Mirri kirjoitti:... Yksi ratkaisu tämän foorumin tilanteeseen voisi olla, että Kyllästynyt ylläpitäjänä/moderaattorina suostuisi jakamaan valvontavastuuta, eikä pitelisi sitä niin tiukasti yksin itsellään...
eea kirjoitti:Me ollaan kaikki niin häiriintyneitä että miksi hän [Kyllästynyt] jakaisi...

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Yksi ratkaisu tämän foorumin tilanteeseen voisi olla, että Kyllästynyt ylläpitäjänä/moderaattorina suostuisi jakamaan valvontavastuuta, eikä pitelisi sitä niin tiukasti yksin itsellään...
Olen enemmän kuin halukas jakamaan ylläpitovastuuta ja olen myös tehnyt tunnusteluja asiaan liittyen, mutta toistaiseksi en ole saanut tiedusteluihini vastausta.
Olen jo aiemmin todennut, että ylläpitoon osallistuvan henkilön pitäisi olla palstalaisten ylläpitäjäksi hyväksymä, ja tuo ehto pitää sisällään myös sen, että myös minun pitää pystyä luottamaan ihmiseen.
Haluan ainakin ensin katsoa miten palstan aktiivisuuden käy. Voihan olla niinkin, että moni sellainen joka on täällä ollut Psykopatologian takia ja minusta huolimatta, päättää lähteä.

Keitä nämä ovat?jupe kirjoitti:Ei Kyllästynyt vaan Kyllästynyttä jatkuvasti epäilevät ja syyttelevät tuhoavat palstan ihan itse.
jupe kirjoitti:Vaikutelmani on, että Mirri haluaa itse Kyllästynen paikalle. Siitä ajojahti.

jupe kirjoitti:Vaikutelmani on, että Mirri haluaa itse Kyllästynen paikalle. Siitä ajojahti.
Miksi kenenkään pitäisi uskaltaa tulla ja jäädä mielenterveysaiheiselle vertaistukifoorumille, jolla ei ole ylläpitäjää ja jonka olemassaolo on epävarma?
Mielestäni tässä on ydinkysymys ja etenkin ottaen huomioon, että tämä on tarkoitettu juuri mielenterveysongelmaisille ihmisille.
Vuosien varrella on netissä aina välillä kirjoiteltu siitä, että tällaiset foorumit voivat olla enemmän sairastuttavia kuin hoitavia tai mt-ongelmaisia ihmisiä auttavia. Juuri noin asia voi olla kuin jotkut ovat - oman kokemuksensa perusteella - väittäneet, ja juuri siksi tämän foorumin asiallinen ylläpito/moderointi on tosi tärkeä keskustelun aihe. Pukki kaalimaanvartijana voi olla foorumin käyttäjille vahingollinen kokemus vaikka foorumi pysyisikin pystyssä.
Huonoin tilanne on silloin kun foorumin ylläpito ja moderointi on kokonaan yhden ihmisen varassa ja vallassa. Kuten tällä hetkellä ilmeisesti on.
Aiemmin Kyllästynyt kaiketi oli tilivelvollinen Psykopatologialle, ja hänen täytyi keskustella - kenties kinastellakin tämän kanssa, ja myös totella Psykopatologian (mielenterveysalan ammattilaisen!) tahtoa. Nyt ei tarvitse.
Sekä Janne Pöyhtäri (suomenkielisten mt-foorumeiden uranuurtaja) että Pertti Luukkonen molemmat olivat ylläpitäjinä ammattilaisia ja siinä mielessä 'turvallisia' mielenterveysaiheisen nettifoorumin ylläpitäjiä. Nyt sellaista ei ole, ja tämä asia mielestäni uusilla tulijoilla on oikeus tietää.
Kyllästynyt ei ole ammattilainen, ei mitään sinne päinkään. Hän on psykiatrinen potilas; aivan kuten me muutkin, tai suurin osa mt-aiheisten vertaistukifoorumeiden käyttäjistä.

(lihavointi minun)logia kirjoitti:Mirrin on ollut vaikea hyväksyä Kyllästyneen asema. Luulen, että se johtuu kateudesta. En tiedä.

logia kirjoitti:Olet alusta asti kritisoinut Kyllästyneen asemaa. Kateus voisi olla yksi syy. Joskus ajattelin, että olet niin vallanhaluinen tai et kestä auktoriteettejä. Mustasukkaisuudesta en nyt halua enää puhua. Palsta on toiminut hyvin. Silti sinä jatkat negatiivista arvostelua. Pakostakin olen joutunut miettimään, miksi hyökkäilet jatkuvasti Kyllästynyttä vastaan. Tiedätkö itsekään syytä?

logia kirjoitti:Miksi et hyväksyisi uutta ihmistä palstan ulkopuolelta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa