Kahvi kirjoitti:Kun olen yrittänyt korjata ulosantiani, niin lähinnä olen kokenut saavani vain lisää pa5kaa niskaani. Muistatte varmaan, kun huomattavaa vaivaa nähden koitin selvittää, mikä naista/naiseutta nimitteleviksi (tms) koetuissa lauseissa oli sellaiseksi miellettävä elementti (sana, sisältö yms). Keskustelu kääntyi meikäläisen ruotimiseen, muistaakseni käytöstäni jopa pidettiin sairaana narsismina tms. Taisi käydä niinkin, että yritykseni korjata aikaisemmat virheeni tuomittiin epäonnistuineiksi ja todettiin, että se ei (koskaan?) tule olemaan mahdollista.
viewtopic.php?f=16&t=7150#p85075Lainasin itseäni ihan tämän ketjun alusta.
Noin kävi viimeksi, kun yritin tulla vastaan. Vaikuttaisi siltä, että noin on käymässä taaskin. Lopetan yrittämisen, tykkäsitte tai ette.
Minua ei järin kiinnosta onko palstalaisista joku yltiöfeministi, jalosydäminen, kauniimpi kuin Riidankylväjän postaamat tyttöset, kaksinaismoralisti, Suomen rikkain ihminen tai maapallon ku5ipäisin tapaus.
Eikä minua enää kiinnosta tämä keskustelu, joka tuntuu kääntyneen
kuka-sanoi-mitä-ja-mitä-sillä-oikeasti-tarkoitti -vänkytykseksi.
Palstalta en ole näillä tietämillä lähtemässä mihinkään, mutta yllämainitun tapaisiin keskusteluihin en koe osallistumisen tarvetta.
Pitäkää lippu korkealla tässä ketjussa!