Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:sen sinäkin Mirri voisit tehdä, että vihdoinkin myöntäisit puhuneesi paskaa.
Millaista paskaa olen puhunut ja missä asioissa?
No esimerkiksi se, että "sinun käyttämäsi asiantuntija ei selvästikään tunne asiaa lainkaan vaan sinä vain suuruudenhulluudessasi luulet niin".
ja
"Sinä et ymmärrä asiasta mitään etkä tule koskaan ymmärtämäänkään koska "kannettu vesi ei kaivossa pysy".
ja
"Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen jonkun kurssin"
ja
"Kyllästynyt on ennenkin pyöritellyt kuolleita"
jne.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minkä helvetin takia minun kokemustani Kahvin minulle osoittamista solvauksista ja uhkaamisista ei sitten kunnioitettu? Kahvihan ei saanut minkäänlaista rangaistusta noista!
Kunnioitettiin kyllä: Ylläpidon ohjeistuksen mukaisesti olen toiminut mm. poistamalla uhkaukseni allekirjoituksestani ja siivoamalla viesteistäni asiattomuuksia. Lopetin myös ohjeistuksen perusteella "veljes kunnon" jäsenyyteni.
Mitä helvettiä se muka auttoi??????????? Mitään rangaistusta sinä et niistä ole saanut - ja niin ollen sinun rutinasi kiusatuksi joutumisesta on kohtuutonta.
Luuletko, että tahallisten yhdyssanavirheiden tekemisen lopettaminen on joku erityinen hyve tai palvelus?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ylläpito oli väärässä.
Sinä olet väärässä, ilmeisesti siksi että olet (puoli)sokea omalle käytöksellesi.
Paraskin sanoja!
Helmenkalastaja kirjoitti:Niin. En katso sinun [Kyllästyneen] olevan luonteeltasi kiusaaja. Et aloita kiusaamista, sellaista en ole koskaan nähnyt, mutta kun sinä koet jonkun tehneen sinulle jotakin pahaa tai jos joku ihan objektiivisestikin katsottuna on kiusannut sinua, sinä tavallaan muutut itse kiusaajaksi. Eli ei se oikeastaan ole ollenkaan outoa, että juuri samat kirjoittajat ovat molemmissa rooleissa.

Tris kirjoitti:Onko tämä se ainoa ja oikea Jumalan hyväksymä ja ylläpitämä "vittupäiden veljeskunta"?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa