Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta tämä ketju ei ole otsikoitu "Rutise ja valita Kyllästyneen kirjoituksista", joten sitä(kään) keskustelua ei pidä käydä täällä.
Eikä ole otsikoitu "Lyö Kyllästynyttä kuin vierasta sikaa", eikä kirjoituksieni ja/tai ketjun aloitusteni tarkoitus ole ollenkaan sellainen, kuin tunnut kovasti väittävän...
Vaan mikä sitten? ...
Kyllästynyt kirjoitti: Sekö, että minun pitäisi paapoa sinua siitä huolimatta, vaikka itsekin tiedät varsin hyvin valehdelleesi monet kerrat siitä mitä minä olen tehnyt - sekä siitä mitä olet itse tehnyt. Ei tarvinne sanoa, kumman eduksi olet valheesi sepittänyt?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Minusta on huomionarvoista, että ne kirjoitukset, joissa kysellään tarkempia perusteluita käytöksellesi, nostetaan "valokeilaan" sinun sanomiset ja tekemiset ja/tai pyydetään korjaamaan virheelliset käsityksesi koet "rutinana ja valittamisena" tahi "vieraan sian lyömisenä"...
Kyllähän sinä voit puhua minun tekemisistäni ja kysellä perusteita - heti sen jälkeen kun olet itse myöntänyt sekä valehdelleesi toistuvasti että kiusanneesi minua harkitusti ja pitkään.
Kyllästynyt kirjoitti:Kun tuon olet tehnyt, katsotaan sen jälkeen mikä on minun tekojeni syyt ja seuraukset.
Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä ole tähän mennessä ottanut mitään vastuuta omista teoistasi vaan päinvastoin väittänyt jopa sellaista, että minä olisin harjoittanut henkistä väkivaltaa sinua kohtaan!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Että sinä saisit vapaasti missä ketjussa tahansa ja milloin tahansa käsitellä muiden tekemisiä ja sanomisia (niinkuin teetkin) - mutta jos joku muu tekee samoin, niin loukkaannut, kiukuttelut ja pidät moista kaiketi jopa ehkä kiusaamisena tms...
Kyllä minä katson itselläni olevan oikeus käsitellä esimerkiksi sinun tekemisiäsi ainakin niin kauan kuin sinä et ole niitä edes yrittänyt korjata (vaan päinvastoin selittänyt niiden olevan jotenkin minun harjoittaman henkisen väkivallan aiheuttamia) tai niistä minkäänlaista rangaistusta kärsinyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Mutta jos tässä ketjussa ei näitä asioita pidä käsittelemän, niin kertoisitko ystävällisesti että missä ketjussa?
Olet sinä aiemminkin perustanut ketjuja vartavasten minua syytelläksesi. Tämän ketju ei ole siihen tarkoitettu.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minulle sopii sekin, että Kyllästynyt (tai kuka tahansa) pitää esillä tekojani ym,
kunhan niitä pidetään esillä mahdollisimman totuudenmuksisina - eikä
omina ja aikaisemmin virheellisiksi todettuina tulkintoina.
Tietääkseni kukaan ei ole todennut virheelliseksi kertomaani sinun minulle osoittamistasi solvauksista.
Kyllästynyt kirjoitti:Eikä tietääkseni ole virheelliseksi todettu esimerkiksi sitäkään, ettet sinä ole noista saanut minkäänlaista rangaistusta.
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä siis on todettu virheelliseksi?
Kyllästynyt kirjoitti:
Se, että sinä et tänne tullessasi tehnyt kk-virheitä minua kiusataksesi, vaikka silloin niin oletin (koska sinä olit aiemmin noin kertonut)
Merkitystä ei kuitenkaan ole sillä minkä takia sinä ne teit, vaan vain sillä, että sinä olet ilmoittanut tehneesi ne minua kiusataksesi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Käsittääkseni PP:n puutuminen ei estä keskustelua, se voi jopa parantaa sitä.
Niin, sinulla on ollut tapana mennä PP:n selän taakse piiloon. Sieltä sinä sitten huutelet, etten minä ole oikea henkilö kertomaan mikä minun mielestäni on väärin tai mikä minulle riittää ja mikä ei.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt:
(- -) minä ole oikea henkilö kertomaan mikä minun mielestäni on väärin tai mikä minulle riittää ja mikä ei. (- -)
En usko.
Saattaa olla pikemminkin, että Kahvi on kertonut, mikä Kyllästyneessä on Kahvin mielestä väärin.
Psykopatologia kirjoitti:Ei näin laveaa. (Poistan.)
Palaa mieluummin kysymykseeni anteeksipyynnöistä.
Poistin useita Kahvin viestejä.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi,
minusta olennaisempaa olisi selvittää lisää sitä, miksi olit
niin horjuva anteeksipyyntöjäsi koskevissa selvittelyissä.
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta loppukeväästä 2013 - kun asia tuli muutaman kuukauden jälkeen
uudestaan esiin, esitit, että hyväksyt valehtelun tietyissä äärioloissa mutta
että ainakaan tietoisesta "tavallisesta" valehtelusta sinua ei voi syyttää.
Kun sitten loppukeväästä - yllä esiin tuodussa yhteydessä - toin esiin vuoden
2007 tietoisen tarkoituksenhalkuisen valehtelusi, myönsit heti.
Siis muutamassa tunnissa asiat kääntyvät päin vastaisiksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa