Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?

trisse kirjoitti:No minä luulin että Kuutar puhui siitä että ketjun viimeisen viestin poistoaika on hänestä liian lyhyt. Ja että sinä luulit sen olevan säädetty siksi miksi on ettei PP:llä olisi niin kova duuni täällä. En sitten tiedä mitä ihmettä oikein tarkoitit mutta eipä me yleensäkään toisiemme viestejä ymmärretä ettei mitään uutta auringon alla...
Ryysy kirjoitti:Mutta jos se on ketjun viimeisenä, niin sen voi poistaa... sieltä ketjun välistä ei onnistukaan (kai) ja pitää "muokata" sen pyyhkiäkseen.
Hilppa kirjoitti:Sinusta tuntuu hyvin mielellään monia asioita. Kyseessä oli väärinkäsitys.

Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?
Mitä tekemistä hilpan vastauksella on asian kanssa? Asetuksistahan se poistoaika riippuu - en tiedä onko säädettävissä - ei PP niitä manuaalisesti itse poista!

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:No heh heh. Ilmaisena päivystäjänäkö oletat hyvän ihmisen, ylläpitelijämme, tätä palstaansa seuraavan herkeämättä? Keskittymällä vain ja ainoastaan Meihin? Ilman muuta elämää?
Minusta Hilpan huomautus on Trissen huomautusta ahdistavampi.
Tässä Trissen huomautus, joka oli vastaus tuohon Hilpan ahdistavalta tuntuvaan kommenttiin:Mitä tekemistä hilpan vastauksella on asian kanssa? Asetuksistahan se poistoaika riippuu - en tiedä onko säädettävissä - ei PP niitä manuaalisesti itse poista!
En ymmärrä miksi Hilppa ahdistui Trissen kommentista, joka ei ole sen hankalampi (ahdistavampi?) kuin hänen omansa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa