kirppariostokset [ym.]

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

kirppariostokset [ym.]

ViestiKirjoittaja Jail » 29.05.2013 20:23

Ostin kauniin maitosuklaan-valkoisen lyhyen hameen
hyvin kevyt ja liukas.

Maksoi 50 centtiä Vero Moda
Jail

Re: kirppariostokset

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 22:05

Niin, naiset pääsevät pukeutumisessaan halvalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.05.2013 22:40

Se on siirtynyt jo 2. sivulle.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.05.2013 23:05

MIten ihmeessä minä olisin voinut poistaa sinun viestisi, Beth? Ketju siirtyy taaksepäin, kun uusia viestejä tulee. Kaikki viestit eivät mahdu mitenkään samalle sivulle! Yritin vastata etsimääsi ketjuun, joka on nyt 2. sivulla, ja se onnistui. Poistin kuitenkin oman viestini itse, koska se oli vain testi. Vastasin sinulle, koska ajattelin, että haluat löytää ko. ketjun. Halusin auttaa. En tee sitä toiste. Anteeksi. Koeta pärjätä.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.05.2013 23:19

Sinä olet ehkä vahingossa itse poistanut oman viestisi, kun muokkasit sitä. En tiedä. Minä testasin vaan sitä, voiko ko. ketjuun vastata. Joskus viestit katoavat lähetysvaiheessa, jos joku toinen on lähettämässä omaa viestiään samaan aikaan.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.05.2013 23:36

Sinä kerroit, ettei ko. viestiin voi vastata. Minä halusin kokeilla, siis testata, onko se totta. Kirjoitin viestin ko. ketjuun ja se onnistui. Poistin viestini, koska kirjoitin sen vain koemielessä. Minä en ole poistellut sinun enkä kenenkään muunkaan viestejä, paitsi omiani. Olen tavallinen rivikirjoittaja. Ellei ylläpito ole poistanut sinun viestiäsi (miksi tekisi niin?), ei jää paljon muita selityksiä, kuin että olet vahingossa hermostuksissasi poistanut sen itse, kun muokkasit viestiäsi.

Miksi tämän kaiken tein, niin en tiedä... huvikseni kai, tai jospa halusin auttaa sinua. Ei tässä mitään sen ihmeellisempää ole minun puoleltani.
Illusia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 23:46

Beth kirjoitti:Miksi sinulle Jail ei kelvannut ilahduttavat ostokset ja muoti ketju? Siellä puhutaan myös kirppari ostoksista.

Mihin sinä PP hävitit sen? :evil: Siellä minä juuri kuvailin oman löytöni :shock:

Ja miten minä nyt tilan Hilpan suosittelema sadeviita? Oli tarkoitus jo tänään käydä se läpi. Miksi sinä teet tään??????

Videosta puuttui aika.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.05.2013 23:49

Just. Ei olisi minun pitänyt puuttua asiaan ollenkaan. Sotkin vain lisää, vaikka yritin auttaa. Anteeksi Beth.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.05.2013 00:00

Juuri siihen.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.05.2013 00:07

Beth kirjoitti:Minä lähetin sinne viestin asken ja se hävisi :shock: . Nyt jollakin on selitettävä..Olen jopa muokkanut sitä ja lisäilyt. Nyt sitä ei ole :shock:

Ymmärsin tuon niin, ettei ko. ketjuun vastaaminen onnistu. Ymmärsin väärin. En nähnyt sinun poistettua viestiäsi missään vaiheessa, enkä siis tiennyt, että siellä oli videolinkki ilman aikaa, joten en osannut arvata, että ylläpito on sen poistanut.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.05.2013 00:17

Kun tulin tähän Romulaatikkoon, oli Kirppariostokset viesti ensimmäisenä. Luin sen ja ymmärsin, siis väärin, ettet löydä Muoti ja tyyli -ketjuasi. Mietin, että onko se todellakin poissa, joten etsin sitä ja löysin sen sivulta 2.

(Tämä ei ole tämän arvoista...)
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.05.2013 00:24

Pyydän poistamaan nimimerkkini viesteineen. En jaksa tällaista.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.05.2013 03:51

Itse ole myös ihmetellyt tuota ajanmerkitsemissääntöä. Useimmat musiikkikappaleet ( yleensä videot ovat musiikkia, jos kyseessä on elokuva, voi jo viestistä päätellä että kestää yli tunnin) eivät kestä muutamaa minuuttia kauempaa, jos klikkaa linkistä niin näkee siitä itsekin kuinka kauan video kestää, ilman että sitä tarvitsee kuunnella.
Kuutar

ViestiKirjoittaja asko » 30.05.2013 06:25

Älä sinäkään, Illusia lähde pois.
Tehdään lakko, eikä laiteta enää ikinä yhtään linkkiä mihinkään, eikä avata Luukkosen linkkejä.
asko

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.05.2013 07:44

Hyvä ajatus, lakon kannalla minäkin olen. Ryhtyisin kirjoittamislakkoonkin, jos vain saisin pidettyä sormeni poissa näppikseltä. Mutta linkkejä en ainakaan laita, en muualle kuin omaan päivikseeni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 30.05.2013 10:12

Reinikäinen kirjoitti:Edit2: Muistin palstan protokollan. Olisiko muuten mahdollista koota protokollasäännöt kaikkine muutosineen yksiin kansiin?

Ilmeisesti ei ole. Syykin on hyvin pääteltävissä: jos protokollasäännöt olisivat kokonaisuudessa jossakin näkyvillä, ei olisi mahdollista vedota olemattomiin
sääntöihin (ikään kuin vanhoina sääntöinä), niin kuin nykyisin helposti tapahtuu. Kun kysyy (lue: minä kysyn, mutta oletan saman koskevan muitakin kysyjiä)
mistä kyseinen sääntö löytyy, ei vastaukseksi tulekaan linkkiä minnekään. Koska "sääntöä" ei ole aiemmin julki tuotukaan? Sääntö on toki saattanut
olla ylläpitäjän ajukopassa... tai missä hänen mielensä nyt hänen oman käsityksensä mukaisesti sijaitseekaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 30.05.2013 10:38

Mirri kirjoitti:Hyvä ajatus, lakon kannalla minäkin olen. Ryhtyisin kirjoittamislakkoonkin, jos vain saisin pidettyä sormeni poissa näppikseltä. Mutta linkkejä en ainakaan laita, en muualle kuin omaan päivikseeni.

Minä en ole ollenkaan lähtenyt linkkilinjalle (vain muutaman foorumin "sisäisen" linkin olen laittanut ja sen lisäksi yhtenä päivänä parille käyttäjälle linkit sävellahjaan ja joululahjaketjuun). Sen jälkeen, kun vaatimus videon keston esille laittamisesta viestiin tuli, päätin jo, etten videoita ainakaan tälle foorumille linkittele.

Taannoin odottelin pysäkillä bussia tyttäreni kanssa. Tyttö pisti odotellessaan tupakaksi (hyvä keino saada bussi tulemaan?). Meitä oli pysäkillä ainakin neljä muutakin odottelijaa ja tyttö sauhutteli kohteliaasti monen metrin päässä kaikista muista. Kun bussi tuli, se pysähtyi normaalisti pysäkille. Kun ihmiset pääsivät ovelle, ovi ei auennutkaan, vaan bussi lähtikin yllättäen liikkeelle. Me kaikki ällistyimme suunnattomasti, kiukustuimmekin, huusimme ja heilutimme käsiämme kuskille. Metrin päässä bussi pysähtyi uudelleen ja tällä kertaa ovi aukesi. Kuski siellä naureskeli ja selitti hyvin tyytyväisenä itseensä, että oli tehnyt kyseisen tempun tahallaan, ettei tupakansavu tulisi hänen bussiinsa. (Tytär oli heittänyt tumpin pois jo ollessaan keskiovien kohdalla, kun bussi pysähtyi ensimmäisen kerran.) Minä totesin ääneen, että mielestäni vitsi oli huono. Kuski tuijotti minua (istuin etuosassa), sammutti bussin ja kääntyi selittämään minulle, että hän tällä tavalla kouluttaa matkustajia. Se on kuulemma hyvin tehokasta...

Jostakin syystä tämä tuli mieleeni eilisistä tapahtumista lukiessani. Kaikenlaisia "koirankouluttajia" niitä löytyy tästä maailmasta.

Minä olen viime päivinä ajatellut ehdottaa, että Psykopatologia voisi poistaa minun nikkini viesteineen. Näkisimme, muuttuuko viestimäärä. Säilyisiväthän ne bittiavaruudessa, jos joku niitä olisi kiinnostunut lukemaan. Jonkun toisen hän voisi sitten kokeilumielessä poistaa niin, että viestit säilyvät...

Olen vasta nyt tullut ajatelleeksi, että mitä jos Kyllästynyt onkin oikeassa eikä lukijoiden arvostelukykyyn voikaan luottaa? Siinä tapauksessa käsitys minusta kirjoittajana voi olla pahastikin vääristynyt. Niin hartaasti minua on yritetty mustamaalata ja minun näppikselleni pistää sanoja, joita sieltä ei ole tullut (erityisesti YP:n ja moden toimesta). Ihmiset voivat ihan oikeasti ajatella minun olevan jonkinlainen kiusaaja dementikko... :shock:
_____
Korjattu: suunnattomisti -> suunnattomasti
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 30.05.2013 12:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2013 10:44

Rovaniemihän vastasi, ettei viestimäärä muutu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 30.05.2013 10:53

Psykopatologia kirjoitti:Rovaniemihän vastasi, ettei viestimäärä muutu.

Luotan enemmän VQP:hen tässä asiassa. Sen perusteella, mitä sinä kerroit Rovaniemen vastanneen, siellä ei oikein itsekään tiedetä/olla varmoja asiasta.

Ja sen perusteella, mitä viime päivinä on selvinnyt tämän foorumin alkuaikojen tapahtumista (ahkerasta viestien poistamisesta), saattaa jo yksittäin poistettujen viestien määrä nousta huimaaviin lukuihin. Sitä et kai sinäkään kiellä, etteikö viestien/ketjujen tavallinen poisto vaikuttaisi viestimäärään?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 30.05.2013 12:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:... Olen vasta nyt tullut ajatelleeksi, että mitä jos Kyllästynyt onkin oikeassa eikä lukijoiden arvostelukykyyn voikaan luottaa? Siinä tapauksessa käsitys minusta kirjoittajana voi olla pahastikin vääristynyt. Niin hartaasti minua on yritetty mustamaalata ja minun näppikselleni pistää sanoja, joita sieltä ei ole tullut (erityisesti YP:n ja moden toimesta). Ihmiset voivat ihan oikeasti ajatella minun olevan jonkinlainen kiusaaja dementikko... :shock:

Lihavointi minun.

Kuten mitä?

Vastaukseksi kelvannee erinomaisesti seuraava viestini kokonaisuudessaan. Tämä on vain yksi esimerkki ja koskee sinua. Jos Psykopatologia haluaa esimerkkejä, missä hän on vääristellyt sanomisiani, voin yrittää lähteä niitä kaivamaan (kun minulla on aikaa).

Re: Loppukiri kikkelille
Kirjoittaja Helmenkalastaja » 30.05.2013 10:46

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastajahan kertoi kuullensa asian [re: Obelixin viesti Reinikäiselle: Täällä on luultu, että minä olen sinä :? ] omin korvin VQP:ltä itseltään.

Minä luen tämän viestin niin, että minä olisin kertonut kuulleeni omin korvin VQP:ltä itseltään,
että Obelix ja Reinikäinen olisivat sama henkilö.

Vaikka Reinikäinen olisi sama henkilö kuin VQP - mikä sinänsä on hyvin todennäköistä,
koska hän heittelee tänne foorumeiden todellisia (?) viestimääriä - en ole kirjoittanut tuollaista.
Jotakin olen kuullut omin korvin, mutta se ei ole koskenut nimimerkki Obelixia millään tavalla.
Asian voi tarkistaa Kyllästyneen yllä olevista postauksista (lainauksia minun kirjoituksistani,
jotka hän on ystävällisesti kaivanut esille - osoittaakseen, että on tosiaan puhunut potaskaa?).

Onko sekin potaskaa, että sinä väitit VQP:n (alias Vasso) ja Obelix olevan sama kirjoittaja??????

On. Olen sanonut ainoastaan, että minä olen vakuuttunut siitä, että he ovat sama kirjoittaja siihen asti, että minulle todistetaan minun olevan väärässä.

Kyllästynyt kirjoitti:Kyse oli siitä, että sinä olet kertonut omin korvin kuulleesi Tukaritapaamisessa jotakin sellaista (et määritellyt tarkemmin mitä), josta olet tullut vakuuttuneeksi siitä, että VQP ja Obelix ovat sama kirjoittaja.
Vai oletko sinä Helmenkalastaja nyt muuttanut mielipidettä tai eri mieltä sanomisistasi?

En ole mitään sellaista sanonut. Olen sanonut kuulleeni, että VQP on tavannut PP:n livenä. En mitään muuta.

Kyllästynyt kirjoitti:Kuten yllä olevista lainauksista näkee, sinä pidät jotenkin uskomattomana sitä, että minä uskon Obelixin olevan psykologi/psykoterapeutti. Oletko yhä samaa mieltä?

Ei niistä mitään sellaista käy ilmi. Niistä käy ilmi, että pidän uskomattomana sitä, että sinun perustelusi uskollesi on Obelixin oma sana. Obelix kun ei täällä ole erityisesti kunnostautunut rehellisyydessä...

Jouduin alkuperäisestä viestistäni (toiseen ketjuun) poistamaan lainauksen Obelixin viestistä (ympätty Kyllästyneen vastaukseen), koska sisäkkäisiä lainauksia oli muuten liikaa.
Helmenkalastaja

Seuraava

Paluu Romulaatikko