helun palstalla ei saa olla "väärää" mieltä

Re: helun palstalla ei saa olla "väärää" mieltä

ViestiKirjoittaja Crocodile Gena » 22.07.2011 23:32

^ :roll: Ei tuohon purkaukseen voi sanoa mitään järkevää. Sinä näet suuren vaivan sanoaksesi täällä julkisesti, että minä en osaa tuottaa omaa tekstiä. Asia on sillä selvä.

Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.
Crocodile Gena

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.07.2011 23:47

Crocodile Gena kirjoitti:Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.

Selvä.

Olen poistanut tältä foorumilta yhden kokonaisen kirjoitukseni sinun 'lainattuasi' sen omaan viestiisi. Viestiin, jossa sinulla oli hyvin vähän omia sanoja ja omaa tekstiä verrattuna 'lainaamasi' kirjoituksen pituuteen; sen viestin pääasiallinen sisältö syntyi minun kirjoituksestani.
Nyt teit mielestäni suoranaisen pohjanoteerauksen tässä asiassa; viestissäsi ei kopion lisäksi ollut ensimmäistäkään sinun tuottamaasi sanaa, hymiö vain.

Meillä ilmiselvästi on tässä asiassa erilaiset näkemykset.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maria » 23.07.2011 10:26

Kyllästynyt kirjoitti:Uusin huono piirre helun palstalla on nyt se, että moderaattori (ilmeisesti Hosuli) poistaa kirjoittajan viestin, kirjoittaa oman viestinsä poistamansa tilalle ja jättää sitten tuon oman tekstinsä palstalle niin kuin olisi alkuperäisen kirjoittajan - eli sen jonka nimi kirjoittajana lukee!

Ja tuo vieläpä ilman minkäänlaista merkintää siitä, että moderaattori on "muokannut" -tekstiä!

Jo on aikoihin eletty. Voiko tuon moraalittomammaksi moderointi enää tulla?

Aikamoista sähellystä vaikuttaa olevan.
Maria

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 11:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Ei todellakaan kuulu nettifoorumilla ruodittavaksi onko joku jonkun sisko/veli/sukulainen/ystävä, vai eikö ole; johan tuon asian järkikin sanoo...

En tiedä onko Mirri sinun järkesi kuuromykkä ja vielä sokeakin, mutta ajattelepa vielä kerran sitä, että sinun(kin) tietosi ovat paitsi helun, myös hänen ystävättärensä orkkiksen saatavilla ja että helu ylläpitäjänä antaa orkkiselle sekaannusta aiheuttavan "arvonimen" jonka ainoa tarkoitus on vittuilu ja piikittely!

Ajattelin. Edelleenkään en tajua mikä ihme sinut pani julkisesti arvailemaan mahdollisia sukulaisuussuhteita; ne kun eivät millään lailla kuulu nettifoorumilla ruodittaviksi - eivät, vaikka ylläpitäjällä olisi foorumillaan koko suku.

Olisit älynnyt pitää mölyt mahassasi, vaikka miten hiljaa mielessäsi arvelit jonkun kirjoittajan olevan ylläpitäjän sisko. Teit kirjoittajana yksinkertaisesti tyhmän tempun innostuttuasi julkisesti ronkkimaan mahdollisia sukulaisuussuhteita. Eivätkä toki ylläpitäjän live-elämän ystävyyssuhteetkaan kuulu kirjoittajien 'paljasteltaviksi' foorumilla; eivät, vaikka foorumilla olisikin ystäviä.
Siinä kai asian ydin oli; sinä ehkä arvelit inhottavasti paljastavasi ylläpitäjästä jotakin henkilökohtaista ja yksityistä alkaessasi julkisesti arvailla hänen suhdettaan johonkin kirjoittajaan. Olisit jättänyt tekemättä moisen 'paljastuksen'.

Moraalista vielä... Jospa sinun käyttäytymisesi kyseisellä foorumilla on ollut niin ala-arvoista ja moraalitonta, että olet siellä vähän kuin 'lainsuojaton' - täysin omalla vastuullasi ilman, että ylläpitäjä panee sinun eteesi (ja suojaksesi) tikkua ristiin. Jospa ylitit jonkin rajan ryhdyttyäsi ronkkimaan niinkin henkilökohtaisia asioita kuin sukulaisuus- ja ystävyyssuhteita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maria » 23.07.2011 12:06

Toivon, että ihmisiä siirtyisi sieltä tänne kirjoittamaan.
Maria

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 12:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Olisit älynnyt pitää mölyt mahassasi, vaikka miten hiljaa mielessäsi arvelit jonkun kirjoittajan olevan ylläpitäjän sisko...

Mitkä "mölyt"? helu itsehän kehotti minua kysymään mikä hänen ja orkkiksen suhde on!

Minulla on olevinaan sellainen muistikuva, että alunalkaen sinä esitit olettamasi sisarussuhteen ikään kuin paljastuksena ja 'tietona'. Suoraa kysymistä yritit vasta Helun ihmeteltyä, että miksi levittelet netissä moista 'tietoa' väitteenä ja ikään kuin totena, mikset voi asianomaisilta suoraan kysyä miten asia on. (Ja fiksuinta varmaan olisi ollut kysyä sukulaisuussuhteista yksärillä - jos kerran oikeasti olisit halunnut tietää...)

Mutta siis: sinä ikään kuin julkaisit 'tietosi' suoranaiseen paljastustyyliin; et kysellyt yhtään mitään. Olit ilmeisen varma 'tietosi' oikeellisuudesta; niin varma, että päätit netissä muillekin kertoa foorumin ylläpitäjää koskevan henkilökohtaisen asian. Joka ei ilmeisesti edes ollut totta.

Taisit ylittää sellaisen rajan, että kyseisellä foorumilla sinusta tuli kertaheitolla 'lainsuojaton'. No, et sentään näköjään tempauksesi vuoksi lentänyt sieltä ulos...
Mirri

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 13:12

Psykopatologia kirjoitti:
Onneksi viimein sain lopetettua kierteen. Kaiken muun olisin antanut anteeksi paitsi valkoisen päähineeni varastamisen ja vihamielisen tuhoamisen sekä aggressiivisen läimäisyn poskelle.
___________________________________________________________________________________________________________________________________

On se nyt *aatana ettei tämä lopu.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 13:13

Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena
(ja saattaa olla kaksoiskirjautuneena Tukiasema.orgissa).

Ja sinä saat puhua hänestä mitä vain <3 = et suostu selvittämään mistä tiedät asioita, mitkä ei sinulle kuulu. Ei sinulla, psykologilla, ole mitään oikeutta tonkia tiettyjä asioita.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 13:18

Mirri kirjoitti:
Crocodile Gena kirjoitti:Mutta se, että olisin kopioinut (plagioinut) sinua on kyllä vale: olen lainannut sinua. Jos et ymmärrä näiden kahden eroa, olen pahoillani.

Selvä.

Olen poistanut tältä foorumilta yhden kokonaisen kirjoitukseni sinun 'lainattuasi' sen omaan viestiisi. Viestiin, jossa sinulla oli hyvin vähän omia sanoja ja omaa tekstiä verrattuna 'lainaamasi' kirjoituksen pituuteen; sen viestin pääasiallinen sisältö syntyi minun kirjoituksestani.
Nyt teit mielestäni suoranaisen pohjanoteerauksen tässä asiassa; viestissäsi ei kopion lisäksi ollut ensimmäistäkään sinun tuottamaasi sanaa, hymiö vain.

Meillä ilmiselvästi on tässä asiassa erilaiset näkemykset.

