Avattaret

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Avattaret

ViestiKirjoittaja Trisse » 11.04.2010 01:50

Sans nom kirjoitti:Sanotaan, että silmät ovat sielun peili. Voisin paljastaa sieluni ja laittaa kuvan kauniista räpsyttimistäni, mutta tekniikka haroo vastaan.

Minun silmäni ovat vihreänharmaat mutta kamerat valehtelevat ne aina vaaleanruskeiksi

Kuva
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 11.04.2010 01:56

Biancaliina kirjoitti:Vastaan aloitukseen.
Trisse, mielestäni sinun avatar on kiva ja sopii sinulle mutta minua kiehtoo enemmän oma kuvasi..

Kiitos. Räpsyttelin junamatkalla joitain onnistuneita kuvia itsestäni ja tuo on yksi ja siinä on hassua samankaltaisuutta avatareen (hapsuiset hiukset, silmät kiinni jne) minua vaan estää se että olisin ainoa joka laittaa oman kuvan. Tukari2:lla sien oli ainoa joka laittoi oman kuvan ja tunsin hänen puolestaan pientä myötähäpeää ja kuvissammekin on jotain vähän samaa....
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 11.04.2010 13:26

En kokenut myötähäpeää sienin ulkonäöstä (hän on tosiaan ihan nätti) vaan siitä että hän ainoana palstalla käytti omaa valokuvaa ja vielä "panosti" asiaan niin että vaihteli kuvaansa. Vaikea selittää... kuvien onnistuneisuus, pikemminkin kuin huonous sen tunteen aikaan sai. Enkelimäinen hymy ja kaunis pusero kuin hän ajattelisi olevansa työhaastattelutilanteessa,
Trisse

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 11.04.2010 14:36

-
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 14.10.2010 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 11.04.2010 15:47

Kaunis silmä! :) Saakohan muuten nykyään sellaista irtoripsi-liimaa, jossa ei olisi luonnonkumia eli lateksia? Oisi kivaa taas joskus käyttää irtoripsiä.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 11.04.2010 16:03

Minunko? Kiitos :)
En tiedä juuri mitään irtoripsistä, en ole koskaan kokeillut. Voisi kuvitella, että saisi mutta en tosiaan tiedä.

Minä en oikein osaa meikata silmiä, pelkkää ripsaria laitan yleensä. Jotkut osaa käyttää luomivärejä siten, että silmät näyttää upeilta, itse en ole oikein oppinut. Voisin kyllä kysyä vinkkejä muutamalta kaverilta, ovat ammattilaisia.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 11.04.2010 16:39

Voi jummi, nuo ovat siis oikeat ripsesi! Kerrassaan ihanat! Mun silmäripset on lyhkäset.

Minä olen viime vuosina käyttänyt harvemmin luomiväriä, mutta rajauskynää käytän lähes joka päivä, ja ripsaria. Niillä saa pikasen silmämeikin. En mäkään kyllä muuta kuin ripsiväriä korkeintaan käyttäisi, jos mulla olisi noin kauniin muotoiset simmut kuin sinulla, Biancaliina.

Luomiväreissä mua on usein turhauttanut se, että etenkin voidemaisissa, vedenpitävissä ne värit mitä on kulloinkin satavilla tuntuu aina menevän sen hetken muodin mukaan. Eli sopivaa sävyä on välillä mahdotonta löytää. Kuka kerpele on keksinyt muodin? Mä oon aina inhonnu koko sanaa. :P
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 11.04.2010 21:53

Kiitti, on kyllä minustakin kivat nämä ripset.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 14.10.2010 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 12.04.2010 14:59

Biancaliina kirjoitti:Trisse, silmäsi näyttää todella ruskealta kuvassa.
Vitsi oon aina tykännyt vihreistä silmistä 8-)

Minä olen aina tykännyt sinisistä silmistä. Isälläni on siniset ja tädilläni ja kahdella serkullani ihanat vedensiniset. Olen perinyt äidin silmät. Aivan kuin nuorempana ne olisivat olleet harmaammat ja nyt tulleet rusehtavammiksi. Vihreä vivahde tulee ajoittain riippuen valaistuksesta.
Trisse

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 15:58

Sanoisin tämän ranskaksi, jos yhtään voisin olla varma,että osaisin kirjoittaa tämän oikein: "Oikein eleganttia, Sans Nom!" :) (Tres elegante...?)
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 16:03

Upea mekko! Sans nom on ainakin kuvitelmissani upea ilmestys.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 18:05

Minä en niin koe omaksi jutukseni erityisesti korostaa omaa sukupuoltani ja seksuaalisuuttani pukeutumis-valinnoillani. Taidan hipsiä hippinä tulevankin kesän. :) Tykkään tosiaan hipahtavasta, tai muuten vaan eksoottisesta, tai hiukan rokahtavasta pukeutumistyylistä. Käytän farkkuja tai pitkiä, leveähelmaisia hameita. Lempivärejäni ovat etenkin vihreä, petrolinsininen, oranssi ja violetti. Se, että olen ollut aika masentunut n. vuoden ajan, on vakavasti heikentänyt omaa seksuaaliviettiäni. Mikä on tietenkin harmi. Mutta uskon, että pystyn vähän flirttailemaan pukeutumisellanikin taas joskus. Ainakin mieheni ansaitsisi sen. Ja itsestänikin se on mahtavaa, silloin kun siinä on itse todella mukana.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 18:44

Kiitos onnitteluista, Sans Nom! Mutta tiedätkös, parempi olla yksin, kuin huonossa seurassa. Eli miehissä on paljon eroa. No, varmaan tiedät! Ja ihan todella kevättuuli voi puhaltaa sinulle myös hiukan romantiikkaa. ;) Eihän sitä koskaan tiedä! Joskus pelkkä flirtti on ihanampaa kuin varsinainen Suhde. Unelma rakkaudesta on usein niin paljon kauniimpi, kuin itse rakkaussuhde. Kannattaa nauttia, aina kun voi! :)
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 19:12

Pidän hyvin harvoin mekkoja.
Jos käytän hameita, niin yleensä minihameita. Kynä/kotelomekoista pidän, pikkumustista, valkoisetkin ok, ja mustista sekä valkoisista kauniisti laskeutuvista pitkähelmaisista mekoista (arkikäyttöön liian juhlallisia ja valkoisissa vaarana "häämaisuus"). Kuviollisia en käytä.

Muutama minun tyylinen (edit. alimmaisessa en itse "tursuttaisi" varmaankaan rintoja noin):
Kuva

Kuva

Kuva

Pitkästä en nyt löytänyt ok kuvaa tai jos löysin, en saanut avattua.

-

En sitten millään saa tänne avatarta, olkoot, vaikka miten pieneksi kuvan muokkaan, niin ei, ei onnistu.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 12.04.2010 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 21:20

Minä en saa avatarta YHYYY....
Olisin laittanut alle puoli naamaani (kohta voitte rakentaa minusta palapelin).
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2010 21:38

Dikkaan tuota ylimmäistä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 12.04.2010 21:41

Biancaliina on style ja hänellä on hyvä maku! :) Osaisinpa auttaa pienentämään tuon kuvan Avatarekseen. Sopisi hyvin tarkoitukseen.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 21:47

Hih :)
Sain pienennettyä kuvan mutta herjaa ja herjaa vaan kaikenlaista ja sitten onnistui avatareksi laitto muttei kuva näkynyt. Noo olkoot :D
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 12.04.2010 21:50

Niin ja Raatelulampaalla on hyvä värimaku :)
Itse olen nyt tykästynyt violettiin. Turkoosi ollut pitkään yksi lemppareista.
Vihreää käytin nuorempana tosi paljon vaatteissa.
Hipahtavina vuosina käytin tosi räikeitä värejä, nykyään aika paljon mustaa ja neutraalimpia...
Biancaliina

ViestiKirjoittaja ve?e » 13.04.2010 05:16

Mullakin on nyt kuva laitettuna sillä tavalla, että latasin sen kuvapalveluun...
http://veee.kuvat.fi/kuvat/
Ja valitsin sitten kohdasta Profiili=>Avatar=>Linkitä toiselta sivustolta=>
http://veee.kuvat.fi/kuvat/veeee.jpg/_smaller.jpg
ve?e

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko