Kahvi kirjoitti:... Ai lisää esimerkkejä? No sopiihan se:
Ei ehkä rangaistusta, mutta jonkinnäköisen "ojennuksen" tms moni olisi täällä saanut vaikka siitä, että käsittelee samoja asioita uudestaan ja uudestaan - ikäänkuin joka kerta asiaa käsiteltäisiin ensimmäistä kertaa...
Vaikka tämän palstan periaatteena on, että asioita ei haudata vaan niihin voi ja saa palata?
Kahvi kirjoitti:... Myös ketjun jatkuvalla ja toistuvalla off-topiciksi viemisestä yleensä eri netin palstoilla saa enemmän tai vähemmän suoraa ohjausta moderaattoreilta...
Tuon synnin suhteen, en ole yksin. En kuitenkaan muista, että kyseisestä asiasta olisi ylläpito kenellekään "noottia antanut".
Kahvi kirjoitti:... Samoiten päiväkirjojen osalta voin esittää oman näkemyksen siitä, että ihmeen pitkämielisesti PP on katsellut sinun mielestäni varsin selvästi mala fide -henkistä toimintaasi minun päiväkirjassani. Sitä "huutia" moni muu olisi voinut saada jos olisi menetellyt samoin kuin sinä...
Kuten olen jo sanonut, et sinä, eikä kukaan muukaan voi vaatia jotakuta muuttamaan kirjoitustensa sävyä, niin kauan kuin teksti pysyy asiallisena.
Kerropa vielä, kuka "moni muu olisi saanut huutia" tuosta?
Kahvi kirjoitti:... Voisi vielä ehkä antaa muutaman esimerkin lisää, vaan kun eiköhän tuo minun näkemykseni tasa-arvoisuudesta tullut jo riittävällä tarkkuudella perustelluksi. Niin ja tikulla silmään joka vanhoja muistelee, että eiköhän esille ottamani nyt tähän lähtöön riittäne.
Anna ihmeessä lisää esimerkkejä, koska noista tähän mennessä esittämistäsi ei perusteluiksi ole.