Lauri kirjoitti:En epäile, etteikö hän ole vaikeasti sairas. Siksi hän olisi vaatinut erityiskohtelun...

Lauri kirjoitti:Sitä vartenhan meillä on kakkispalkkaisia kallonkutistajia, että osavat hoitaa homman myötäsukaan...
Lauri kirjoitti:... Se, että suututetaan asiakas ensin ja sitten aletaan tarjota uutta asuntoa ei kovin hedelmällistä ole.
Mirri kirjoitti:... Luulen, että periaatteessa mikään ei estäisi vuokralaista koeasumasta asuntoehdokasta, jos hän vain pystyisi maksamaan siitä vuokraa...
Kyllästynyt kirjoitti:Lauri kirjoitti:Sitä vartenhan meillä on kakkispalkkaisia kallonkutistajia, että osavat hoitaa homman myötäsukaan...
Milläs hoidat, jos ihminen kieltäytyy tulemasta paikalle. Ei avaa ovea kotikäynnille tuleville, eikä suostu käyttämään lääkitystäkään.
Kerro nyt vihdoinkin ne konkreettiset toimenpiteet jotka sinä olisit tehnyt. Kerro myös, mistä niiden rahoitus tulisi?Lauri kirjoitti:... Se, että suututetaan asiakas ensin ja sitten aletaan tarjota uutta asuntoa ei kovin hedelmällistä ole.
"Suututetaan"???
Kerro mitä sinä olisit tehnyt, tai pidä koneesi kiinni.

Lauri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kerro mitä sinä olisit tehnyt, tai pidä koneesi kiinni.
Esimerkiksi oliin kutsunut itseni kylään, vienyt tuliaisina vaikka suklaapaketin ja sanonut, että nyt olisi tarjolla hieno asunto, että kiinnostaisko?...
Pinja kirjoitti:Varmasti helpompi olla koditon, kuin mielisairaalassa pakotettuna.
Pinja kirjoitti:Kodittomuus ei tunnu niin pahalta kuin mielisairaalahoito.
Pinja kirjoitti:Kyllä minä tiedän miltä se tuntuu, saa sentään päättää asioistaan itse.
Pinja kirjoitti:Jos joutuisin valitsemaan mielisairaalahoidon ja kodittomuuden välillä, valitsisin kodittomuuden.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa