Kaapo kirjoitti:Tässä ketjussa on hyvä runkkailla.
Mul olis paljo runkkukysymyksiä
Onks toi viimenen sana yhdyssana?
Tekstin ensimmäinen otsikko on pääotsikko. Otsikko alkaa isolla alkukirjaimella. Muita otsikon sanoja ei aloiteta isolla alkukirjaimella, elleivät ne ole nimiä. Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa:
Tehdään tulevaisuus nyt
Kuka pelastaisi Ylen? ~ Kuka pelastaisi Ylen
Kudo sinäkin vauvansukat! ~ Kudo sinäkin vauvansukat
Arki alkaa… ~ Arki alkaa

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinäkö et tiedä, ettei otsikkoon laiteta pistettä, ja että piste otsikon perässä on vakava virhe verrattuna siihen kirjoitetaanko mitaliin kaksi vai yksi ällää?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinäkö et tiedä, ettei otsikkoon laiteta pistettä, ja että piste otsikon perässä on vakava virhe verrattuna siihen kirjoitetaanko mitaliin kaksi vai yksi ällää?
Kyllä minä tiedän.
Mutta jos minun silmiini ja korviini särähtävät "mitalli" ja "vaan" ja "vain" sanojen sotkeminen, miksi minun pitäisi puuttua niihin oikeinkirjoitusvirheisiin jotka minua eivät niin kovasti häiritse.

Mirri kirjoitti:Voisi olla viisainta, jos moderaattorioikeuksin varustetulta kirjoittajalta olisi kokonaan kielletty kirjoitusvirheisiin puuttuminen...

Psykopatologia kirjoitti:"Mitalli"-juttu ei liity enimmin henkilöön vaan petakokiikkaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa