takaovi kirjoitti:Meillä jokaisella kuitenkin on eri näkemys siitä kuka on kiusattu ja kuka kiusaaja.
Tuskin. - Ko. näkemyserot pohjaavat (asiasta) tietämättömyyteen tai heikkoon ymmärrykseen.
takaovi kirjoitti:Meillä jokaisella kuitenkin on eri näkemys siitä kuka on kiusattu ja kuka kiusaaja.
Psykopatologia kirjoitti:takaovi kirjoitti:Meillä jokaisella kuitenkin on eri näkemys siitä kuka on kiusattu ja kuka kiusaaja.
Tuskin. - Ko. näkemyserot pohjaavat (asiasta) tietämättömyyteen tai heikkoon ymmärrykseen.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:takaovi kirjoitti:Meillä jokaisella kuitenkin on eri näkemys siitä kuka on kiusattu ja kuka kiusaaja.
Tarkoitatko, että Kyllästynyt on meidän (monien nettikirjoittajien) kiusaama kirjoittaja - toisin sanoen meidän kiusaamisemme uhri? Ja että näkemyseroja syntyy, koska emme tiedä, emmekä ymmärrä, kiusaavamme/kiusanneemme Kyllästynyttä...
Käsittääkseni asia on juuri niin kuin Takaovi sanoi. Turha yrittää selittää eriäviä näkemyksiä 'tietämättömyydellä', tai 'heikolla ymmärryksellä'. Ennemminkin selitysyritykset osoittavat sekä tietämättöyyttä että heikkoa ymmärryskykyä.
Psykopatologia kirjoitti:Ei kiusaamista pidä suvaita hiljaisuudella yms, koska kiusaaminen on väärin.
Tämä pätee etenkin sellaisiin yhteyksiin, joissa asioihin voidaan vaikuttaa,
kuten esimerkiksi valvotuilla keskustelufoorumeilla.

takaovi kirjoitti:Oikein piti rekisteröityä (taas) ja tulla kysymään Kyllästyneeltä.
(- -)
Psykopatologia kirjoitti:takaovi kirjoitti:Oikein piti rekisteröityä (taas) ja tulla kysymään Kyllästyneeltä.
(- -)
Mitä tämä takoittaa?
Psykopatologia kirjoitti:Yllä preesens vaihtuu perfektiksi.
Kyllästynyt kirjoitti:
4. Ja milläköhän tavalla minä nyt olen "tavoitepäämääräisesti kalastellut" jotakuta riitaan? Minua todellakin etoo se, että Kahvi (kahvi_68) edelleen katsoo olevansa suomen kielen kirjoitussääntöjen yläpuolella. Enkä kertakaikkiaan pysty uskomaan, etteikö Kahvi (kahvi_68) pystyisi/osaisi kirjoittaa sanoja "itsekään", "jyrkästikin", "menepä" jne. ilman noita raivostuttavia kaksoiskonsonanttejaan.
Psykopatologia kirjoitti:takaovi kirjoitti:Oikein piti rekisteröityä (taas) ja tulla kysymään Kyllästyneeltä.
(- -)
Mitä tämä takoittaa?
Riidankylväjä kirjoitti:Lause on passiivissa ja aika muoto imperfekti.
takaovi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
4. Ja milläköhän tavalla minä nyt olen "tavoitepäämääräisesti kalastellut" jotakuta riitaan? Minua todellakin etoo se, että Kahvi (kahvi_68) edelleen katsoo olevansa suomen kielen kirjoitussääntöjen yläpuolella. Enkä kertakaikkiaan pysty uskomaan, etteikö Kahvi (kahvi_68) pystyisi/osaisi kirjoittaa sanoja "itsekään", "jyrkästikin", "menepä" jne. ilman noita raivostuttavia kaksoiskonsonanttejaan.
Mutta samaan aikaan hyväksyt, että Pertti Luukkonen tekee koko ajan, kai huvikseen, karseita yhdyssanavirheitä.
Tuo, jos mikä on sinulta riidan haastamista tai Kahvin kiusaamista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa