Pertti Luukkonen kirjoitti:Oikeastaan tämä on aika kivasti kirjoitettu: "Narsismia on lähestulkoon kaikki inhimillinen toiminta?" (Maria)
No ei. Lausumahan ei diskriminoi ollekaan. Kuitenkin: Narsismi liittyy lähestulkoon kaikkeen inhimilliseen toimintaan.
Aiempaan (Myllärniemi):
En usko, että narsismia koskaan olisi pidetty harvinaisena perversiona, jossa ihminen rakastuu tai rakastaa omaa ruumistaan (tms.).
Biancaliina kirjoitti:En ymmärrä lausetta: "Lausumahan ei diskriminoi ollekaan". Katsoin mitä tarkoittaa: "diskriminoi", mutta nyt tuntuu tosi hyvältä myöntää, etten ymmärrä ja se johtuu minusta.
En siis väitä vastaan
(Lainaus neljännen sivun ensimmäisestä viestistä)Raatelulammas kirjoitti:Minä itse sain kirjan lainaan potilas-toverilta, kun olin osastolla. Hänelle kirjaa oli suositellut osaston psykiatri, ja tämä potilas sitten lainasi sen sairaalan kirjastosta.
Psykopatologia kirjoitti:Kuitenkin eri kirjasta.
Gyver kirjoitti:Jos alettaisiin käymään läpi Suomesta löytyviä ammattilaisia yksi kerrallaan, niin eiköhän sieltä sitä toistakin kirjaa suositelleita jokunen löytyisi.

Mirri kirjoitti:Gyver kirjoitti:Jos alettaisiin käymään läpi Suomesta löytyviä ammattilaisia yksi kerrallaan, niin eiköhän sieltä sitä toistakin kirjaa suositelleita jokunen löytyisi.
Sinäpä sen sanoit...
Kyllä ammattilaispiireissä on ihmisiä, jotka aina välillä suosittelevat potilaalleen/asiakkaalleen (tai omaisille/läheisille) Raimo Mäkelän kirjoja.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa