Kaapo kirjoitti:Joo, kyllästyny on palstan puhtain pulmunen ja muiden uhri.
Se roolihan on varattu sinulle.
Kaapo kirjoitti:Joo, kyllästyny on palstan puhtain pulmunen ja muiden uhri.
Heh.Kaapo kirjoitti:Ei ko mä oon syntipukki, sinun toimintaasi.
Kaapo kirjoitti:Eiks tää ole tarkotus olla joku vertaistukipalsta?
Nyt tää on palsta missä sairaat ihmiset ruokkii sairauttaan ja vahingoittavat muita.

Kyllästynyt kirjoitti:Katla kirjoitti:no mitä perättömiä
Esimerkiksi se, että minä olen muka kehunut köyhyydelläni sekä väittänyt, että kaikki miehet aina kiusaavat minua, jopa esimiehenikin.
Katla kirjoitti:No jaa miten sen nyt ottaa, -kehunut köyhyydellä...siis olet antanut muutamaan kertaan ymmärtää ja sanonutkin, että meistä tuskin kukaan on kokenut sellaista käyhyyttä mistä sinulla on kokemusta...
Katla kirjoitti:... Olet kyllä kertonut jossain, että jopa esimies kiusasi sinua...
Katla kirjoitti:ERÄS esimieheni ahdisteli minua. Enkä ole koskaan sanonut, että "JOPA esimies kiusasi"
*
käläkälä sanoinhän, että en muista tarkasti käyttämiäsi sanoja. Sinullahan on kaikki täällä kirjoitettu taltioituna, siksi voit väitellä noin ja tivata sanamuotoja.
Kaapo kirjoitti:Vittu mitä paskaa taas.
Mitään verbaalista ilotulitusta en vielä ole löytänyt muistakaan viesteistäsi.Kaapo kirjoitti:Ei ole. Patsi sinun kohdallasi...
Kaapo kirjoitti:... Tee se testi.
Kaapo kirjoitti:Mut joo, mä oon paska jätkä ja mul on paska sanavarasto, niinko kyltsi on koko ajan yrittäny päähän iskostaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä, että oman käsityksesi mukaan laaja sanavarastosi on huomattavan yksipuolinen ja sen käyttäminen pahasti tautologista.
Kaapo kirjoitti:Antakaa mulle bannit. Pyrin eroon autovarkaista.Kaapo kirjoitti:Dukkha sano ettei autovarkaitten keskuudessa opi rehelliseksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa