Tukiasema.org: moderoinnista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.org: moderoinnista ym.

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.04.2012 21:58

Tohon sisältyy syvällistä symboliikkaa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2012 22:01

Psykopatologia kirjoitti:Täytyy syödä hernesoppaa vahvistukseksi.

Jotenkin aavistin tuon. Mutta se johtunee johdattelevasta viestistäni, joka taasen juontaa juurensa tämänpäiväiseen jostain syystä epäsopivaan lounaaseeni makkarakeittoon. Ei aina välttämättä tarvita edes hernekeittoa. 8-)

Oli vähän treeneissa aluksi epämiellyttävä olo, mutta onneksi meni ohi, ettei tarvinnut kesken pois lähteä. :D
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2012 22:24

Riidankylväjä kirjoitti:Tohon sisältyy syvällistä symboliikkaa.

Minulle viestisi tuo mieleen 'tottelemattoman' naisen pahoinpitelyn ja/tai raiskauksen, ei mitään muuta.

Kertoisitko tarkemmin viestisi sisältämästä syvällisestä symboliikasta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2012 08:31

Joo, saat anteeksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2012 09:14

Käsken Sinua kirjoittamaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Tukiasema.org: Moderoinnista

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 09:49

beth kirjoitti:Siksi poistit kaikki ja ja poistelit kaikki viestini kun mainitsin nimenomaan sinun naurettava öykkärimmäistä hitlerointia naisille.. Poistelit juuri siksi ettei kukaan ehtisi huomata.. Kova kiire oli sulla..Oikein kova..

Kylläpäs Beth käänsi asian oudoksi; 'unohti' kokonaan, että itse ponnekkaasti vaati kaikkien viestiensä poistoa liian hyvinä tänne.

Ylläpitäjän ei tarvitse poistella viestejä, yksittäisen kirjoittajan kohdalta ne poistuvat kaikki yhdellä napin painalluksella. Helppoa ja nopeaa. Joten kannattaa varoa vaatiessaan ylläpitäjää poistamaan omat viestit, vaatimus voi jopa toteutua - suorastaan käden käänteessä kirjoitukset katoavat kuin tuhka tuuleen ylläpitäjän uskoessa viestiensä poistoa vaativan olevan tosissaan.

Niin vakuuttavasti Beth tahtoi kaikki viestinsä poistoon tältä foorumilta, että ihme jos ylläpitäjä ei olisi uskonut hänen olevan tosissaan. Minä ainakin ylläpitäjänä olisin välittömästi ryhtynyt tuumasta toimeen moisen vaatimuksen edessä ja tehnyt työtä käskettyä - poistanut viestit pikavauhdilla, jottei kirjoituksiaan foorumilleni liian hyvinä pitävä kirjoittaja vain kuvittelisi minun jotenkin haluavan käyttää hänen hienoja tuotoksiaan hyväkseni foorumillani.

Mutta siis; varsinainen asiani oli tämä: Tukiasema on taas nurin - voi itku!
Tulee tällainen ilmoitus:
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Häkellyin Bethin kirjoituksista niin, että unohdin tulleeni kertomaan Tukarin kaatumisesta. Onko Tukari nurin muillakin, vai takkuaako se vain minulla?
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2012 10:13

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Mirri! Tuo toisten moittiminen ei anna sinusta kovin mairittelevaa kuvaa.
Viimeksi muokannut Riidankylväjä päivämäärä 12.04.2012 10:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Jail » 12.04.2012 10:14

Mirri, juu se on nurinniskoin...
Jail

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 10:19

Jail kirjoitti:Mirri, juu se on nurinniskoin...

Jail, hyvä tietää, että se on nurin. Tässä iskisi muuten vainoharhaisuus, kun alkaisin miettiä sen takkuavan vain minulla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2012 10:21

Kuutar huomautti taannoin, että on täällä ennenkin ihmisiä haukuttu ilman että ylös pitäjä on asiaan puuttunut yms.

Totta tuo, mutta jos suhteellisen törkeäkin viesti on totta, se säilyy herkemmin ruudussa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2012 10:24

Jail kirjoitti:Mirri, juu se on nurinniskoin...

Tervetuloa, Jail!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jail » 12.04.2012 10:26

Kiitos kiitos kaunis, psykopatologia :)
Jail

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2012 10:35

Jail kirjoitti:Kiitos kiitos kaunis, psykopatologia :)

Vaihtoehto: Kiitos kiitos, kaunis Psykopatologia :D

Trisse(kin) voisi opetella pilkkujen käyttöä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 16:11

beth kirjoitti:Sinua olisi moitittu koko foorumilla, täällä vain Kyllästynyt, ((onneksi edes yksi) hän vähän antaa toivoa, että suomalaisissa on kunnon ihmisiä.

Päätit sitten taas kaivaa suomalaisuuden esille. Suomalaisuuteen ilkeällä tavalla kajoavat kirjoituksesi voivat saada lukijan kiehumaan, vaikkei mitenkään tuntisi itseään rasistiksi tai venäläisvihaajaksi; sen verran inhottavasti ja ylimielisesti kirjoitat suomalaisista ja suomalaisuudesta. Mutta sinulla lienee tarkoituskin halveksia, loukata ja provosoida - lytätä ja mustamaalata, jotta voisit tuntea olevasi parempi ja yläpuolella.

Olisi kiva tietää mitä venäjänkieliset nettikeskustelukumppanisi ajattelisivat sinusta, jos lukisivat millaista törkyä päästelet näppikseltäsi suomeksi.
Mirri

Re: Tukiasema.org: Moderoinnista

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 16:52

beth kirjoitti:Hanna74 sanoi hyvin minulle yksärissä sinusta:"Hän on kaikialla, mihin menetkin, ja hän osaa kiusata näin ettei koskaan jää kiinni".

Olenkin arvellut, että syytellessäsi minua vaikka minkälaisesta yksityisviestien avulla juonimisesta, kerrot tosiasiassa omista yksityisviestikeskusteluistasi - siitä, että sinä juonit ja juoruat toisten kirjoittajien kanssa yksäreiden välityksellä, mustamaalaat ja panettelet. Syytät minua asiasta, jota todellisuudessa teet itse.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 17:24

beth kirjoitti:Kyllä se on selvä, että mielestäsi kaikkien pitää vain rakastaa sinua, kukaan ei saa edes privaatisti sanoa että sinä olet ihmisenä painajaismainen, kyllä sinä kontroloittuisit koko maailmaakin, kaikkia, kaikkea ja kaikki päivät, ja mielummin ajatuksiakin. Harmi että sun miksauksiin ei koskaan mahtuu oikeat osuvat ja asialliset palautteet sinusta itseäsi koskien, sinun supersairaasta kontrollinhimosta. Mm "Kontrollifrikki" taisi kuultu vain kymmeniä kertoja jo pelkästään Wasson suusta, muita en vitsi toista..

Aivan, VQP mielellään nimittelee kontrollifriikiksi; sellainen varmaan tuntuu hänestä mukavalta ja oikealta - ehkä hän jopa uskoo asiaansa.
Mirri

ViestiKirjoittaja valkosiipi » 12.04.2012 17:33

Poistin, kun Beth taisi karata...
Viimeksi muokannut valkosiipi päivämäärä 12.04.2012 17:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
valkosiipi

ViestiKirjoittaja Kuutar » 12.04.2012 17:33

Psykopatologia kirjoitti:Kuutar huomautti taannoin, että on täällä ennenkin ihmisiä haukuttu ilman että ylös pitäjä on asiaan puuttunut yms.

Totta tuo, mutta jos suhteellisen törkeäkin viesti on totta, se säilyy herkemmin ruudussa.

Eri ihmisille eri säännöt?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 12.04.2012 18:12

Jos joku on kiusannut minua tällä palstalla törkeästi, ja minä kirjoittelen tänne ja "haukun" häntä kiusaajaksi, niin se ei ole niin paha, kuin jos syyttäisin kiusaamisesta ihmistä, joka ei ole kiusannut ketään millään tavalla.
Illusia

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2012 18:42

Illusia kirjoitti:Jos joku on kiusannut minua tällä palstalla törkeästi, ja minä kirjoittelen tänne ja "haukun" häntä kiusaajaksi, niin se ei ole niin paha, kuin jos syyttäisin kiusaamisesta ihmistä, joka ei ole kiusannut ketään millään tavalla.

Mistä tiedetään, että törkeä kiusaaminen on oikeasti tapahtunut, eikä se ole vain syyttäjän kokemus, jossa ei olekaan todellisuuspohjaa?

Kaikki kiusatuiksi itsensä kokevat ja toisia ihmisiä kiusaajiksi haukkuvat tietysti ovat aivan varmoja, että heitä on kiusattu, ja että heillä on oikeus esittää syytöksensä ja vaikka haukkua 'puolustautumisen' ja 'takaisin antamisen' nimissä; tuskin he syyttäisivät ja haukkuisivat, jos eivät olisi varmoja asiansa oikeutuksesta.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko