Kahvi kirjoitti:Eräs vanhempi herrasmies närkästyi kovasti, kun en päästänyt häntä päihtymystilan takia baariin. Kovasti tenttasi, että mistä muka voin tietää kuinka känshisä hän on. En viitsinyt mainita, että herra on ollut pystypissalla ja unohtanut avata sepaluksen.
Gyver kirjoitti:Minä kusen yleensä istualtaan, kas kun useimmat pöntöt ovat niin matalia ettei viitsi roiskia reunuksille ja pitkin permantoa. Muutenkin on hieman hölmön tuntuista seisoskella vehje kourassa odottamassa että tuleeko se pissa kohta vai hetken kuluttua.
Riidankylväjä kirjoitti:Joo mutta tuo ei kerro kännistä, vaan ikääntymisestä. Ensin unohtaa panna napit kiinni ja ikääntymisen edetessä unohtaa avata ne.
Riidankylväjä kirjoitti:Nostetaan nyt tämä vanha feminismikeskustelu takaisin pintaan, kun palstan telaketjusiipi näyttää menettäneen muistinsa.
Kuutar kirjoitti:Muuten offtopic, oletko 60- 70- vaiko 80 -luvulla syntynyt? Vaiko mainittuja vuosilukuja nuorempi tai vanhempi?
Riidankylväjä kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Muuten offtopic, oletko 60- 70- vaiko 80 -luvulla syntynyt? Vaiko mainittuja vuosilukuja nuorempi tai vanhempi?
Tuolla asialla ei keskustelun kannalta pitäisi olla merkitystä, kuten ei sukupuolellakaan.
Riidankylväjä kirjoitti:Tarkoitat ilmesisesti, että haluat sijoittaa minut johonkin sterotyyppiseen viitekehykseen. Ajattele nyt vain ihan ilman stereotypioita.
Uteliaisuus parantaa seksiä
En kerro. Tietoa tultaisiin palstalla käyttämään häikäilemättömästi minua vastaan.
Illusia kirjoitti:Onko ikä häpeä miehellekin? Luulen, että Riidankylväjä on syntynyt 1950-luvulla.
Illusia kirjoitti:Riidankylväjä on urautunut. Hän on vanha, ehkä jopa vanhempi kuin luulinkaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa