Psykopatologia kirjoitti:Siis ei tietenkään riita, vaan epäluotettavuus yms.
No hyvä.
Psykopatologia kirjoitti:Siis ei tietenkään riita, vaan epäluotettavuus yms.
Illusia kirjoitti:Toivottavasti en puhu koskaan paskaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Oi kopros!
Tuo suolistoni haiseva tuotos
Kuinka huonosti voisinkaan ilman sinua
Ja kehnosti paperintuottajat ilman minua
Ällös koskaan minua jätä
Äläkä milloinkaan petä
Oi ethän, ethän?
...
Halukkaat voivat jatkaa...
Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Oi kopros!
Tuo suolistoni haiseva tuotos
Kuinka huonosti voisinkaan ilman sinua
Ja kehnosti paperintuottajat ilman minua
Ällös koskaan minua jätä
Äläkä milloinkaan petä
Oi ethän, ethän?
...
Halukkaat voivat jatkaa...
Kultsi. Hieno runo.

Psykopatologia kirjoitti:Ai täällä ollaan innostuttu anaalisesti erotiikasta.

beth kirjoitti:Mutta kun tulii tämä "projektio" syyte, niin minulla heti alkoi hälytys soittaa. Että hetkinen. Itse olen nimittäin jo totuunut että foorumin pahimmat narsistit käyttävät tätä "analyysia" niihin josta ne eivät pitää. Mukamas ne ovat niin kehittyneitä että tuli aikakin leikkimään oikein psykoterapeutteja, ja ripustamaan leimat: tuo ja tuo projisoi ongelmia toisin. Minusta taas tuo on juuri sitä home made "diagnosointia" ja tohtorointia, jota OIKEAT narskut suosii, kun eivät kestää kritiikkiä ja sitä että joku on parempi, tai sellaiseksi häntä kokevat, kun narskuthan tunnetusti kokevat muutenkin monia ihmisia uhkana, niiden omalle ykkösenä olemiselle. i väliä mistä syystä.
Ainakin minulle tälläiset home made tohtoroinnit tehnyt Mirri. Ja minä olen jo kertonut mitä mieltä olen hänestä.

beth kirjoitti:Sinua kutsuttu sosiopatiksi jo niin monen suusta siellä tukiasemalla

beth kirjoitti:Turhaan sinun enää edes yrittää muutta ihmisten käsitystä sinusta jotka ovat päässeet tälläiseen tulokseen ylipäänsä. Kyllä se jotain vaati sinusta ja pitää kyllä ansaitaa
(tästä lähtien sinulle on tarjoilla vain tämä lause)

beth kirjoitti:Selvä, ihmekö että aistinut sinussa heti jotain..kun tulit toisen kirjoittajan kaatamaan ämpärillinen paskaa, valkosiipi. Hei pitkästi aikaa. Jokainen joka ei kirjoitelee tänne muuta kun toisen haukunta , on sitä sama säkkiä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa