Beth kirjoitti:Ei tarvitse keskustella kirjasta, Mirri, ei siellä ole mitään mistä keskusteltaisi, mutta voisit vastata kysymykseen tai myöntää että olet keksinyt sen itse koko "suosituksen"

Psykopatologia kirjoitti:Mirri:
Epäilemättä kirjasta on esiintynyt ammattilaistenkin keskuudessa monenlaisia mielipiteitä, ei mitään yhtä ainoaa yhteistä mielipidettä, jonka takana kaikki seisoisivat. [i]Ja sekin vielä, että kuka kenellekin suosittelee/ei suosittele.[/i]
Mitä tuo tarkoittaa?

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Ei tarvitse keskustella kirjasta, Mirri, ei siellä ole mitään mistä keskusteltaisi, mutta voisit vastata kysymykseen tai myöntää että olet keksinyt sen itse koko "suosituksen"
Jaa...? Enpä näe syytä tehdä sinunkaan tahtomallasi tavalla.
Niinpä.
Sinulla Mirri on tapana heitellä monenlaisia irtoväitteitä - ja sitten liueta paikalta kun niiden todenperäisyyttä ryhdytään tutkimaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ei minulla ole tarvetta todistella todenperäisyyttä. Sinulla näkyy olevan tutkimistarve; sille en mahda mitään. Siinähän sitten tutkit.
En ymmärrä logiikkaasi...
Sinä Mirri näköjään ajattelet, että voit suoltaa mitä tahansa tuubaa ja jos joku kyselee väitteillesi perusteita, kieltäydyt keskustelusta ja väität, että väitteidesi perusteleminen olisi mainostamista?

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri:
Epäilemättä kirjasta on esiintynyt ammattilaistenkin keskuudessa monenlaisia mielipiteitä, ei mitään yhtä ainoaa yhteistä mielipidettä, jonka takana kaikki seisoisivat. [i]Ja sekin vielä, että kuka kenellekin suosittelee/ei suosittele.[/i]
Mitä tuo tarkoittaa?
Sinullekin vielä erikseen; en osaltani jatka kyseisestä kirjasta keskustelua - menee vallan mainostamiseksikin, jos juututaan siihen 'tekeleeseen'.
Psykopatologia, miksi halusit ottaa kirjan tähän ketjuun ruodittavaksi? Sinähän sen syystä tai toisesta otit puheeksi, joten mistä syystä? Sinulla oli jokin motiivi kaivaa Mäkelä kirjansa kanssa tämän otsikon alle, joten olisi kiva kuulla mikä motiivisi oli. Sitä en oikein usko, että halusit keskustella kyseisestä kirjasta; ennemmin tulee mieleen, että nakkasit täkyn tietäen jo entuudestaan mitä syötin heittämisestä seuraa.
Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Ei tarvitse keskustella kirjasta, Mirri, ei siellä ole mitään mistä keskusteltaisi, mutta voisit vastata kysymykseen tai myöntää että olet keksinyt sen itse koko "suosituksen"
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Ei tarvitse keskustella kirjasta, Mirri, ei siellä ole mitään mistä keskusteltaisi, mutta voisit vastata kysymykseen tai myöntää että olet keksinyt sen itse koko "suosituksen"
Eihän kyse ole siitä, ettei Mirri haluaisi. Hän vaan ei pysty.
Emme voi vaatia kenltäkään mahdottomia

Kyllästynyt kirjoitti:Eikö ole melkoista tuubaa, että väität psykologian ja psykiatrian ammattilaisten suositelleen ko. kirjaa, mutta sitten kieltäydyt kertomasta kuka tai ketkä moisia suosituksia ovat antaneet?

Naamiona terve mieli : Kuinka kohtaan luonnehäiriöisen? (Mäkelä, Raimo) ID: 9789518883510
Monet ihmiset joutuvat kohtaamaan luonnehäiriöisen ihmisen lähipiirissään ja kokevat sen takia kenties suurta kärsimystä ja ahdistusta. Usein luonnehäiriö paljastuu vasta useiden vuosien kuluttua. Miten luonnehäiriö määritellään? Miten luonnehäiriöinen ihminen kohdataan ja kuinka hänen kanssaan tulisi elää? Raimo Mäkelä esittää kirjassaan viitisenkymmentä luonnehäiriöiselle tyypillistä piirrettä. Kirjan tarkoituksena on auttaa luonnehäiriöisen lähellä eläviä ihmisiä ja lievittää heidän kärsimyksiään. Paljon julkisuutta saanut kirja ylsi keväällä 2002 Mitä Suomi lukee –listalla 10 suosituimman tietokirjan joukkoon. Kymmenes laajennettu painos.
Hinta 16.00 €
Saatavilla
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mahtavatko työntekijät oikeasti keskenään puhua johtajan narsismista, rohjeta leimata johtajan 'narsuksi', ellei joku auktoriteetti - kuten työpaikkakonsultti - ensin sano asiaa jollekin? Ehkä jossakin puhutaan keskenään, mutta voihan olla niinkin, että työntekijät miettivät hiljaa mielessään uskaltamatta inahtaakaan mietteistään työkavereille... Sellainen hiljaa mielessä miettiminen ei tee psyykkisesti hyvää.
Työntekijät ovat keskimäärin fiksumpia kuin kuvittelet. Ainakin he, jotka minä olen tavannut.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eikö ole melkoista tuubaa, että väität psykologian ja psykiatrian ammattilaisten suositelleen ko. kirjaa, mutta sitten kieltäydyt kertomasta kuka tai ketkä moisia suosituksia ovat antaneet?
Vielä kerran: aivan ehdottomasti kieltäydyn kertomasta.
Miksi sitten väität, että joku/jotkut ovat suositelleet kun et pysty kertomaan ketä/keitä he ovat?
Tyylisi haiskahtaa.

Gyver kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mahtavatko työntekijät oikeasti keskenään puhua johtajan narsismista, rohjeta leimata johtajan 'narsuksi', ellei joku auktoriteetti - kuten työpaikkakonsultti - ensin sano asiaa jollekin? Ehkä jossakin puhutaan keskenään, mutta voihan olla niinkin, että työntekijät miettivät hiljaa mielessään uskaltamatta inahtaakaan mietteistään työkavereille... Sellainen hiljaa mielessä miettiminen ei tee psyykkisesti hyvää.
Työntekijät ovat keskimäärin fiksumpia kuin kuvittelet. Ainakin he, jotka minä olen tavannut.
Valitettavasti kaikki eivät ole. Lisäksi jotkut voivat olla aikas sekaisin ja tietämättömiä siitä minkälaista toimiva vuorovaikutus ja kanssakäyminen on.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Ei tarvitse keskustella kirjasta, Mirri, ei siellä ole mitään mistä keskusteltaisi, mutta voisit vastata kysymykseen tai myöntää että olet keksinyt sen itse koko "suosituksen"
Eihän kyse ole siitä, ettei Mirri haluaisi. Hän vaan ei pysty.
Emme voi vaatia kenltäkään mahdottomia
Sinäpä sen sanoit.
Aivan turha kuvitella, että alkaisin tällä palstalla kertomaan 'tietolähteiden' nimiä tai mitään muutakaan. Vähän kuin heittäisin hyeenalauman raadeltavaksi teidän tahtoanne totellessani... Sellaista en pysty tekemään. Niinpä kieltäydyn jyrkästi kertomasta kuka/ketkä - ja kaikkiin muihinkin totuuskomission tutkintakysymyksiin kieltäydyn vastaamasta. Vaikenen kuin muuri; ei auta, vaikka mitä tekisitte.
Pitäisiköhän minun poistaa viestini, joka synnytti tällaisen haloon, kun en suostu todistamaan sanomani asian todenperäisyyttä?
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä,
on outoa, että vielä 10:nnen (laajennetun) painoksen esittelyssä on moista epätarkkuutta.
Psykopatologia kirjoitti:Etkö osaa kirjoittaa?

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa