logia kirjoitti:Psykopatologia oli palstan ylläpitäjä. Tämä palsta on hänen näköisensä aihepiireiltään. Kukaan ei ole korvaamaton, sanotaan, mutta niin... Minullakaan ei ole sellaista asiantuntemusta, että voisin tehtailla tänne aloituksia ja jatkaa keskusteluja. Olen sellainen roskakorikirjoittaja.

logia kirjoitti:Eikö hänellä ole kuitenkin jonkinlaista koulutusta toimittajan työhön sekä tehnyt toimittajan töitä freelancerina? .

logia kirjoitti:Ok. Muistelin vaan, että olisit itse kertonut asiasta palstalla. Muistin varmaankin väärin. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa. Poistanko viestini?
Aiempaan palatakseni, ehkä oli myös niin, että väitteet pitäisi pystyä perustelemaan, ei niinkään mielipiteet.

jupe kirjoitti:Ei Kyllästynyt vaan Kyllästynyttä jatkuvasti epäilevät ja syyttelevät tuhoavat palstan ihan itse.
eea kirjoitti:jupe kirjoitti:Ei Kyllästynyt vaan Kyllästynyttä jatkuvasti epäilevät ja syyttelevät tuhoavat palstan ihan itse.
Se on luultavasti tavoitteenakin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa