Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt voisi palata siihen, että miksi hän pitää minun kanssani seksiä
harrastavaa naista horona?
Sehän sopii!
Sinähän olet itse nimitellyt "uskomattomiksi horoiksi" naisia joille kertomasi
mukaan kelpaa kuka tahansa mies jolla vain on toimiva penis.
[1]
En jotenkin osaa kuvitella, että 22-vuotias naisystäväsi, + hänen ystävättärensä,
harjoittaisivat kanssasi seksiä yhteisen sielu- tai älyllisen kumppanuuden vuoksi.
[2]
Joten eivätkös he silloin täytä antamasi määritelmän "uskomattomasta horosta"
koska harjoittavat seksiä miehen kanssa vain siksi, että tällä on toimiva penis
ja että sitä saa?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Muistaakseni aikaisemmin horoksi nimittelyn perusteeksi Kyllästynyt esitti kokemansa "räkänokkakloppimaisuuteni" tms. Selitys nyt sitten joko vaihtui tai tarkentui?
???
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Muistaakseni aikaisemmin horoksi nimittelyn perusteeksi Kyllästynyt esitti kokemansa "räkänokkakloppimaisuuteni" tms. Selitys nyt sitten joko vaihtui tai tarkentui?
???
Kyllästynyt:
"Henkilö joka kelpuuttaa seksikumppanikseen henkisesti räkänokkaklopin asteelle jääneen, ei voi kovin ronkeli olla."
viewtopic.php?f=11&t=9923&p=133820&hilit=r%C3%A4k%C3%A4nokka%2A#p133808
Niin, tuo viittaa sinun sanomiseesi jossa totesit, että nainen jolle kelpaa kuka tahansa mies jolla on toimiva penis ja että sitä (penistä) saa, on horo.
Kirjoituksistasi olen saanut sen käsityksen, että suhteesi 22-vuotiaan (ja hänen ystävättärensä kanssa?) perustuu seksiin. Miksi siis 22-vuotias ei mielestäsi ole horo, vaikka sinulle tuntemattomat naiset "joille kelpaa kuka tahansa mies jolla on toimiva penis (ja että sitä saa) ovat "uskomattomia horoja"?
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
[1]
En jotenkin osaa kuvitella, että 22-vuotias naisystäväsi, + hänen ystävättärensä,
harjoittaisivat kanssasi seksiä yhteisen sielu- tai älyllisen kumppanuuden vuoksi.
1. Seksiä voi harjoittaa myös "lievimmistä" (yhteisistä) psyykkisistä syistä ja naisen kiiman pohjalta.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä ei ollut "jotkut" 22-vuotias.
Ikäkö ratkaisee kuka on "uskomaton horo" ja kuka ei?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
[1]
1. Seksiä voi harjoittaa myös "lievimmistä" (yhteisistä) psyykkisistä syistä ja naisen kiiman pohjalta.
Näin juuri. Naiset(kin) voivat olla hyvinkin tarkkoja, eli ronkeleita sen suhteen että kenen kanssa harrastavat seksiä vain seksin itsensä vuoksi, mikä on aikaisempienkin tarkennuksieni ym mukaisesti se tärkeä/tärkein ero horon ja ei-horon välillä. Olettaisin, että jonkinasteinen sielunkumppanuus tms on tärkeä kriteeri naisille, myös miehen luotettavuus (monessakin mielessä) lienee sekin tärkeää naisille.
Sinä sanoit, että naiset jotka eivät ole turhantarkkoja vaan joille kelpaa kuka tahansa mies jolla on toimiva penis ja että sitä (penistä) saa ovat "uskomattomia horoja".
Mutta mistä sinä voit tietää, minkälainen sielunkumppanuus vallitsee sinulle tuntemattomien naisten ja heidän seksikumppaneikseen valittujen miesten välillä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi mielestäsi olen ko "kuka tahansa mies" kumppanilleni?
Kerro sinä mieluummin, mitä sinulla on 22-vuotiaalle tarjota - muuta kuin sitä toimivaa penistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi mielestäsi olen ko "kuka tahansa mies" kumppanilleni?
Kerro sinä mieluummin, mitä sinulla on 22-vuotiaalle tarjota - muuta kuin sitä toimivaa penistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi mielestäsi olen ko "kuka tahansa mies" kumppanilleni?
En kerro tällä palstalla, en edes päiväkirjassani - kiitos siitä erityisesti sinulle ja häpeilemättömälle päiväkirjassa kerrottujen tietojan levittelemistä pitkin palstaa vailla sitä ohjeistuksen mukaista erityisen painavaa syytä.
Väitit kanssani seksiä harrastavaa naista horoksi sen perusteella, että olisin määritelmän mukainen "kuka tahansa mies" - ystävällisesti seisothan nyt sanojesi takana ja kerro minulle (ja meille kaikille), että miksi mielestäsi olen ao "kuka tahansa mies".
Mitä häpeämätöntä minä olen sinulle tehnyt? ...
Kyllästynyt kirjoitti:Millä perusteella sinä olet "kuka tahansa mies"?
Mikset olisi? Eihän sinulla ole mitään muuta tarjottavaa kuin se toimiva penis - tai ainakaan et ole muusta raportoinut.
Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys: "Räkänokkakloppi" liittyy mm. arvosteluusi sinulle tuntemattomista naisista "jotkut naiset ovat uskomattomia horoja" sekä rehvasteluusi seksikumppaneillasi ja -kokemuksillasi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa