Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Koska et ole kiistänyt, minä olen pitänyt sitä myöntämisenä (sillä kiistämisenhän sinä kyllä osaat)...
Koska en ole kiistänyt ryöstäneeni pankkia, sinä tulkinnet senkin niin, että olen (todistettavastiko sekin?) pankin ryöstänyt?
En, koska kukaan ei ole sellaista olettamusta esittänytkään. Ei ole ollut kiistettävää.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Pahoittelen väärinkäsitystä...
Kunpa ymmärtäisit pahoitella sitäkin, että olet moisia paskapuheita levitellyt.
Kovinpa sinä kevyesti heittelet tuota 'levitellyt'-sanaa! Minä olen kerran, vuonna 2011 esittänyt olettamuksen, jota sinä et kiistänyt.
Kun käsitykset foorumien todellisista kokonaisviestimääristä erosivat toisistaan niin huimasti, rupesin pohtimaan, mistä voisi olla kysymys.
Siksi toin käsitykseni esille uudelleen.
Ensimmäinen olettamukseni löytyy, jos osaa googlata sopivasti poistettuja ketjuja eli tuskin on kovin suuren lukijakunnan kiinnostuksen
kohteena, toisen voisin poistaa vaikka saman tien, mutta turhaahan sekin olisi, kun vahinko on jo tapahtunut?
Anteeksipyyntöä mistään levittelystä erikseen ei ole siis odotettavissa, mutta minun mielestäni se sisältyy jo esittämääni pahoitteluun.