http://www.iltalehti.fi/viihde/20120911 ... 6_vi.shtml
12.09.2012 Vaihdettu vähemmän ärsyttävä kuva.

Kyllästynyt kirjoitti:Jälleen kerran törmäämme näköjään siihen sovinisteen typeryyteen, ettei naisella ole muuta arvoa kuin hänen ulkonäkönsä.
- En ymmärrä, miksi minua inhotaan. Minulla on menestyvä vaatemallisto ja oma hajuvesi. Tarkoitan, että näytteleminen ja laulaminen eivät ole ainoita asioita, joissa voi olla lahjakas, Kim pohtii.
Hilppa kirjoitti:Kuva kumminkin kelpaa palstalle ja katseltavaksi?
Hilppa kirjoitti:Onhan Nokian OIS-mainoksen pyörällä ajava tyttö potenssiin kymmenen kertaa kauniimpi kuin Kardashian.
Joten en ymmärrä, mikä fiksaatio Riidankylväjällä on Kardashianiin ja miksi hänet pitää aika ajoin tyrkätä palstalle.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Onhan Nokian OIS-mainoksen pyörällä ajava tyttö potenssiin kymmenen kertaa kauniimpi kuin Kardashian.
Joten en ymmärrä, mikä fiksaatio Riidankylväjällä on Kardashianiin ja miksi hänet pitää aika ajoin tyrkätä palstalle.
Minustakin pitäisi tehdä niin, että aikaisemmin postattua naista rumempien naisten kuvien postaaminen pitäsi kieltää.
Hilppa kirjoitti:Mutta vain Kardashianin kuvat. Olen kyllästynyt niihin.
Riidankylväjä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mutta vain Kardashianin kuvat. Olen kyllästynyt niihin.
Jaaha. Sinä siis kuulut Kardashianin vihaajiin?
Riidankylväjä kirjoitti:Eli vihaatkin minua.
Riidankylväjä kirjoitti:Tarkoitat siis pitkävihainen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa