Beth kirjoitti:Minun kirjoituksia ei saa käyttää mihinkään.
(lihavointi minun)Kerron jotain nyt itsestäni. Olen ollut mukana opiskeluystävieni keksimässä kokeilussa, jossa olemme pohtineet, miten akateeminen keskustelu ja ihmistieteet voitaisiin tuoda lähemmäksi ns. tavallista kansalaista. Kuilu akateemisesti koulutettujen ja kouluttamattomien välillä on kasvanut mielestämme liian suureksi nykyaikana. Etenkin niissä ihmistieteissä haisee nykyisin elitismi, joiden tarkoitus on alun perin ollut lisätä demokratiaa ja tasa-arvoa. Keksimme, että minä voisin esiintyä mt-potilaana tällaisella palstalla, jotta tärkeää keskustelua syntyisi ja kuulisimme mt-potilaiden näkökulmia. Olen kokenut kokeilun vähentäneen ennakkoluulojani ja mt-potilaaksi eläytyminen on lisännyt itsetuntemustani. Poistin hiljattain päiväkirjani, kun ajattelin että hahmostani alkoi tulla liikaa itseään toistava. Nyt tämä kokeilu alkaa olla ohitse, kun ystäväni saa päättötyönsä tehtyä, hän pyysi minua nyt kysymään lupaa teiltä, saako kirjoituksianne käyttää taustamateriaalina hänen tutkielmassaan? Kerron tarkemmin mistä on kyse ja annan yhteystiedot niille, jotka tahtovat osallistua.
Tämä palsta on tuonut keskusteluun mukaan myös mielenkiintoisia miesten ajatuksia feminismistä ja heidän naiskäsityksestään. Tuttavani joka opiskelee psykologiaa ja naistutkimusta, on ollut erityisen kiinnostunut Riidankylväjän käytöksestä ja reaktioista tällä palstalla. Mielenkiintoisena hän pitää myös tätä ilmiötä, että monet esiintyvät nettipalstoilla keksittynä hahmona. Hänestä kyse on postmodernin yhteiskunnan ilmiöstä, jossa yksilön on sopeuduttava erilaisiin rooliodotuksiin jopa yksityiselämässään. Olisi hänestä toivottavaa, jos etenkin Riidankylväjän kirjoituksia saisi käyttää materiaalina, nimimerkkien kirjoittama aineisto tietysti esitetään anonyymina taustamateriaalissa.

Mielenkiintoisena hän pitää myös tätä ilmiötä, että monet esiintyvät nettipalstoilla keksittynä hahmona. Hänestä kyse on postmodernin yhteiskunnan ilmiöstä, jossa yksilön on sopeuduttava erilaisiin rooliodotuksiin jopa yksityiselämässään.
Kuutar, sama kuin tukari2:lla ja Tukiasemalla. Samat ongelmat, sama kuu taivaalla.

Riidankylväjä kirjoitti:Taidat Kuutar höynäyttää meitä.
Riidankylväjä kirjoitti:Minun puolestani voi lainata, mutta mitään muuta informatiota en suostu antamaan.
Riidankylväjä kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Ei killata aprillipilaksi, koska aprillipäivä meni jo.
Kuutar kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:
2.4.2013 6:45
Sinun olisi Riidankylväjä hyvä joskus miettiä sitä palautetta mitä saat muilta.
Et tästäkään viestiketjusta näyttänyt oppivan mitään.
Nyt voin kertoa, että kyllä tämä oli aprillipilaa. Myöhäistä aprillia!![]()
Tällä ketjulla oli myös toinen tarkoitus. Tämän piti olla opetus Riidankylväjälle siitä,
miltä toisista tuntuu hänen pelleilynsä. Hän vielä jatkuvasti loukkaa toisia pelleilyllään
tällä palstalla, eikä ota vastuuta kirjoituksistaan.
asko kirjoitti:Pitkät pääsiäispyhätkö saivat Kuutaren sairauden pahenemaan tähän tilaan?'
Kukaan ei kai ota tosissaan näin sairaan ihmisen kirjoituksia?
Kerron jotain nyt itsestäni. Olen ollut mukana opiskeluystävieni keksimässä kokeilussa, jossa olemme pohtineet, miten akateeminen keskustelu ja ihmistieteet voitaisiin tuoda lähemmäksi ns. tavallista kansalaista. Kuilu akateemisesti koulutettujen ja kouluttamattomien välillä on kasvanut mielestämme liian suureksi nykyaikana. Etenkin niissä ihmistieteissä haisee nykyisin elitismi, joiden tarkoitus on alun perin ollut lisätä demokratiaa ja tasa-arvoa. Keksimme, että minä voisin esiintyä mt-potilaana tällaisella palstalla, jotta tärkeää keskustelua syntyisi ja kuulisimme mt-potilaiden näkökulmia. Olen kokenut kokeilun vähentäneen ennakkoluulojani ja mt-potilaaksi eläytyminen on lisännyt itsetuntemustani. Poistin hiljattain päiväkirjani, kun ajattelin että hahmostani alkoi tulla liikaa itseään toistava. Nyt tämä kokeilu alkaa olla ohitse, kun ystäväni saa päättötyönsä tehtyä, hän pyysi minua nyt kysymään lupaa teiltä, saako kirjoituksianne käyttää taustamateriaalina hänen tutkielmassaan? Kerron tarkemmin mistä on kyse ja annan yhteystiedot niille, jotka tahtovat osallistua.

Mirri: Ainakin minä lakkaan ottamasta tosissani tällaisen pohjanoteerauksen jälkeen. Pohjanoteerauksena pidän tämän ketjun aloitusta tarkoitusperineen. Yhtään ei käsitykseni korjaantunut saatuani tietää tämän olevan jonkinlainen aprillipila ja vielä pahemmaksi asia mielestäni meni, kun selvisi tällä 'aprillipilalla' olevan jopa jonkinlainen koulutustarkoitus.
Mirri: Aloitusviestin on ehtinyt aika moni jo lukea ennen kuin Kuutar kertoi tämän olevan 'aprillipila' ja yhdelle kanssakirjoittajalle tarkoitettu 'opetus'. Ajattelemattomuudeksiko aloitusviestiä pitäisi sanoa, kenties ylimielisyydeksi ja piittaamattomuudeksi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa