Olen väsynyt tunkeilijoihiin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Olen väsynyt tunkeilijoihiin

ViestiKirjoittaja saara » 08.08.2014 23:18

Olen ihan vaan väsynyt niihin jotka tunkevat jokaikiseen ketjuun kertomaan kuinka juuri hänen sanomansa on juuri se tärkein.Lisäksi olen suunnattoman väsynyt ihmisiin jotka jatkavat ketjussa kuin ketjussa omia vuosientakaisia kaunojaan.Miksi teette noin? Oletatteko teidän vuosien takaisten erimielisyyksienne kiinnostavan enää ketään? Vastatkaa toki.
saara

Re: Olen väsynyt tunkeilijoihiin

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 09.08.2014 02:49

Onko tämä sanoma juuri se tärkein?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 09:06

Tervetuloa, Huolellinen!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hermes » 09.08.2014 09:23

"Huolellinen" ;)
Hermes

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.08.2014 09:29

Minun piti suurentaa kirjaimet näytöllä, jotta näin, mikä Huolieilisen nimi on. Et siis olekaan Huolellinen? Tervetuloa Huolieilinen!
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 09:56

Ahaa! Huoli-eilinen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 09.08.2014 10:46

saara kirjoitti:Olen ihan vaan väsynyt niihin jotka tunkevat jokaikiseen ketjuun kertomaan kuinka juuri hänen sanomansa on juuri se tärkein.Lisäksi olen suunnattoman väsynyt ihmisiin jotka jatkavat ketjussa kuin ketjussa omia vuosientakaisia kaunojaan.Miksi teette noin? Oletatteko teidän vuosien takaisten erimielisyyksienne kiinnostavan enää ketään? Vastatkaa toki.

saara, ymmärrän, että keskustelupalstan idea on siinä, että kaikki saavat osallistua ja kertoa ajatuksiaan. Jos livenä juteltaisiin, niin juttu olisi sama: kukin kertoo siitä mitä aihe herättää mielessä. Emme voi hallita toisten ihmisten ajatuksia.
Minusta yleisellä keskustelupalstalla varsinkin on vain hyväksyttävä se tosiasia, että aihe herättää erilaisia mielleyhtymiä eri ihmisillä.
SADE

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 10:58

Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 09.08.2014 11:00

Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.

No ehkä sekin ajaa jonkun ihmisen tarpeita.... typerää se minunkin mielestä siltin on.
SADE

ViestiKirjoittaja saara » 09.08.2014 17:49

Huolieilinen kirjoitti:Onko tämä sanoma juuri se tärkein?

Tervetuloa Alaskasta Huolieilinen :)
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.08.2014 17:51

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 09.08.2014 18:35, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.08.2014 18:23

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.

Tätä minä nimenomaan tarkoitin.

Eikä asiasisältö edes sivua ko ketjua vaan kääntyy piankin keskinäiseen haukkumiseen ja vuosientakaiseen kaunaan.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 18:27

Suositus on, että tuonkaltaiset lisäykset laitetaan aiempaan viestiin
(varsinkin silloin, kun väliin ei ole tullut uusia viestejä).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.08.2014 21:20

Näkisin, että Kyllästyneen taktiikka on juuri tuo - taikka hän on meistä kaikista eniten kunnostautunut toisen mollaamisen maksimoinnissa.

Ylipäätään minusta ylivoimaisen suurimmassa osassa ketjun "kuljettamisen" off-topiciin ja keskinäiseen vänkäämiseen tapahtuu Kyllästyneen aloitteesta. Hänellä kun tuntuu olevan voimakas tendenssi siihen, mikä näkyy mm jo ihan siitä ensimmäisestä viestistään, jonka hän kirjoitti lopullisen lähtönsä jälkeen tänne.

Tämä viesti siis: viewtopic.php?f=8&t=11183&p=154818#p154818

Arvelen, että Kyllästyneen (mahdollinen) vastaus tähän viestiin on seinäkiisto ja jokin syytös minua vastaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2014 21:59

Kahvi kirjoitti:

Näkisin, että Kyllästyneen taktiikka on juuri tuo - taikka hän on meistä kaikista eniten kunnostautunut toisen mollaamisen maksimoinnissa.

Ylipäätään minusta ylivoimaisen suurimmassa osassa ketjun "kuljettamisen" off-topiciin ja keskinäiseen vänkäämiseen tapahtuu Kyllästyneen aloitteesta. Hänellä kun tuntuu olevan voimakas tendenssi siihen, mikä näkyy mm jo ihan siitä ensimmäisestä viestistään, jonka hän kirjoitti lopullisen lähtönsä jälkeen tänne.

Arvelen, että Kyllästyneen (mahdollinen) vastaus tähän viestiin on seinäkiisto ja jokin syytös minua vastaan.

En ole parin viime viikon kirjoittelluanne jaksanut seurata niin kiinteästi, että voisin sanoa arvion.

Kirjoitat kuin et itse olisi ollenkaan "syyllinen", vaikka olet kuitenkin ollut toinen osapuoli.
On kohtuutonta toiselta osapuolelta antaa noin yksipuolista arviota.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 09.08.2014 22:58

Jatkuvaan riitaan tarvitaan aina ainakin kaksi osapuolta, tuskin kukaan yksinään pitkään viitsii riidellä :roll:
saara

ViestiKirjoittaja Kahvi » 10.08.2014 12:56

Psykopatologia kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

En ole parin viime viikon kirjoittelluanne jaksanut seurata niin kiinteästi, että voisin sanoa arvion.

Kirjoitat kuin et itse olisi ollenkaan "syyllinen", vaikka olet kuitenkin ollut toinen osapuoli.
On kohtuutonta toiselta osapuolelta antaa noin yksipuolista arviota.

Niin no tietysti jotta olisi riittävän "yläpuolelle" asettunut, niin tulisi antaa arvioita molemmista osapuolista - ei tosin tule nyt ihan heti mieleen, että mitä merkittävää kritiikkiä minun kirjoituksiini voisi kohdistaa. Tietty nyt aina jotain löytyy meiltä kaikilta, mutta sellaista merkityksellistä ei tule mieleen.

Mieleen tulemista kieltämättä haittaa se, että olen viime aikoina joutunut oikaisemaan lukemattomia minuun Kyllästyneen toimesta kohdistamia vääriä - tai jopa perättömiä - syytöksiä. Ehkä kannattaisi tutustua ko debatteihin; omasta näkökulmastani nimenomaan Kyllästynyt on toiminut "täysin syyttömänä" samalla syyttäen minua jatkuvalla syötöllä mistä milloinkin.

Kas kun hänen tapanaan tuntuu olevan se, että häneen kohdistuneeseen kritiikkiin tms hän vastaa vastasyytöksellä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja saara » 10.08.2014 18:37

Minä en enää jaksa lukea Kahvin kirjoituksia, vaikka niissä olisi hyvääkin asiaa, siksi.että ei tarvitse kovinkaan pitkälle lukea, kun piiri pieni alkaa taas pyöriä. Sääli ,että hyvätkin kirjoitukset jäävät huomiotta
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.08.2014 18:52

saara kirjoitti:Minä en enää jaksa lukea Kahvin kirjoituksia, vaikka niissä olisi hyvääkin asiaa, siksi.että ei tarvitse kovinkaan pitkälle lukea, kun piiri pieni alkaa taas pyöriä. Sääli ,että hyvätkin kirjoitukset jäävät huomiotta

Perustelustasi päätellen et jaksa lukea Kyllästyneenkään kirjoituksia.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 10.08.2014 18:54

Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:Minä en enää jaksa lukea Kahvin kirjoituksia, vaikka niissä olisi hyvääkin asiaa, siksi.että ei tarvitse kovinkaan pitkälle lukea, kun piiri pieni alkaa taas pyöriä. Sääli ,että hyvätkin kirjoitukset jäävät huomiotta

Perustelustasi päätellen et jaksa lukea Kyllästyneenkään kirjoituksia.

Pitää paikkansa.
saara

Seuraava

Paluu Romulaatikko