkaan tee niin" perustuu?

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Toki tiedän, että Kahvi oli pyytänyt sulkemaan ketjun - omista syistään....
Et näytä tietävän edes tuota.
Minä suljin ko. ketjun, eikä Kahvilla ollut mitään "omaa syytä" pyytää ketjun sulkemista!
Kahvi kirjoitti: 16.04.2013 21:57
Tuota... sain tietää jotain sellaista elämääni vaikuttavaa, TA:n päiväkirjoja koskevaa yksityisluontoista tietoa, että pyydän Ylläpitoa/moderaattoreita sulkemaan tämän ketjun VÄLITTÖMÄSTI toistaiseksi.
Kiitos etukäteen.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... No, sen perusteella, mitä viestistäsi on tuotu täällä esiin, nuo sanat 'ainakin nyt' antavat aiheen epäillä, että tilanne voisi muuttua, että tarjoat väliaikaista ratkaisua.
Näin ollen minä ymmärrän, miksi tarjottu tasapeli ei Kahville kelvannut. Olen palannut tuohon käsitykseen, että sopu olisi aivan varmasti Kahville kelvannut, jos sitä olisi hänelle tarjottu niin, että hän olisi voinut olla varma, ettei vanhoihin asioihin enää palata. Se olisi siis pitänyt ilmaista eksplisiittisesti....
Ymmärrätkö mitä sana "tasapeli" tarkoittaa?
Se ei ole mikään tilapäinen ratkaisu, tulitauko tai välirauha - vaan tasapeli.
Jos sinä (tai Kahvi), ette suomen kieltä tuon vertaa ymmärrä, se on ongelma jolle teidän pitäisi tehdä jotakin.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Tasapelin olisi voinut tuossa tilanteessa ymmärtää niin, että lopettaisitte nyt vanhojen asioiden käsittelyn...
Ei olisi voinut. Tasapeli on lopullinen ratkaisu, eikä sinun suomen kielen puutteellinen ymmärryskykysi saa tekemääni tarjousta muuttumaan miksikään muuksi kuin mitä se oli, vaikka kuinka yrittäisit omaa erehdystäsi selitellä.
Psykopatologia kirjoitti:Sinähän pidit valehtelua (2007) hyvänä keinona (2013;
jos se se olisi onnistunut), mutta kun se - loppujen lopuksi
- johti vuosien "kiusaamiseen", se ei ollutkaan hyvä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei minusta. Mutta Kyllästyneen suurentelevat ylitulkinnat saattavat
moisesta ehkä kertoakin?
Joita ovat?
viewtopic.php?f=16&t=7364&start=760#p125349Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi olet valehdellut toistuvasti, pitkään ja rankasti. ...
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Suljin, koska Kahvin kanssa oli asiasta erikseen sovittu.
Hieno homma, että pystyitte yhdessä sopimaan. Ilmeisesti kyseessä oli tilapäinen aselepo, joka solmittiin kaikessa hiljaisuudessa ja kulissien takana.
Vai olikohan se näytelmän väliaika...
Tapahtumien kulusta ja foorumilla tapahtuneesta inttämisestä voi saada sellaisen kuvan,
että Kahvin puolelta se oli aselepo ja Kyllästyneen puolelta tasapeli.
Mirri kirjoitti:Edelleen odotan vastaustasi, mihin sinun pahansuopa toteamuksesi (joka ei suinkaan ole mikään kysymys tai edes ihmettely) "näköjään et kuitenkaan tee niin" perustuu?
Siihen, että sinä et jäävännyt itseäsi, vaan kaikessa hiljaisuudessa käytit moderaattorioikeuksiasi. Kyseessä kuitenkin on minun tulkintani, ei muuta. Kun paljastui, että sinä olet sulkenut itseäsi koskevan ketjun, minulla ensimmäiseksi tuli mieleen, että sinäkö se oletkin, joka sulkee sinun ja Kahvin välienselvittelyyn liittyviä ketjuja. Ilmeisesti mieleeni tullut ajatus kuitenkin on virheellinen.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Toki tiedän, että Kahvi oli pyytänyt sulkemaan ketjun - omista syistään....
Et näytä tietävän edes tuota.
Minä suljin ko. ketjun, eikä Kahvilla ollut mitään "omaa syytä" pyytää ketjun sulkemista!
Alla Kahvin viesti Part II -ketjusta juuri ennen sulkemista.Kahvi kirjoitti: 16.04.2013 21:57
Tuota... sain tietää jotain sellaista elämääni vaikuttavaa, TA:n päiväkirjoja koskevaa yksityisluontoista tietoa, että pyydän Ylläpitoa/moderaattoreita sulkemaan tämän ketjun VÄLITTÖMÄSTI toistaiseksi.
Kiitos etukäteen.
Tuohon pohjasin y.o. toteamukseni. Mistään teidän yksityisviestittelystä ei siinä vaiheessa ainakaan minulla ollut tietoa....
Ei ollutkaan, mutta siitä huolimatta ilmoitit ymmärtäväsi miksei Kahvi tasapeliehdotukseeni suostunut.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sinähän pidit valehtelua (2007) hyvänä keinona (2013;
jos se se olisi onnistunut), mutta kun se - loppujen lopuksi
- johti vuosien "kiusaamiseen", se ei ollutkaan hyvä.
Olet ihmetellyt tätä asiaa todella monessa viestissä.
Mitä yrität kertoa/selvittää/tms kun jälleen kerran asian nostat esille?
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi:
TA:n päiväkirjoja koskevaa yksityisluontoista tietoa,
(Eihän tuo liity minuun ja äitiini.)
Mielestäni tuon Kahvin viestin pohjalta suljin (jonkun ko.) ketjun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa