Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt 12.10.2015 11:43 - En. Minä pyrin lopettamaan vahingoittamisen ja satuttamisen.
Tämäkö on älyllistä rehellisyyttä?
Psykopatologia kirjoitti:Gabriel oli kysynyt:
"... Myönnätkö sen, että tarkoituksesi on vahingoittaa ja satuttaa?..."
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Gabriel oli kysynyt:
"... Myönnätkö sen, että tarkoituksesi on vahingoittaa ja satuttaa?..."
En, koska jos tarkoitukseni olisi vahingoittaa, käyttäisin aivan erilaisia tekniikoita ja tekoja kuin mitä olen käyttänyt.
Trisse kirjoitti:kuten?
Trisse kirjoitti:Ok. Koska olit ajatellut lopettaa sen? En halua mitenkään hoputtaa mutta tässä on nyt kuitenkin kulunut 11-vuotta ja melkein pitbull kuin pitbull ois ehtinyt kuolla vanhuuteen siinä ajassa...
Trisse kirjoitti:Noin äkkiseltään tuo kuulostaa kaikkea muuta kuin hardcorelta. Kyllä sä olet ihan omana itsenäsi enemmän pitbull kuin minua matkimalla...
Trisse kirjoitti:No, se oli minun arveluani että noin olisi asia - että Kyllästyneen ammatti ja töissä käyminen vaikuttaisi asioihin. En toki varmuudella tiedä sitä varsinaisesti mistään. Mutta noin arvelen.
Kuutar kirjoitti:Luen parhaillaan Sigmund Freudin Maallikkoanalyysin kysymys (1926) teosta, jossa hän pohtii, voisiko maallikko myös toimia psykoanalyytikkona, Freud tuntuu suhtautuvan asiaan kriittisesti, mutta kaikki eivät olleet samaa mieltä hänen kanssaan. Mitä mieltä te olette?
Tässä teoksessa Freud pohtii myös psykoanalyysin ja lääketieteen välistä suhdetta.
Psykopatologia kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Luen parhaillaan Sigmund Freudin Maallikkoanalyysin kysymys (1926) teosta, jossa hän pohtii, voisiko maallikko myös toimia psykoanalyytikkona, Freud tuntuu suhtautuvan asiaan kriittisesti, mutta kaikki eivät olleet samaa mieltä hänen kanssaan. Mitä mieltä te olette?
Tässä teoksessa Freud pohtii myös psykoanalyysin ja lääketieteen välistä suhdetta.
Psykoanalyysi ei ole lääketiedettä vaan mielellistä psykologiaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa