Hups hips huraa hullut kohtaavat

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Hups hips huraa hullut kohtaavat

ViestiKirjoittaja tuuuve » 24.04.2014 16:13

Kuka on hulluin.
Viimeksi muokannut tuuuve päivämäärä 25.04.2014 16:08, muokattu yhteensä 1 kerran
tuuuve

Re: Menen hiihtään.....

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:20

Hyvä että tuuve on menossa päätään viilentämään, vaikuttaa käyvän hyvinkin kuumana
santra

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 16:20

Paskat teil on mitään lunta enää! Vedätät kuitenkin menit oikeasti sekstaamaan jonkun 50V psykoterapeutin kaa!
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 24.04.2014 16:22, muokattu yhteensä 1 kerran
tris

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:21

tuuuve kirjoitti:tulen takasin kahden tunnin kuluttua, itke ja raivoa ja ole tuohtunut sen aikaa rauhassa.

kuka on tuohtunut ja itkee ja raivoaa? Taitaa olla tuuve ihan itsekseen
santra

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:26

Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Tunturin tyttöselle näyttää tietokoneen käyttö muuhun kuin ilkeilyyn olevan tuiki tuntematonta:)
Muuten tiesittekö että kevät on masennuksen vaikeinta aikaa ja että suuri osa itsemurhista tehdään jäiden lähdön aikaan ja että vanhusten kuolemat sattuvat tilastollisesti keväällä juuri tuona samana aikana
santra

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 16:27

Mitä sinä tuuvea kiusaat? Tuuve on fiksuimpia meistä!
tris

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:33

tris kirjoitti:Mitä sinä tuuvea kiusaat? Tuuve on fiksuimpia meistä!
kuten myös ilkeimpiä, ei osoita suurta fiksuutta tulla tänne ainoastaan vittuilemaan ja jos minulle tullaan aiheetta ilkeilemään saa olla varma etten mykkänä ota vastaan mitä tahansa paskanjauhantaa!
santra

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:34

Voikaa hyvin, minä lähden pyöräilemään! Kunnostin ja pesin pyöräni talven jäliltä ja nyt on kivaa ihailla luontoa pyörän satulasta.
santra

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 16:43

santra kirjoitti:
tris kirjoitti:Mitä sinä tuuvea kiusaat? Tuuve on fiksuimpia meistä!
kuten myös ilkeimpiä, ei osoita suurta fiksuutta tulla tänne ainoastaan vittuilemaan ja jos minulle tullaan aiheetta ilkeilemään saa olla varma etten mykkänä ota vastaan mitä tahansa paskanjauhantaa!

Mitä asiatonta pahaa hän on sínulle sanonut?
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2014 17:03

Suomi on ihana maa; kun pohjoisessa vielä hiihdetään, etelässä on jo kaivettu pyörät talviteloilta ja nautiskellaan kesäisistä lämpölukemista. On bongattu leskenlehtiä, sinivuokkoja, ja vaikka mitä kesäistä.

Minä tosin en ole nähnyt vielä ensimmäistäkään leskenlehteä, mutta sinivuokkojen näin vääntäytyvän esille jo pari viikkoa sitten. Ensin oli yksi siellä ja toinen täällä, nyt niitä on jo rykelminä. Uskomatonta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.04.2014 23:28

Minne menit hiihtämään?
Maaria

ViestiKirjoittaja tuuuve » 25.04.2014 05:44

Leville menin.
tuuuve

ViestiKirjoittaja tuuuve » 25.04.2014 05:51

santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Tunturin tyttöselle näyttää tietokoneen käyttö muuhun kuin ilkeilyyn olevan tuiki tuntematonta:)
Muuten tiesittekö että kevät on masennuksen vaikeinta aikaa ja että suuri osa itsemurhista tehdään jäiden lähdön aikaan ja että vanhusten kuolemat sattuvat tilastollisesti keväällä juuri tuona samana aikana

Ja hoks vaan sulle. Sinä eilen aloitit riitelyn en minä. Minä kirjoitin Luukkoselle, en sulle. Mutta sun tarkoitus on täällä vaan härnätä minua ja yrittää hankkia mullle bannia.
Vai mitä muuta tuo itsemurhasta puhuminen ja minun kirjoitusvirheeseni sanominen, että opettele kirjoittamaan.

Kun kerran olet sanojesi mukaan minut tavannut monella foorumilla, tietänet etten muuta yritäkään kuin opetella kirjoittamaan. Ja kesken riitelyn päätät vielä pahemmin yrittää minulle bannia ja lataat itsemurhan peliin.

Mutta tuollaista kaksinaamaiste peliä täällä suositaan, olet arvoisessasi seurassa.
Valitettavasti mulla on vaan tapana sanoa suoraan. Mutta et ole nyt edes sen arvoinen tapaus.
tuuuve

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:03

tuuuve kirjoitti:
santra kirjoitti:Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)

Ja hoks vaan sulle. Sinä eilen aloitit riitelyn en minä. Minä kirjoitin Luukkoselle, en sulle. Mutta sun tarkoitus on täällä vaan härnätä minua ja yrittää hankkia mullle bannia.
Vai mitä muuta tuo itsemurhasta puhuminen ja minun kirjoitusvirheeseni sanominen, että opettele kirjoittamaan.

Kun kerran olet sanojesi mukaan minut tavannut monella foorumilla, tietänet etten muuta yritäkään kuin opetella kirjoittamaan. Ja kesken riitelyn päätät vielä pahemmin yrittää minulle bannia ja lataat itsemurhan peliin.

Mutta tuollaista kaksinaamaiste peliä täällä suositaan, olet arvoisessasi seurassa.
Valitettavasti mulla on vaan tapana sanoa suoraan. Mutta et ole nyt edes sen arvoinen tapaus.
hyvä tyttö! opit vähitellen pitämään puolesi tässä karussa maailmassa.Yksi pikku juttu vain.Sinun paha olosi ei ole millään tasolla minun syyrtäni, no olen kyllä ammatissani nähnyt että omat huonot olot puretaan useimmiten siihen syyttömään.Siitä tavasta Tuuve sun pitäis päästä.Ei kaikki toiset ole paskoja, en edes minä. Itkupotkuraivarit kyllä saattavat puhdistaa myös omaa mieltä! Ja Tuuve , on hyvä välillä ottaa myös huumori peliin, se auttaa pitkälle.
santra

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 16:05

tuuuve kirjoitti:tulen takasin kahden tunnin kuluttua, itke ja raivoa ja ole tuohtunut sen aikaa rauhassa.

Varo leopardeja! niillä on poikimisaika!
tris

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:06

tuuuve kirjoitti:

santra

Re: Hups hips huraa hullut kohtaavat

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:11

Tämä keskustelu ei muuten johda yhtään mihinkään, muutakuin molemminpuoliseen
"Mutta et ole nyt edes sen arvoinen tapaus." kommentteihin joten minun puolestani kinatkoon ken haluaa, minua ei enää kiinnosta.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 16:11

Santra, mikä kohta viestissäsi on huumoria?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:13

"Ehkä tuuve suksiikin sulaan tai luisuu tunturin huipulta jonnekkin missä ei tietokoneita ole!:)
Tunturin tyttöselle näyttää tietokoneen käyttö muuhun kuin ilkeilyyn olevan tuiki tuntematonta"

tämä oli huumoria jota mirri ei ymmärrä.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 25.04.2014 16:17, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:15

Ja mirri sen verran sinullekkin .että olet hyvin hanakasti ottamassa kantaa vähän joka asiaan muttet ilmeisestikään lue edes kaikkia ketjuja kun et ole nähnyt tuuven vittuilujakaan.:)
santra

Seuraava

Paluu Romulaatikko