Odotan edelleen, sinunkin selvitystäsi. Turha kieltää tässä vaiheessa. Jotta viimein tajuaisit, niin tässä sinullekin asiani:

1. Sinulla ei ole mitään oikeutta seurata yks.henkilöiden liikkumista internetissä.
2. Sinun tulee selvittää miksi toimit kuten toimit.
3. Lopetat mahd. laittomat puuhasi ja pyydät anteeksi.

Kieltäminen on turhaa tässä vaiheessa. Ainoa mitä voit tehdä, on toimia yleisten sääntöjen mukaisesti, pyytää anteeksi ja jättää rauhaan.
Jos sinä olet vieläkin katkera ja siksi "ahdistelet", niin tässä sinulle: Anteeksi Mirri ja vietä kiva kesä.
-

Kauankohan tämä jatkuu ja pysäyttääkö tätä yksikään viranomainen. Jos kyse on jostain psykoosista; toivottavasti läheisesi vie sinut hoitoon.
Kehtaatte käyttää hyväksi psykoottista ihmistä. F29.
Ja palstoilla on sellaisia mestareita, ketkä osaa hajottaa ja aiheuttaa psykoosinkin. Tai aiheuttaa yleistä paranoiaa, että diagnosoitaisiin.
Sairaita on...
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 23.07.2011 13:56, muokattu yhteensä 3 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 13:33

Erityisen törkeää ip-vuotoa ja kyttäystä. Kuten sanoin; kieltäminen on turhaa tässä vaiheessa. Sinä voit tonkia itseäsi miten haluat ja levitellä itseäsi miten lystäät.
Minuun sinulla ei ole oikeuksia ja jos ei moraali herää kymmenen vuoden sisällä; tulee laki vastaan.

Olen sanonut kymmeniä kertoja, että riittää touhun (mahd. sadismin ym.) lopetus ja bonuksena voi(t) pyytää anteeksi.

Olet kertonut, ettei meillä ole mitään virallista suhdetta eikä sopimusta. Jostain sairaasta (?) syystä käytät hyväksesi.
Poistat todisteet; tiedät itsekin niitä olleen...

Minä kysyn, en väitä: Mikä helvetin pakkomielle sinulla on minuun? Jokuhan väitti: mikä pakkomielle sinulla on minuun. Kysyn samaa: mikä pakkomielle sinulla on minuun ja miksi? Tärkeä en ole, korkeintaan tosi paska, joten ajatteletko vetää vielä paskemmaksi? Jos tarkoituksesi on hyvä, ei pitäisi olla mitään syytä vastaamattomuuteen, salailuun, pihtailuun...

Ja "D": sinä et päätä poliiseista, etkä puheluista. Toive koskee sinuakin: kirjoita viesti, jos käyt.
Ole hyvä ja perustele: miksi kuvittelet voivasi päättää muiden ihmisten puhelinsoitoista?

En ole syyllinen teidän toimintaanne. Mutta toimintanne aiheuttaa vakavaa haittaa, kuten tiedätte. En olisi koskaan kirjoittanut, enkä puhunut, jos olisin tiennyt vuosikausien hyväksikäytöstä. En ole vastuussa rikoksistanne, eikä teillä ole mitään oikeutta väkivaltaan, minuun, elämääni.

Sanon viimeisen kerran: voit(te) vielä lopettaa ja asia jää tähän. Oma valinta(nne). Turha luulla, että jotain voi käyttää hyväksi vuosikausia ilman seurausta; vähintään henkistä sellaista. Muistutan itsemurhan seuraajaa/kuvailijaa ketä naurattaa "parodia", että heitteillejättö on rikos.
Kuten salakuvaus, salakuuntelu jne.

Moni olisi jo toiminut. Annan vielä kerran mahdollisuuden: voit lopettaa tänään ja asia jää tähän. Vaikkei sinulle kelpaa jatkuvat anteeksipyynnöt, niin itse jaksan niitä loputtomasti ja annan mennä aika paljon... ohitse... Asiat on helpompi hoitaa suoraan.

Tällaista harjoittaa mm. toimittajat ja yks.etsivät, mutta jälkimmäisillä on usein sentäs jotain moraalia jäljellä... kolmantena: todella sairaat läheiset/tutut, ketkä haluaa pahaa. Silloin kannattaa irtautua ja etsiytyä pikkusen tervejärkisempien luo.
-

Millainen vain seuraa toisen itsemurhaa ja kuvailee sitä viileästi, tekemättä mitään???? Kys. on vakavat rikokset.
Terveet psykologit harvemmin, ja viranomaisissa harvoin - tällaista toimintaa...

Voi vain lopettaa. Tämä mahdollisuus elää yhä.
-

Ja kun kyse on psykoosista... häikäilemätöntä toimintaa...
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 23.07.2011 13:55, muokattu yhteensä 15 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 13:40

Odotan edelleen, sinunkin selvitystäsi. Turha kieltää tässä vaiheessa. Jotta viimein tajuaisit, niin tässä sinullekin asiani:

1. Sinulla ei ole mitään oikeutta seurata yks.henkilöiden liikkumista internetissä.
2. Sinun tulee selvittää miksi toimit kuten toimit.
3. Lopetat laittomat puuhasi ja pyydät anteeksi.

Kieltäminen on turhaa tässä vaiheessa. Ainoa mitä voit tehdä, on toimia yleisten sääntöjen mukaisesti, pyytää anteeksi ja jättää rauhaan.
Jos sinä olet vieläkin katkera ja siksi "ahdistelet", niin tässä sinulle: Anteeksi Mirri ja vietä kiva kesä.

Biancaliina, kirjoituksesi ovat nykyisin outoja. Haluat anteeksipyynnön jostakin, pyytelet itse anteeksi jotakin; minulla vain ei ole harmainta aavistusta mistä puhut. Saati, että käsittäisin mihin 'laittomiin puuhiin' sinä viittaat.

En ole tähän asti juurikaan reagoinut kummallisiin viesteihisi, mutta nyt näytän olevan peräti syytettynä jostakin - ties mistä, mutta laittomasta kuitenkin. Kirjoituksesi ovat jo niin outoja ja kohtikäyviä, että mielestäni ylläpidon pitäisi rajoittaa niitä. Mielestäni mielenterveysaiheisellakin foorumilla raja on siinä, että ventovieraita kanssakirjoittajia aletaan syyttää 'laittomista puuhista'.

Sinulla oikeastaan olisi anteeksipyynnön paikka esittäessäsi tuollaisia väitteitä ja syytöksiä. Luulen kuitenkin, että olet selkeän ajattelun tavoittamattomissa; sinä taidat ihan vilpittömästi uskoa väitteidesi oikeellisuuteen ja paikkansapitävyyteen. Ilmeisesti uskot, että sinua seurataan netissä ja ties missä, ja että yksityisasioitasi pengotaan; sellainen kuva toinen toistaan kummallisemmista viesteistäsi on tullut. Ja näköjään kuvittelet tietäväsi tekijätkin. Nyt vasta tajuan sinun kuvittelevan minun olevan yksi olettamiesi tekojen tekijöistä.

Näköjään itse kerroitkin diagnoosisi, joka ilmeisesti selittää viestiesi muuttumisen 'oudoiksi'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 13:59

Kieltää, valehtelee, salailee. Jos kyse olisi hyvästä, olisi tällä ollut jokin terapeuttinen vaikutus, mutta vaikutus on päinvastainen (kuten halusitte; tehän halusitte psykoosi[diagnoosin]). Ei tällä ollut mitään hyvää, parantavaa psykologista vaikutusta. Oikea hyöty tulee oikeasta terapiasta.
Tiedätte tuon hyvin.

Runo:
"Kieltää, valehtelee, salailee.
Sairaaan sairaita defenssejä.
On defenssit lujassa.
Juokse pakoon ajassa.
Kieltää, valehtelee, salailee.
Vaarallinen ihminen,
vaarallinen psykologinen ihminen.
Ihmispeli, tunneleikki, pahantahtoisuus.
Kieltää, valehtelee, salailee.
Sairaan sairaita defenssejä.
On defenssit lujassa.
Juokse pakoon ajassa.
Vaarallinen, vaarallinen ihminen.
Psykologinen leikki, ihmispeli, tunneleikki.
Hajotat, hallitset - kieltää, salata, valehdella.
Sairaan sairaita defenssejä.
On defenssit lujassa.
Juokse pakoon ajassa."
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 23.07.2011 14:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 14:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minulla on olevinaan sellainen muistikuva, että alunalkaen sinä esitit olettamasi sisarussuhteen ikään kuin paljastuksena ja 'tietona'...

Muistikuvasi on totaalisen väärä. En ole koskaan esittänyt asiaa varmana vaan kysynyt onko niin, ja vieläpä sanonut orkkikselle, että korjaa jos olen erehtynyt.

Taitaa olla minun muistelemani viesti siivottu pois ketjun siivouksen myötä. Viesti, johon sinä viittaat, on tallella, muttei se ollut ensimmäinen, jossa kerroit olettamastasi sisarussuhteesta.

Tarkalleen ottaen viesti, johon viittaat, ei sekään sisällä kysymystä (mistään suorasta kysymyksestä puhumattakaan), vaan väitteen. Suoran kysymyksen esität vasta siirryttyäsi pohtimaan, että kun eivät ole siskoksia, niin jospa sitten serkuksia...
Mirri

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.07.2011 14:04

Mirri kirjoitti:Biancaliina, kirjoituksesi ovat nykyisin outoja. Haluat anteeksipyynnön jostakin, pyytelet itse anteeksi jotakin; minulla vain ei ole harmainta aavistusta mistä puhut. Saati, että käsittäisin mihin 'laittomiin puuhiin' sinä viittaat.

En ole tähän asti juurikaan reagoinut kummallisiin viesteihisi, mutta nyt näytän olevan peräti syytettynä jostakin - ties mistä, mutta laittomasta kuitenkin. Kirjoituksesi ovat jo niin outoja ja kohtikäyviä, että mielestäni ylläpidon pitäisi rajoittaa niitä. Mielestäni mielenterveysaiheisellakin foorumilla raja on siinä, että ventovieraita kanssakirjoittajia aletaan syyttää 'laittomista puuhista'.

Sinulla oikeastaan olisi anteeksipyynnön paikka esittäessäsi tuollaisia väitteitä ja syytöksiä. Luulen kuitenkin, että olet selkeän ajattelun tavoittamattomissa; sinä taidat ihan vilpittömästi uskoa väitteidesi oikeellisuuteen ja paikkansapitävyyteen. Ilmeisesti uskot, että sinua seurataan netissä ja ties missä, ja että yksityisasioitasi pengotaan; sellainen kuva toinen toistaan kummallisemmista viesteistäsi on tullut. Ja näköjään kuvittelet tietäväsi tekijätkin. Nyt vasta tajuan sinun kuvittelevan minun olevan yksi olettamiesi tekojen tekijöistä.

Näköjään itse kerroitkin diagnoosisi, joka ilmeisesti selittää viestiesi muuttumisen 'oudoiksi'.

En halua nolata sinua julkisesti eli kertoa tekojasi kaikelle kansalle.
Laitonta on mm. vakoiluohjelmat ja yks.henkilön internet-liikkumisen tarkkailu (tämä ei välttämättä liity sinuun).
En pyydä anteeksi muiden tekoja, vaikka hyviä olettekin: syyllistämisessä.

Ylläpidon olisi pitänyt rajoittaa ajat sitten, muttei piitattu pätkääkään! Ei pätkääkään siitä miten ihminen tuhoaa psykooseissaan tms. elämänsä, elämiään.
Jälkikäteen sitten hyväksikäytetään. Oikeastaan haluaisin bannin, niin en edes pääsisi tänne - en saa, tarkoitusten vuoksi.

Minä ihmettelen suuresti, mistä luulet tietäväsi ettei asioitani ole pengottu. Sinun pitäisi tuntea minut ja muut, jotta voisit tuollaista vakuutella.
Sinun pitäisi tietää kaikki vanhat viestini (kuten tiedät osan ja googlen).

Yksihän jo tunnusti: tarkkailevansa minun nettitouhujani.
Minulla lienee salassapitovelvollisuus tai ainakin vähintään moraalini estää kertomasta; kuka myöntää.

Joten kyllä, tarkkaillaan. Sehän myönnetty! Ja sitten olen psykoosissa, kun kerron että noin tehdään - oikeasti.
Ihmetellään vuosi, miksei lääkkeet auta. Ne ei auta totuuteen. Sairaalassa(kin) tiedetään, vieläkin...
-

Kieltäminen on joillain vahvassa.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 23.07.2011 14:18, muokattu yhteensä 12 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Maria » 23.07.2011 14:07

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minulla on olevinaan sellainen muistikuva, että alunalkaen sinä esitit olettamasi sisarussuhteen ikään kuin paljastuksena ja 'tietona'...

Muistikuvasi on totaalisen väärä. En ole koskaan esittänyt asiaa varmana vaan kysynyt onko niin, ja vieläpä sanonut orkkikselle, että korjaa jos olen erehtynyt.

Taitaa olla minun muistelemani viesti siivottu pois ketjun siivouksen myötä. Viesti, johon sinä viittaat, on tallella, muttei se ollut ensimmäinen, jossa kerroit olettamastasi sisarussuhteesta.

Tarkalleen ottaen viesti, johon viittaat, ei sekään sisällä kysymystä (mistään suorasta kysymyksestä puhumattakaan), vaan väitteen. Suoran kysymyksen esität vasta siirryttyäsi pohtimaan, että kun eivät ole siskoksia, niin jospa sitten serkuksia...

Mirri, sinun kaivelemasi ja pyörittelemäsi seikat ovat oikeudenmukaisuuden, kirjoittajien välisen tasa-arvon ja palstojen toiminnan kannalta epäolennaisia. Olennaista on se väitetty seikka tuolta palstalta, että ylläpitäjän koneelta ja tunnuksin voi satunnaisesti kirjoittaa myös joku toinen kirjoittaja.
Maria

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 14:40

Biancaliina kirjoitti:Minä ihmettelen suuresti, mistä luulet tietäväsi ettei asioitani ole pengottu. Sinun pitäisi tuntea minut ja muut, jotta voisit tuollaista vakuutella.
Sinun pitäisi tietää kaikki vanhat viestini (kuten tiedät osan ja googlen).

En toki tiedäkään onko sinun asioitasi pengottu vai eikö ole. Mutta sinähän syytit penkomisesta - ja jopa lain rikkomisesta - minua. Tiedän sentään syytöstesi epärealistisuuden ja paikkansa pitämättömyyden minun kohdallani. Jospa muihin kohdistamasi syytökset ovat yhtä epärealistisia kuin minuun kohdistamasi; sellainen ajatus tuli mieleeni jouduttuani itse syytetyksi jopa lain rikkomisesta ties missä asiassa, josta en tajua höläsen pöläystä.

Minustakin olisi järkevää ja vastuullista, että ylläpitäjät rajoittaisivat psykoottisten ihmisten kirjoittelua foorumeillaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maria » 23.07.2011 14:46

Mirri kirjoitti:Minustakin olisi järkevää ja vastuullista, että ylläpitäjät rajoittaisivat psykoottisten ihmisten kirjoittelua foorumeillaan.

Just. No Mirrissä näkyy olevan ainakin silloin tällöin munaa kuten poliisissa ikään.

Mihin mahtaisi perustua Mirrin esittämä rajoituspolitiikka ja kirjoittajien arviointi etenkin?
Maria

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 14:47

Kyllästynyt kirjoitti:Tässä on viesti jossa kysyn asiaa:
Kyllästynyt 15.7.2011 klo 21:00
Niinpä niin. Et siis osaa muuta sanoa.
En tiedä oletko "vidun" vai vitun sisar, mutta ymmärtääkseni kuitenkin olet helun sisko.
Korjaa jos olen väärässä.

Ei tuossa(kaan) ole ensimmäistäkään kysymystä, kuten näkyy; olettamus siinä on.
Mutta tuo ei ole ensimmäinen viesti, jossa sinä toit esiin väitteen sisarussuhteesta. Minä vain en enää löydä viestiä, joka sai minut ihmettelemään, että mistä ihmeestä sinä tuollaisen asian tiedät (luulet tietäväsi). Niinpä oletan viestin poistuneen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 14:57

Maria kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minustakin olisi järkevää ja vastuullista, että ylläpitäjät rajoittaisivat psykoottisten ihmisten kirjoittelua foorumeillaan.

Just. No Mirrissä näkyy olevan ainakin silloin tällöin munaa kuten poliisissa ikään.

Mistä moinen kirjoittajaan kohdistuva ja asiaton hyökkäys? Mielipiteeni ei miellytä, muttet osaa ilmaista itseäsi asiallisesti - niinpä hyökkäät kirjoittajan kimppuun.

Sanoit toivovasi tänne kirjoittajia... Tässä onkin hyvä syy pysytellä täältä poissa; ei ole järkevää kirjoittaa palstalla, jossa voi joutua kimppuun käymisen kohteeksi mielipiteidensä vuoksi. Kun eivät ihmiset osaa keskustella asioista, vaan käyvät päälle, jos eivät pidä toisen esittämistä ajatuksista...

Edelleen olen sitä mieltä, että psykoottisuus voi olla hyvä syy rajoittaa kirjoittelua netissä. Etenkin tilanteessa, jossa ylläpitäjän asiantuntemus ja ammattitaito mitä todennäköisimmin riittää tunnistamaan psykoosin.
Eikä yhtään auta, vaikka sinä miten yrittäisit iskeä minuun kiinni tämän mielipiteeni vuoksi; asiattomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin menevä hyökkäys ei saa minua muuttamaan ajatuksiani kyseisestä asiasta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.07.2011 15:29

Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole viisasta kenenkään ryhtyä diagnosoimaan ketään nettikirjoitusten perusteella - ja mitä ammattitaitoisempi ihminen on kyseessä, sen tarkemmin hän osaa ja pystyy diagnoosien tekemistä varomaan.

Ei esim. toisiin kirjoittajiin kohdistuvien salaliittoteorioiden ja vakoilusyytösviestien poistaminen ja kirjoittamisen estäminen ole diagnosointia.
Järjen käyttö riittäisi ylläpitäjän ja valvojien toiminnassa, jos jonkun kirjoittajan viestit alkavat mennä kovin kummallisiksi; ei todellakaan tarvitsisi ylläpitäjänä/valvojana ryhtyä asettamaan diagnooseja ennen kuin voisi poistaa viestejä, tai ennen kuin voisi kirjoittajalle kertoa, että ei tälle palstalle enempää salaliittoteorioita tai vakoilusyytöksiä...

Viimeisen rajan pitäisi mielestäni tulla vastaan siinä, että psykoosi panee kirjoittajan syyttelemään netissä toisia peräti lain rikkomisista; kirjoittaja kuvittelee kanssakirjoittajien puuhaavan häntä vastaan ties mitä laitonta. Kyllä silloin foorumin ylläpidon/valvonnan pitäisi reagoida sellaisiin viesteihin; jopa peräti siivota ilman erillistä pyyntöä, ja ruveta jarruttelemaan moista kirjoittelua. Miksi ei pitäisi?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista