Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä, olen ihan samaa mieltä. Ainakin minuun pitää suhtautua täsmälleen kuvan kertomalla tavalla.
"Pitää suhtautua"?
Sinäkö Mirri päätät muidenkin puolesta miten sinuun "pitää" suhtautua?

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Vaikka mitä.
Kyllästynyt, hiljenny tarkastelemaan Riidankylväjän laittamaa humoristista piirroskuvaa ja suhteuta kommenttini siihen. Ehkä sitten tajuat.
En tälläkään kertaa löydä mitään hauskaa Riidankylväjän lässytyksestä.

Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Suhtautukaamme myös kilpailevaan palstaan ja sen ihmisiin rakkaudella.
Vaikeaa rakastaa ilmeisiä valheita latelevaa ihmistä.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä en valehtele sanoessani, etten monien yhteisten nettikirjoitteluvuosien jäljiltä 'tunne' Trisseä nettikiusaajana. Kyllä minulla on syytä voivotella sinua, jos yrität syyttää minua valehtelusta.
Toivottavasti olen käsittänyt väärin luullessani sinun syyttävän minua valehtelusta.
Tunteistasi en voi tietää, mutta jos sinä väität, ettet ole nähnyt Tristanin harjoittamaa nettikiusaamista, sinä valehtelet.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jaahas, 'tiedät' näköjään minua paremmin. Samapa tuo, 'tiedä' rauhassa.
Luepa uudelleen. Sanoin, etten voi tietää tunteistasi, mutta jos sinä väität ettet ole nähnyt Tristanin harjoittamaa nettikiusaamista, sinä valehtelet.
Sinulla Mirri on ikävä tapa vetäytyä keskustelusta aina kun jäät kiinni perättömistä puheistasi.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Niin siis, uskot tietäväsi minua paremmin mitä olen nähnyt ja mitä en. Usko rauhassa.
Ei, vaan kerron sinun valehtelevan jos väität, ettet ole koskaan nähnyt Tristanin harjoittavan nettikiusaamista.

Riidankylväjä kirjoitti:Trisse on kyllä käyttänyt järkyttävää kieltä. Siitä järkyttyy jopa meikäläisen kaltainen karski mieskin .
Kyllästynyt kirjoitti:En minä luule vaan näen sinun valehtelevan.
Ja niin näkevät kaikki muutkin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa