Kyllä Kyllästyneen esittämää voi tulkita niin, että ko. 22-vuotias kuuluu uskomattomiin horoihin,
varsinkin kun Kyllästynyt mielellään näkee Kahvin kuka tahansa miehenä.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä Kyllästyneen esittämää voi tulkita niin, että ko. 22-vuotias kuuluu uskomattomiin horoihin,
varsinkin kun Kyllästynyt mielellään näkee Kahvin kuka tahansa miehenä.
Paino sanalla "tulkita".
Koska en suostu nimittelemään ketään "uskomattomaksi horoksi", on jo pelkästään sen perusteella tuo tulkinta väärä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Tähänkin lienee syytä palata, mutta asia kerrallaan niinkuin PP aikaisemmin totesi.
Olemme mielestäni palanneet asiaan monta kertaa, mutta vieläkään et ole tekojasi myöntänyt vaan selittänyt jotain potaskaa muka harjoittamastani henkisestä väkivallasta, jonka takia sinä olet joutunut tekemään valheellisen anteeksipyynnön.
Väite, että minä olisin voinut harjoittaa ketään kohtaan minkäänlaista väkivaltaa Tukiasema.net -palstalla on osoitus rikkaasta mielikuvituksesta ja merkittävän suuresta kyvystä itsepetokseen.
Mutta palaan vielä kysymykseeni ja sinun syytöksiisi:
En ole väittänyt ketään horoksi vaan kysynyt, millä perusteella sinun seksikumppanisi ei kuitenkaan ole "uskomaton horo", jos hänelle "kelpaa kuka tahansa mies jolla on toimiva penis ja että sitä saa"?
Vai kertoisitko itse, mikset sinä ole "kuka tahansa mies"?
Lisäys: "Räkänokkakloppi" liittyy mm. arvosteluusi sinulle tuntemattomista naisista "jotkut naiset ovat uskomattomia horoja" sekä rehvasteluusi seksikumppaneillasi ja -kokemuksillasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:... Miksi palaat vanhempiin lausumiin.
Koska Kahvi palasi syyttäen minua vääryyksistä (vaikka hän itse ensin huutomerkillä ja irvistelyllä varustetulla viestillä minut päiväkirjastaan ulos käskikin) joita hänen mielestään on tapahtunut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa