Saako fanittaa?

Saako fanittaa?

ViestiKirjoittaja Trisse » 04.04.2010 19:50

Tässä ketjussa saa kehua muita postaajia. Olen alkanut pitää kovasti nimimerkistä "Sans nom". Tämä vaikuttaa viehättävältä, oppineelta, nokkelalta ja olen suorastaan vähän netti-ihastunut häneen :oops: Vaikkei pelaakaan shakkia kanssani :cry: Toivoisin että hän kertoisi itsestään vähän enemmän.

Osoittakaa muutkin että teillä on joskus hyvää sanottavaa...
Trisse

Re: Saako fanittaa?

ViestiKirjoittaja kontulib » 04.04.2010 20:01

Trisse on ystävällinen, huumorintajuinen, lojaali, mukava ja herttainen. Näin siis miten IRL olen häntä tavannut. :)

Helu on jämäkkä, oman arvonsa tunteva, lojaali, huumorintajuinen ja seksuaalisesti mielikuvitusrikas. Näin siis myös miten olen IRL häntä tavannut.
kontulib

ViestiKirjoittaja kontulib » 04.04.2010 20:23

Kyllästyneestä en osaa sanoa muuta kuin että hän on luotettava (ainakin minua kohtaan on ollut).

Luukkonen on oppinut ja varmaankin kohtalaisen älykäs.
kontulib

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.04.2010 14:38

Joo, sinä kontu olet rehellinen, luottavainen, empaattinen, antelias, kiltti ym. monia hyviä piirteitä!
Trisse

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 06.04.2010 16:55

Oliko Juhan Aho lähtökohtaisesti kateellinen lähes kaikille kohtaamilleen ihmisille jostakin? Oliko hän pikkumaisen huomionkipeä ja itsekeskeinen?

Minä pidän monista ihmisistä tällä foorumilla, tai olen vähintään neutraalin välinpitämätön.
Raatelulammas

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet