Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysymys:
Sinulla tuntuu olevan melkomoisen väärä käsitys minusta. Oletko halukas tarkistamaan käsityksesi?
Minulla on edelleen se käsitys, että sinä katsot sinulla olevan oikeus ja lupa solvata sinulle tuntemattomia ihmisiä horoiksi - ja ainakin minua "itseään sormettavan huoran äpäräksi.
Mikä siis on se väärä käsitys jonka olen sinusta saanut?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...Tuota mantraa on hoettu naisille maailman sivu...
Ja nyt sitä sitten naissovinistit hokevat miehille
Väitätkö sinä tuossa, että minä olen naissovinisti?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysymys:
Sinulla tuntuu olevan melkomoisen väärä käsitys minusta. Oletko halukas tarkistamaan käsityksesi?
Minulla on edelleen se käsitys, että sinä katsot sinulla olevan oikeus ja lupa solvata sinulle tuntemattomia ihmisiä horoiksi - ja ainakin minua "itseään sormettavan huoran äpäräksi.
Mikä siis on se väärä käsitys jonka olen sinusta saanut?
No oletko vai etkö ole?
En.
Kuutar kirjoitti:Kahvi, kuten itsekin viestissäsi toteat, Vasemmistonuorten Feministisessä manifestissa ei ole naissovinismia, siksi ihmettelen puheitasi siitä. Minusta ei ole olemassa mitään naissovinismia, voidaan joissain tapauksissa puhua militantista feminismistä, jota tuo manifesti ei edusta.
Kyllästynyt ei anna kenellekään periksi väittelyssä, jos periksi antamaton nainen on sinusta " naissovinisti" niin sitten ehkä sitä on.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Näin vähän pelkäsinkin tilanteen olevan - väärien käsityksiesi korjaaminen on siis turhaa puuhaa, joten miksi edes yrittäisin sitä?
Mikä on väärinkäsitys jonka sinä näet tapahtuneen siinä, että sinä olet solvannut sinulle tuntemattomia ihmisiä horoiksi - ja minua itseään sormettavan huoran äpäräksi?
Obelix kirjoitti:Noin se homma on edennyt jo vuosi kymmeniä. Vastuu kannetaan, kun ruikitaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Lienemme kaikki sitä mieltä, että parisuhteen yksi kulmakivistä on luottamus. Ikävä kyllä on sellaisiakin naisia, jotka käyttävät vauvakuumeessaan tätä luottamusta hyväkseen ja "vahingossa" raskautuvat. Eipä siihen tarvita kuin, että "unohtaa" pillerit, puhkoo kondomit - tai ääritapauksissa käyttää roskikseen heitetyn kondomin spermat hyväkseen...
Sinun mielestäsi on siis merkittävän usein käynyt niin, että nainen on joko etukäteen sabotoinut miehen kondomeja tai jälkikäteen hedelmöittänyt itsensä kondomiin jääneellä spermalla?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jätit lainauksestasi pois kohdan, jossa vastaan kysymykseesi. Et joko lue viestejäni tai sitten vaan vittuilet.
Et ole vielä vastannut kysymykseen "Sinun mielestäsi on siis merkittävän usein käynyt niin, että nainen on joko etukäteen sabotoinut miehen kondomeja tai jälkikäteen hedelmöittänyt itsensä kondomiin jääneellä spermalla?".
Kyllästynyt kirjoitti:Oletko Kahvi tullut koskaan ajatelleeksi, ettei ole erityisen kiinnostavaa kirjoittelua toistella kliseitä ja itsestäänselvyyksiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Entäpä jos olenkin fiksu ja joutunut jopa miettimään näitä asioita ihan omakohtaisesti ja vakavasti omassa elämässäni?
Ainakin viestisi näyttävät siltä, että olet lukenut sekä omaksunut kaikki loppuunkalutut kliseet ja nyt tarjoilet niitä ominasi.
Kyllästynyt kirjoitti:Back again - ja syy sama kuin ennenkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Sano vaan suoraan, että inhoat minua - minä en inhoa sinua, pidän vain käytöstäsi (so tapaasi esittää asiasi) asiattomana ja kiusaamisen tunnusmerkistön täyttävänä.
Olenhan jo kertonut, etten pidä ihmisistä jotka kiusaavat, nimittelevät tai solvaavat minua.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Back again - ja syy sama kuin ennenkin.
Stalkkasit ja odotit taustaillen hetkeä, jolloin voisit jälleen kerran hyökätä kimppuuni. Miksi toimit noin, etkä sano asiaasi suoraan?
En ole stalkannut ketään.
Jos sinä kirjoitat hölmöyksiä joita et pysty perustelemaan tai puolustamaan, minkäpä minä sille mahdan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni tuo näytti siltä, että yrität vaikuttaa fiksulta.
Entäpä jos olenkin fiksu ja joutunut jopa miettimään näitä asioita ihan omakohtaisesti ja vakavasti omassa elämässäni?
Ainakin viestisi näyttävät siltä, että olet lukenut sekä omaksunut kaikki loppuunkalutut kliseet ja nyt tarjoilet niitä ominasi.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa