Millainen työyhteisö

Millainen työyhteisö

ViestiKirjoittaja Trisse » 08.04.2010 21:45

Millaisesssa tehtävässä olette, viihdyttekö työssä vai oletteko työelämän ulkopuolella?
Trisse

Re: Millainen työyhteisö

ViestiKirjoittaja kontulib » 09.04.2010 11:16

Työkokeilussa kirjastovirkailijana. Viihdyn töissäni silloin kun kova ahdistus ei paina.
kontulib

ViestiKirjoittaja deontti » 09.04.2010 20:22

Olen osa-aikatöissä. Itse töissä on yleensä mukavaa, vain välillä stressaa, mutta kotona olen sitten töiden jälkeen kovin väsynyt ja uupunut. En siis voisi olla kokoaikatöissä, muuten joutuisin sairauslomalle ehkä kuukauden työskentelyn jälkeen. Näin osa-aikatöissä jaksan sinnitellä.
Työyhteisö on mukava, mun kanssa samaa työtehtävää tekevät, joiden kanssa olen eniten tekemisissä töissä, on enimmäkseen kivoja tyyppejä. Eikä muutkaan työkaverit ärsytä. Oma pomoni tuntuu mukavalta. Työpaikka vaikuttaa melko hyvin mulle sopivalta. Ei tarvitse olla asiakaspalvelussa, voi työskennellä enimmäkseen yksin, mutta osittain myös työkavereiden kanssa. Ei ole liian monimutkaista muttei myöskään liian yksinkertaista työtä.
deontti

ViestiKirjoittaja xxccz » 09.04.2010 20:51

´
Vaihdoin juuri duunia.
Pomo vaikuttaa mukavalle ja asiansa osaavalle jopa. Pitkästä aikaa.. samoin työkaverit. Eli suhteellisen tyytyväinen olen. Kunhan olen perusjuttuihin perehtynyt, saatan kaivata haasteita, mutta luulen niitäkin piisaavan?
xxccz

Paluu Yleistä ja ajankohtaista