Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.
Crocodile Gena kirjoitti:Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.
Kyllästynyt kirjoitti:Uusin huono piirre helun palstalla on nyt se, että moderaattori (ilmeisesti Hosuli) poistaa kirjoittajan viestin, kirjoittaa oman viestinsä poistamansa tilalle ja jättää sitten tuon oman tekstinsä palstalle niin kuin olisi alkuperäisen kirjoittajan - eli sen jonka nimi kirjoittajana lukee!
Ja tuo vieläpä ilman minkäänlaista merkintää siitä, että moderaattori on "muokannut" -tekstiä!
Jo on aikoihin eletty. Voiko tuon moraalittomammaksi moderointi enää tulla?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Ei todellakaan kuulu nettifoorumilla ruodittavaksi onko joku jonkun sisko/veli/sukulainen/ystävä, vai eikö ole; johan tuon asian järkikin sanoo...
En tiedä onko Mirri sinun järkesi kuuromykkä ja vielä sokeakin, mutta ajattelepa vielä kerran sitä, että sinun(kin) tietosi ovat paitsi helun, myös hänen ystävättärensä orkkiksen saatavilla ja että helu ylläpitäjänä antaa orkkiselle sekaannusta aiheuttavan "arvonimen" jonka ainoa tarkoitus on vittuilu ja piikittely!
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Olisit älynnyt pitää mölyt mahassasi, vaikka miten hiljaa mielessäsi arvelit jonkun kirjoittajan olevan ylläpitäjän sisko...
Mitkä "mölyt"? helu itsehän kehotti minua kysymään mikä hänen ja orkkiksen suhde on!
Psykopatologia kirjoitti:
Onneksi viimein sain lopetettua kierteen. Kaiken muun olisin antanut anteeksi paitsi valkoisen päähineeni varastamisen ja vihamielisen tuhoamisen sekä aggressiivisen läimäisyn poskelle.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena
(ja saattaa olla kaksoiskirjautuneena Tukiasema.orgissa).
Mirri kirjoitti:Crocodile Gena kirjoitti:Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.
Selvä.
Olen poistanut tältä foorumilta yhden kokonaisen kirjoitukseni sinun 'lainattuasi' sen omaan viestiisi. Viestiin, jossa sinulla oli hyvin vähän omia sanoja ja omaa tekstiä verrattuna 'lainaamasi' kirjoituksen pituuteen; sen viestin pääasiallinen sisältö syntyi minun kirjoituksestani.
Nyt teit mielestäni suoranaisen pohjanoteerauksen tässä asiassa; viestissäsi ei kopion lisäksi ollut ensimmäistäkään sinun tuottamaasi sanaa, hymiö vain.
Meillä ilmiselvästi on tässä asiassa erilaiset näkemykset.
Odotan edelleen, sinunkin selvitystäsi. Turha kieltää tässä vaiheessa. Jotta viimein tajuaisit, niin tässä sinullekin asiani:
1. Sinulla ei ole mitään oikeutta seurata yks.henkilöiden liikkumista internetissä.
2. Sinun tulee selvittää miksi toimit kuten toimit.
3. Lopetat laittomat puuhasi ja pyydät anteeksi.
Kieltäminen on turhaa tässä vaiheessa. Ainoa mitä voit tehdä, on toimia yleisten sääntöjen mukaisesti, pyytää anteeksi ja jättää rauhaan.
Jos sinä olet vieläkin katkera ja siksi "ahdistelet", niin tässä sinulle: Anteeksi Mirri ja vietä kiva kesä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minulla on olevinaan sellainen muistikuva, että alunalkaen sinä esitit olettamasi sisarussuhteen ikään kuin paljastuksena ja 'tietona'...
Muistikuvasi on totaalisen väärä. En ole koskaan esittänyt asiaa varmana vaan kysynyt onko niin, ja vieläpä sanonut orkkikselle, että korjaa jos olen erehtynyt.
Mirri kirjoitti:Biancaliina, kirjoituksesi ovat nykyisin outoja. Haluat anteeksipyynnön jostakin, pyytelet itse anteeksi jotakin; minulla vain ei ole harmainta aavistusta mistä puhut. Saati, että käsittäisin mihin 'laittomiin puuhiin' sinä viittaat.
En ole tähän asti juurikaan reagoinut kummallisiin viesteihisi, mutta nyt näytän olevan peräti syytettynä jostakin - ties mistä, mutta laittomasta kuitenkin. Kirjoituksesi ovat jo niin outoja ja kohtikäyviä, että mielestäni ylläpidon pitäisi rajoittaa niitä. Mielestäni mielenterveysaiheisellakin foorumilla raja on siinä, että ventovieraita kanssakirjoittajia aletaan syyttää 'laittomista puuhista'.
Sinulla oikeastaan olisi anteeksipyynnön paikka esittäessäsi tuollaisia väitteitä ja syytöksiä. Luulen kuitenkin, että olet selkeän ajattelun tavoittamattomissa; sinä taidat ihan vilpittömästi uskoa väitteidesi oikeellisuuteen ja paikkansapitävyyteen. Ilmeisesti uskot, että sinua seurataan netissä ja ties missä, ja että yksityisasioitasi pengotaan; sellainen kuva toinen toistaan kummallisemmista viesteistäsi on tullut. Ja näköjään kuvittelet tietäväsi tekijätkin. Nyt vasta tajuan sinun kuvittelevan minun olevan yksi olettamiesi tekojen tekijöistä.
Näköjään itse kerroitkin diagnoosisi, joka ilmeisesti selittää viestiesi muuttumisen 'oudoiksi'.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minulla on olevinaan sellainen muistikuva, että alunalkaen sinä esitit olettamasi sisarussuhteen ikään kuin paljastuksena ja 'tietona'...
Muistikuvasi on totaalisen väärä. En ole koskaan esittänyt asiaa varmana vaan kysynyt onko niin, ja vieläpä sanonut orkkikselle, että korjaa jos olen erehtynyt.
Taitaa olla minun muistelemani viesti siivottu pois ketjun siivouksen myötä. Viesti, johon sinä viittaat, on tallella, muttei se ollut ensimmäinen, jossa kerroit olettamastasi sisarussuhteesta.
Tarkalleen ottaen viesti, johon viittaat, ei sekään sisällä kysymystä (mistään suorasta kysymyksestä puhumattakaan), vaan väitteen. Suoran kysymyksen esität vasta siirryttyäsi pohtimaan, että kun eivät ole siskoksia, niin jospa sitten serkuksia...
Biancaliina kirjoitti:Minä ihmettelen suuresti, mistä luulet tietäväsi ettei asioitani ole pengottu. Sinun pitäisi tuntea minut ja muut, jotta voisit tuollaista vakuutella.
Sinun pitäisi tietää kaikki vanhat viestini (kuten tiedät osan ja googlen).
Mirri kirjoitti:Minustakin olisi järkevää ja vastuullista, että ylläpitäjät rajoittaisivat psykoottisten ihmisten kirjoittelua foorumeillaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Tässä on viesti jossa kysyn asiaa:Kyllästynyt 15.7.2011 klo 21:00
Niinpä niin. Et siis osaa muuta sanoa.
En tiedä oletko "vidun" vai vitun sisar, mutta ymmärtääkseni kuitenkin olet helun sisko.
Korjaa jos olen väärässä.
Maria kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minustakin olisi järkevää ja vastuullista, että ylläpitäjät rajoittaisivat psykoottisten ihmisten kirjoittelua foorumeillaan.
Just. No Mirrissä näkyy olevan ainakin silloin tällöin munaa kuten poliisissa ikään.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole viisasta kenenkään ryhtyä diagnosoimaan ketään nettikirjoitusten perusteella - ja mitä ammattitaitoisempi ihminen on kyseessä, sen tarkemmin hän osaa ja pystyy diagnoosien tekemistä varomaan.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa