Sateentekijä kirjoitti:Olisi mukavaa jos sen saisin. Löysin kauniin avattarenkin ja mietelauseen.
Osasin!
Golddigger kirjoitti:Tevetuloa! Tämä on sisäsiittoinen foorumi jossa pieni sisäpiiri tuntee toisensa ja naljailee toisilleen sisäpiirijuttuja. Jos pääset sisäpiirin onneksi olkoon, jos et, you are out of luck.

Sateentekijä kirjoitti:Kiitos kaikille lämpimistä tervetulotoivotuksista! Kiitos myös Ylläpidolle, kun lisäsi nikkiini puuttuvan ännän:D Katsellaan ja tutkaillaan.
Mirri kirjoitti:Ei pidä paikkaansa esittämäsi väite toisensa tuntevasta sisäpiiristä. Mitään kahvitteluja ja muita porukkatapaamisia ei olla pidetty. Eikä täällä jaeta jäsenyyksiäkään taloudellisen tuen mukaan.
Jotkut muistavat toisensa nettikirjoittajina jopa kymmenen vuoden takaa, mutta se on ihan eri asia kuin säännölliset tapaamiset kahvitteluineen ja veneilyineen.
Sateentekijä kirjoitti:Pinja: "Jäisin tuon terapiaryhmän ulkopuolelle. Mulla on riittävä terapeutti jo omasta takaa. Ja mulle täysin maksuton."
Pinja, olet onnellisessa asemassa kun olet löytänyt riittävän avun itsellesi. Kaikilla ei ole yhtä hyvin.
Sateentekijä kirjoitti:Hyvä terapeutti on kultaakin arvokkaampi.
Sateentekijä kirjoitti:Pinja kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Hyvä terapeutti on kultaakin arvokkaampi.
Hän aikoo pitää minua eläkkeelläkin.
Golddigger kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ei pidä paikkaansa esittämäsi väite toisensa tuntevasta sisäpiiristä. Mitään kahvitteluja ja muita porukkatapaamisia ei olla pidetty. Eikä täällä jaeta jäsenyyksiäkään taloudellisen tuen mukaan.
Jotkut muistavat toisensa nettikirjoittajina jopa kymmenen vuoden takaa, mutta se on ihan eri asia kuin säännölliset tapaamiset kahvitteluineen ja veneilyineen.
Se nyt vielä puuttuisi että olis jotain miittejä.
JA tuota juuri tarkoitin että kaikki tuntee toisensa 10 vuoden takaa. EIhän siihen pääse väliin kirjotteleen mitään, kun ihmiset kirjottelee jotain parin sanan viestejä, jotka kaikki muutk yllä tuntuu ymmärtävän.
Kun tulin tänne niin muo luultiin suurinpiirtein jonkin vieraan vallan agentiksi. Ihan viattomasti tulin kirjotteleen ja heti alko kauhee syyttely ja epäily. Mä olin että wtf, jaa että semmonen foorumi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa