Kaapo kirjoitti:"Älyllistä epärehellisyyttä", voi vittu että sä olet fiksu.
Ja kyllähän minä sinua vihaan eli ei minulla ole sen suhteen mitään epärehellisyyttä...
Kaapo kirjoitti:... Sinä et ole tämän aiheen aihe vaan viha.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti: Olet Kaapo (suunnilleen ja muistamani mukaan) esittänyt ylläpitäjän vanhana juoppona,
Kaapo: Onko tämä pahin rikos? Annat jatkuvasti kuvaa itsestäsi, että olisit psykopaattinen vanha juoppo joka pelaa mind gameja netissä omalla keskustelupalstallaan, koska muualta tulee sinulle ja "käskynhaltijallesi" bannit.
"Psykopaattinen vanha juoppo" on mielestäni tuntuvan raskas rikos. "Mind game" -tulkinnalle taas voi löytää perusteluita.
Kaapo kirjoitti:No mene sitten itseesi...

Kaapo kirjoitti:Mirri kirjoitti:Miksi?
Jos olisit älykäs yhminen ymmärtäisit syyn ja pysyisit poissa ketjuistani,
koska mitä ilmeisemmin et kuitenkaan ole niin tulet roikkumaan niskassani maailman tappiin.
Syytä sitten jatkossa itseäsi.

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Esim. Jari Tervo on kuuluisa kirjailija, mutta julkisessa puhessaan hän generoi mielettömän määrän vihaa.
En minäkään kaikesta Tervossa pidä, mutta tuollainen ajattelusi on finaalissa analyysissä kuitenkin virheellistä, koska kyse on loppujen lopuksi subjektin tulkinnasta subjektin esittämästä.
Psykopatologia kirjoitti:Täsmennän ja täydennän myöhemmin.
Psykopatologia kirjoitti:16:16Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Esim. Jari Tervo on kuuluisa kirjailija, mutta julkisessa puhessaan hän generoi mielettömän määrän vihaa.
En minäkään kaikesta Tervossa pidä, mutta tuollainen ajattelusi on finaalissa analyysissä kuitenkin virheellistä, koska kyse on loppujen lopuksi subjektin tulkinnasta subjektin esittämästä.
Täsmennän ja täydennän myöhemmin.
Kaapo kirjoitti:... Viha ei ole rakentava voima ja jos se hallistee palstaelämää (annetaan hallita) se tuottaa vahikoa ihmisille...
Kaapo kirjoitti:Tämä aihe käsittelee vihaa ja miten se syntyy, miten se eskaloituu ja mitä seurauksia siitä tulee.
Vihaa ylipäätään muilla esimerkeillä ja myös minun vihaani sinua kohtaan.
Mitään tekopyhää hurskastelua tässä ei ole. Minun vihani on sinusta lähtöisin. Olemuksesi generoi sitä minussa.
Jokainen kommenttisi lähinnä kuohuttaa ja haluasin iskeä tuolla parranajovälineelläni kallosi mäsäksi niin, että tekarit helähtää seinään.
(Tämä toki vain ajatusten tasolla, mutta sen visualisointi rauhoittaa mieltäni.)
Kunka pitkälle tunteistaan saa puhua?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa