Kuutar kirjoitti:Mistä näkee sen, onko sivusto kesä vai talviajassa?
Pari päivää sitten kello näytti kyllä ihan oikein täällä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Mistä näkee sen, onko sivusto kesä vai talviajassa?
Pari päivää sitten kello näytti kyllä ihan oikein täällä.
"Omat asetukset" - aikavyöhykerivin alla.

Mirri kirjoitti:Et oo tosissas sivustolta lähtemisen kanssa?
Kuutar kirjoitti:Voiko sivusto vaihtaa asetuksia automaattisesti? Sillä en ollut vaihtanut kesäaikaa, se oli vaihtunut sillä välin, kun en ollut täällä kirjoittamassa.
irmeli kirjoitti:Ekanako se hakkeroi sun kelloasi? Ja sitten hakkeroi sen takaisin.
Kuutar kirjoitti:Korjasin kellon itse sitten kun sain ohjeet Kyllästyneeltä.

Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.

Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Korjasin kellon itse sitten kun sain ohjeet Kyllästyneeltä.
Olet kirjoitellut täällä myös kesäaikana, joten mitähän aikaa kellosi silloin on näyttänyt? Se ei siirry automaattisesti kesäaikaan, vaan pitää itse käydä muuttamassa omista asetuksista. Muutos siis tehdään kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, jos halutaan kellon näyttävän oikein.
Niinpä en oikein ymmärrä, miten sinä olet voinut nähdä kellosi aina oikeassa ajassa, jos et vielä tähän mennessä ole oppinut omista asetuksistasi tekemään muutoksia kesäajasta normaaliaikaan ja päinvastoin.
Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.
Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?
Kuutar kirjoitti:En ole kiinnittänyt kelloon juuri huomiota, joten en ole ihan varma, kuinka kauan kello oli näyttänyt väärin. Huomasin asian 10 helmikuuta, koska vuorokausi oli juuri vaihtunut, joten viestissäni oli väärä päivämääräkin. Mielestäni kello kyllä näytti oikein silloin 7 helmikuuta, mutta asiaa ei voi jälkikäteen tarkistaa.

Kuutar kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.
Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?
En tiedä, tämä kun ei ole ainut asia, joka tämän sivuston turvallisuudessa vaivaa minua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa