Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palstalla

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2018 10:28

"Floodaamisen" jatkaminen, luulisin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.08.2018 11:16

Kuvan alkuperästä ei ole minkäänlaista selvitystä.
Hilppa
 

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2018 11:51

Palle kirjoitti:Minusta feminismille pitäisi keksiä uusi sukupuolineutraali nimitys.

Minkä sortin feminismiä tarkoitat? - Muistaakseni olet ilmaissut olevasi (periaatteessa) yhdenvertaisuuden yms. kannalla, mutta nyttemmin olet puhunut feministien ylivallasta yms., jopa miesten eliminoimisesta yms.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2018 12:37

Itse en ymmärrä omista feminismiin liittyvistä kirjoituksistani syntynyttä kohua. Esimerkiksi kun Antti Rinne julistautuu feministiksi, voi olla tarkoituksenmukaista kysyä, mitä oikeastaan tarkoittaa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.08.2018 13:01

Psykopatologia kirjoitti:Itse en ymmärrä omista feminismiin liittyvistä kirjoituksistani syntynyttä kohua. Esimerkiksi kun Antti Rinne julistautuu feministiksi, voi olla tarkoituksenmukaista kysyä, mitä oikeastaan tarkoittaa.

Sinun kirjoituksissasi voi olla patronisoiva pyrkimys jo senkin vuoksi, koska kirjoitat ne ylläpitäjän aseman takaa. Kun jyrähdät, että naiskirjoittajien on ilmoitettava ja määriteltävä oma feministinen kantansa palstalla ja, että ei ole eduksi (heille/meille/palstan imagolle?), että he eivät sanoudu irti punavihreästä feminismistä, saat aikaan vähintäänkin hämmennystä. Kirjoituksistasi ja niissä olevista kehotuksista tulee väistämättä sellainenkin johtopäätös, että haluat siivota pois palstaltasi jollain tietyllä lailla ajattelevat ihmiset ja etenkin sellaisten ajatusten esittämisen palstallasi. Enkä tarkalleen ottaen tiedä, minkälaisia mielipiteitä et siedä esitettävän. Punaisia (Punainen Tarja, vasurifeministit), vihreitä (nykyvihreiden esille ottamia älyttömyyksiä vai vihreää liikettä kokonaisuudessaan?)?

Rinne. Poliitikkojen ainoa päämäärä on kalastella ääniä, joiden tukemana saavuttavat asemansa, joka voi tähdätä vain ja ainoastaan yhtiöiden palvelemiseen. Rinteellä on paineita saada puolueelle takaisin Urpilaisen lähdön vuoksi menetetyt äänet. Siitä moinen hermafrodiittinen kohtaus.
Hilppa
 

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 14:20

Psykopatologia kirjoitti:
Palle kirjoitti:Minusta feminismille pitäisi keksiä uusi sukupuolineutraali nimitys.

Minkä sortin feminismiä tarkoitat? - Muistaakseni olet ilmaissut olevasi (periaatteessa) yhdenvertaisuuden yms. kannalla, mutta nyttemmin olet puhunut feministien ylivallasta yms., jopa miesten eliminoimisesta yms.

Sana "feminismi" on sukupuolittunut ja viittaa pahaan matriarkaattiin, joten olisi hyvä muuttaa se sukupuolineutraaliksi. Esim. Henismi voisi olla hyvä, koska se on johdannainen sukupuolineutraalista "hen"-sanasta.

Miehet ja naiset ovat kautta historian eläneet enemmän tai vähemmän tasavertaisina. Miksi tasavertaisuus ei voisi jatkua? Jos on ongelmia, ne korjataan that's it.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2018 18:46

Noin toteaa palstan pahin sovinisti! (tosin osin itselleen ristiriitaisesti). - Ja jos Rinteeltä kysyisi, hän vastaisi, että hän kannattaa tasa-arvoa, johon ei mitään ismejä tarvita. Miksi siis käyttää feminismiä, johon nykyään assosioituu leegio erilaisia "lisä-osia"?

Kun kohta 2/3 korkea-koulutuksesta on naisten miehittämiä, voivat miehet parinkymmenen vuoden päästä olla kusessa. Tällöin luku- ja kirjoitustaitoisista miehistä on kysyntää.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.08.2018 21:48

Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Itse en ymmärrä omista feminismiin liittyvistä kirjoituksistani syntynyttä kohua. Esimerkiksi kun Antti Rinne julistautuu feministiksi, voi olla tarkoituksenmukaista kysyä, mitä oikeastaan tarkoittaa.

Sinun kirjoituksissasi voi olla patronisoiva pyrkimys jo senkin vuoksi, koska kirjoitat ne ylläpitäjän aseman takaa. Kun jyrähdät, että naiskirjoittajien on ilmoitettava ja määriteltävä oma feministinen kantansa palstalla ja, että ei ole eduksi (heille/meille/palstan imagolle?), että he eivät sanoudu irti punavihreästä feminismistä, saat aikaan vähintäänkin hämmennystä. Kirjoituksistasi ja niissä olevista kehotuksista tulee väistämättä sellainenkin johtopäätös, että haluat siivota pois palstaltasi jollain tietyllä lailla ajattelevat ihmiset ja etenkin sellaisten ajatusten esittämisen palstallasi. Enkä tarkalleen ottaen tiedä, minkälaisia mielipiteitä et siedä esitettävän. Punaisia (Punainen Tarja, vasurifeministit), vihreitä (nykyvihreiden esille ottamia älyttömyyksiä vai vihreää liikettä kokonaisuudessaan?)?

Rinne. Poliitikkojen ainoa päämäärä on kalastella ääniä, joiden tukemana saavuttavat asemansa, joka voi tähdätä vain ja ainoastaan yhtiöiden palvelemiseen. Rinteellä on paineita saada puolueelle takaisin Urpilaisen lähdön vuoksi menetetyt äänet. Siitä moinen hermafrodiittinen kohtaus.

Minusta foorumille ei koskaan ole kirjoittanut kukaan punavihreä feministi, jollaisen kanssa olisi kuitenkin kiintoisaa väitellä. Mielestäni en halua siivota ketään pois foorumilta. Ainoita minua todella häiritseviä kirjoituksia ovat Pallen feminismiä käsittelevät perustelemattomat liioittelut.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 22:07

Kuva
Oletko ihan varma, että haluaisit väitellä näiden kanssa?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 22:31

Psykopatologia kirjoitti:Ainoita minua todella häiritseviä kirjoituksia ovat Pallen feminismiä käsittelevät perustelemattomat liioittelut.

Kiitos. Luultavasti tuossa on kommentti, jota Pallen viestintään suivaantuneet lukijat ja kirjoittajat ovat kaivanneet. Tai ainakin minä olen kaivannut.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja trisse » 12.08.2018 00:01

Psykopatologia kirjoitti:17:01
Toisaalta Pallen "vastustajat" ovat kohdistaneet häneen persoonaan kohdistuvaa sanailua yms., vaikka olen kieltänyt moisen.


Ylläpitäjä on ulalla ja samanlainen dinosaurus. Yksi vaihtoehto olisi että nuoremmat ja jäntevämmät siirtyisivät muille areenoille...
trisse
 

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja trisse » 12.08.2018 00:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt: Pyrkimys [i]tasa-arvoon/yhdenvertaisuuteen naisten ja miesten välillä ei ole lakannut tai kadonnut.[/i]

Tarkoitatko sinä feminismillä tuota?

Tietenkin!
Yhdenvertaisiin mahdollisuuksiin ja kohteluun sekä keskinäiseen tasa-arvoon.

Onko asia aiemmin ollut jotenkin epäselvä?


PP:n mielessä naisen rooli seksissä on alisteinen ja naiset nauttivat siitä että heitä kutsutaan huoriksi.
trisse
 

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Palle » 12.08.2018 08:03

Psykopatologia kirjoitti: Ainoita minua todella häiritseviä kirjoituksia ovat Pallen feminismiä käsittelevät perustelemattomat liioittelut.

Saisko tuohon vähän tarkempaa selvitystä? Mielestäni juttuni perustuvat feministeiksi itsensä määritelleiden sanomisiin.

Feminismihän on siitä erityinen, että sille ei ole määritelmää. Jokainen saa määritellä oman feminisminsä tai olla määrittelemättä ja silti olla feministejä, kuten Kyllästynyt tekee.
Viimeksi muokannut Palle päivämäärä 12.08.2018 09:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja ip-banni » 12.08.2018 08:19

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:17:01
Toisaalta Pallen "vastustajat" ovat kohdistaneet häneen persoonaan kohdistuvaa sanailua yms., vaikka olen kieltänyt moisen.


Ylläpitäjä on ulalla ja samanlainen dinosaurus. Yksi vaihtoehto olisi että nuoremmat ja jäntevämmät siirtyisivät muille areenoille...

Vaikka ylläpitäjä on moisen kieltänyt, ei hän ole käskenyt poistaa sanailua. Jos minä esim. noin sanailisin, on minun käsketty poistaa sanailuni tai muuten otetaan nikki pois.
Miksi ei välillä kokeiltaisi sitä, että vanhemmat sanailijat olisivat viikon jäähyllä?
ip-banni
 

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Palle » 12.08.2018 09:07

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt: Pyrkimys [i]tasa-arvoon/yhdenvertaisuuteen naisten ja miesten välillä ei ole lakannut tai kadonnut.[/i]

Tarkoitatko sinä feminismillä tuota?

Tietenkin!
Yhdenvertaisiin mahdollisuuksiin ja kohteluun sekä keskinäiseen tasa-arvoon.

Onko asia aiemmin ollut jotenkin epäselvä?


PP:n mielessä naisen rooli seksissä on alisteinen ja naiset nauttivat siitä että heitä kutsutaan huoriksi.

PP on oikeassa, vai oletko sinä poikkeustapaus, joka haluaa olla miss domina?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.08.2018 11:25

ip-banni kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:17:01
Toisaalta Pallen "vastustajat" ovat kohdistaneet häneen persoonaan kohdistuvaa sanailua yms., vaikka olen kieltänyt moisen.

Ylläpitäjä on ulalla ja samanlainen dinosaurus. Yksi vaihtoehto olisi että nuoremmat ja jäntevämmät siirtyisivät muille areenoille...

Vaikka ylläpitäjä on moisen kieltänyt, ei hän ole käskenyt poistaa sanailua. Jos minä esim. noin sanailisin, on minun käsketty poistaa sanailuni tai muuten otetaan nikki pois. - Miksi ei välillä kokeiltaisi sitä, että vanhemmat sanailijat olisivat viikon jäähyllä?

Ko. vinoumaa on varmaan ollut ja on. - Arkipäivän sadismi kukkii myös täällä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.08.2018 11:42

Palle kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti: Ainoita minua todella häiritseviä kirjoituksia ovat Pallen feminismiä käsittelevät perustelemattomat liioittelut.
Saisko tuohon vähän tarkempaa selvitystä? Mielestäni juttuni perustuvat feministeiksi itsensä määritelleiden sanomisiin.

Feminismihän on siitä erityinen, että sille ei ole määritelmää. Jokainen saa määritellä oman feminisminsä tai olla määrittelemättä ja silti olla feministejä, kuten Kyllästynyt tekee.

Arvioni on, että sinun esittelemäsi feminismin yleinen historia on oikein. Tuolle vastakohtaista ovat esiin tuomasi j o i d e n k i n feministien iskulaiseet, joiden takana feministisen liikkeen eliitti ei kuitenkaan ole ja joilla on usein vain historiallista mielenkiintoa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.08.2018 13:54

Palle kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti: Ainoita minua todella häiritseviä kirjoituksia ovat Pallen feminismiä käsittelevät perustelemattomat liioittelut.

Saisko tuohon vähän tarkempaa selvitystä? Mielestäni juttuni perustuvat feministeiksi itsensä määritelleiden sanomisiin.

"Miessakit Ry on feministien helmoissa pyörivä säälittävien cuck-miesten sakki. "
"Miessakit on feministien johtama järjestö. Kuka täysipäinen sinne menee? "

Palle, juttusi perustuvat vahvasti sinun omiin asenteisiisi ja ennakkoluuloihisi. Paitsi jos joku syöttää päähäsi yllä olevien siteerausten kaltaisia ajatuksia, ja sinä nielet ne pureskelematta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.08.2018 14:35

Palle kirjoitti:Kuva

Mielestäni juttuni perustuvat feministeiksi itsensä määritelleiden sanomisiin.

Palle, onko yllä oleva kuva joltakin feministi-sivustolta vai mistä?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Palle » 12.08.2018 16:19

Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron