Maria kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Entäs ns. aviolliset oikeudet?
Kai sen verran tunnet lakia, että raiskaus on raiskaus,
vaikka tapahtuisi avioliitossa.
En minä raiskauksista puhunut, vaan aviollisista oikeuksista.
Maria kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Entäs ns. aviolliset oikeudet?
Riidankylväjä kirjoitti:Maria kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Entäs ns. aviolliset oikeudet?
slimjohn kirjoitti:Naisten logiikka,. Tämän päivän Hesarissa rouva ruikuttaa, että hänet raiskattiin hääyönä ainakin kymmenen kertaa. Normaali nainen olisi imarreltu!
Maria kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Maria kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Entäs ns. aviolliset oikeudet?
Kai ymmärrät, että subjektiivista oikeutta saada seksiä ei ole olemassa myöskään avioliitossa.
Riidankylväjä kirjoitti:En minä raiskauksista puhunut, vaan aviollisista oikeuksista.
Maria kirjoitti:Kai ymmärrät, että subjektiivista oikeutta saada seksiä ei ole olemassa myöskään avioliitossa.
Riidankylväjä kirjoitti:Niin mutta aviopuolisot ovat todistajien läsnäollessa luvanneet rakastaa toisiaan myötä- ja vastamäessä. Mitäs rakkautta semmoinen olisi, jos nainen lyö kättä päälle?
Kyllästynyt kirjoitti:slimjohn kirjoitti:Kerro Maria, miksi ko. nainen meni naimisiin. Oliko hän niin tyhmä ettei tajunnut seksin kuuluvan ideaan?
Oletko sinä niin tyhmä, ettet erota raiskaamista seksistä?
Maria kirjoitti:Miksi kysyt minulta? En ole epäonnistuneiden avioliittojen asiantuntija.
Ei liene maailman kummallisin asia, jos jompi kumpi, siis mies tai nainen, ei
halua seksiä toisen sitä halutessa. Jos siinä tilanteessa jompi kumpi haluaa
eron, ei kukaan tai mikään sitä käsittääkseni estä.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Niin mutta aviopuolisot ovat todistajien läsnäollessa luvanneet rakastaa toisiaan myötä- ja vastamäessä. Mitäs rakkautta semmoinen olisi, jos nainen lyö kättä päälle?
Mitäs rakkautta se semmoinen on, että voi raiskata rakkautensa kohteen?
Riidankylväjä kirjoitti:Maria kirjoitti:Miksi kysyt minulta? En ole epäonnistuneiden avioliittojen asiantuntija.
Ei liene maailman kummallisin asia, jos jompi kumpi, siis mies tai nainen, ei
halua seksiä toisen sitä halutessa. Jos siinä tilanteessa jompi kumpi haluaa
eron, ei kukaan tai mikään sitä käsittääkseni estä.
Minä puhun nyt onnistuneesta avioliitosta.
Maria kirjoitti:
Jos toinen ihminen ei halua, väkisinkö otat vai eropaperiako heti
väännät?
Maria kirjoitti:Älkää viitsikö Psykopatologia ja Riidankylväjä. Ensi yönä näen painajaisia,
että joku tulee ja leikkaa mieheltäni. Se on sitten teidän vikanne se ahdistus ja painajainen.
Riidankylväjä kirjoitti:Maria kirjoitti:
Jos toinen ihminen ei halua, väkisinkö otat vai eropaperiako heti
väännät?
Tyypillinen kaikkimullenytheti-sukupolven mielipide.
Riidankylväjä kirjoitti:Maria kulta. Elämä ei ole mustavalkoista. Siinä on kaikki harmaan sävyt mukana ja vielä kaikki sateenkaaren väritkin.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa