Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.08.2018 23:00

Esitettiin toivomuksia jännittävimmistä aiheista:

Oheisen linkin sisältö toivottavasti kiinnostaa pitkästyneitä palstalaisia:
https://www.cnbc.com/2018/08/10/roger-s ... eport.html
Kesto 7:56
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"-Trump

ViestiKirjoittaja Katla » 10.08.2018 23:12

Pelkkää lehtijuttua, mitä tuosta sanomaan mitään, varsinkaan kun ei tiedä todellisuutta, eikä ymmärrä lukemaansa. Liian hienoja helmiä sioille. Keskustele yksinäs vaan
Katla
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Hilppa » 10.08.2018 23:54

Trump englanti -> suomi
Käännös Konteksti
Verbit
1. ylittää
2. ruffata korttipeli
3. päihittää
4. olla parempi
5. pieraista brittienglanti
Substantiivit
6. valtti korttipeli, amerikanenglanti, kuvaannollinen
7. valttikortti korttipeli


Voi kauhistus...
Hilppa
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"-Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2018 08:47

Katla kirjoitti:... mitä tuosta sanomaan mitään, varsinkaan kun ei tiedä todellisuutta, eikä ymmärrä lukemaansa...

Eihän se ole sinua ennenkään estänyt kommentoimasta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 09:34

Plääh olen kyllästynyt jatkuvaan Trumpin haukkumiseen.

Kuva
Viimeksi muokannut Palle päivämäärä 11.08.2018 14:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2018 09:45

Palle kirjoitti:Plääh olen kyllästynyt jatkuvaan Trumpin haukkumiseen.
Kuva
Kuva ei näy.

Plääh itsellesi.
Minä olen kyllästynyt sinun vuosia jatkamaasi feministien haukkumiseen sekä väärien väitteiden levittämiseen meistä/heistä.
Nyt olet ottanut uudelleen kohteeksesi myös vihreät.

Vaikuttaa siltä, että kuulut edelleen Trumpin kannattajiin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 16:50

Kuva
Näkyykö nyt?

Terv. Räkänokkakloppi
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.08.2018 19:55

Mutta eihän Trump välitä siitä mitä hänestä puhutaan. Kunhan puhutaan, se on pääasia. Ilmeisesti hänellä on vielä omat takana eli lähtölaskenta ei alkanut. Eikä kai sitten alakaan. Kun ei vaan mikään sota tulisi.
Hilppa
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 21:43

On aivan samantekevää mitä mieltä me olemme Trumpista. Amerikkalaiset valitsevat presidenttinsä ihan itse.

Ehkä meidän kannattaisi kuitenkin olla jonkinlaisissa väleissä USA:n pressan kanssa.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 21:58

Ei meidän tarvitse, koska Niinistö hoitaa parhaansa mukaan - ihan kiitettävästi - välejä Trumpiin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.08.2018 22:16

Palle kirjoitti:On aivan samantekevää mitä mieltä me olemme Trumpista. Amerikkalaiset valitsevat presidenttinsä ihan itse.

Ehkä meidän kannattaisi kuitenkin olla jonkinlaisissa väleissä USA:n pressan kanssa.

Trumpin kanssa ei kukaan tai mikään voi olla väleissä - paitsi tietenkin Putin jonka rahoja (tai hänen kavereidensa rahoja) Trump on ilmeisesti pessyt.
Minä luulen, että Trump on muutaman sata miljoonaa dollaria venäläisille velkaa, eli USA:n presidentti on Venäjän presidentin lakeija.

Ja jos sinä haluat olla väleissä amerikkalaisten kanssa, kriittisellä suhtautumisella Trumpiin saat paljon enemmän ja helpommin ystäviä kuin Trumpia tukemalla, koska Trumphan on vitsi - ja vieläpä huono sellainen.

Sinä Pallehan olet ilmoittanut olevasi Trumpin tukija (niin kuin Katlakin), mutta teidän suruksenne on sanottava, että jos/kun demokraatit saavat senaattiin enemmistön, Trumpin jatkaminen virkakautensa loppuun on varsin epätodennäköistä.

Republikaanit ovat pissineet omiin muroihinsa, kun eivät ole suostuneet heivaamaan Trumpia ulos Valkoisesta talosta.

Valitettavasti Mike Pencekään ei ole mikään hyvä vaihtoehto.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 22:54

niinkuin Katlakin. kyllä, niinkuin moni muukin.

"Ja jos sinä haluat olla väleissä amerikkalaisten kanssa, kriittisellä suhtautumisella Trumpiin saat paljon enemmän ja helpommin ystäviä kuin Trumpia tukemalla, koska Trumphan on vitsi - ja vieläpä huono sellainen. "

hyi, propagandaa.
Katla
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Palle » 12.08.2018 08:50

Minä en sekaannu USA:n sisäisiin asioihin. Tunnustan vain tosiasiat. Trump on USA:n presidentti, piste. Sitä ei kannata suomalaisten kiukutella.

Trump ei ole onnistunut yhtään sotaa vielä sytyttämään. Hänen edeltäjiensä tunnolla niitä on useampia ja heidän toimiensa seurauksena Euroopassa on pakolaiskriisi, jonka kanssa kamppailemme vielä pitkään ja mahdammeko selvitä.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.08.2018 17:05

Katla kirjoitti:
niinkuin Katlakin.
kyllä, niinkuin moni muukin.
"Ja jos sinä haluat olla väleissä amerikkalaisten kanssa, kriittisellä suhtautumisella Trumpiin saat paljon enemmän ja helpommin ystäviä kuin Trumpia tukemalla, koska Trumphan on vitsi - ja vieläpä huono sellainen. "
hyi, propagandaa.

Aika huvittavaa valittaa propagandasta Trumpin kohdalla.
Palle kirjoitti:Minä en sekaannu USA:n sisäisiin asioihin...

Niinpä niin. Kuitenkin sekaannut ja arvostelet mm. Saksan ja Ruotsin sisäisiä asioita.
Palle kirjoitti:... Tunnustan vain tosiasiat. Trump on USA:n presidentti, piste. Sitä ei kannata suomalaisten kiukutella...

Enhän minä kiukuttele. Ihmettelenpä ja odottelenpa vain milloin Trump potkaistaan pellolle, ja kuinka kauan kestää ennen kuin sinä(kin) näet minkälainen konna sinun ihailemasi "business-mies" hän on.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Katla » 12.08.2018 17:09

'huvittavaa valittaa'
Vittumaista aina todeta sinun pistävän sanoja toisen suuhun ja kääntävän asioita näyttämään toisilta, mitä on tarkoitettu. Olet rasittava pelkästään.
Katla
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Palle » 12.08.2018 17:34

Kyllästynyt kirjoitti:Enhän minä kiukuttele. Ihmettelenpä ja odottelenpa vain milloin Trump potkaistaan pellolle, ja kuinka kauan kestää ennen kuin sinä(kin) näet minkälainen konna sinun ihailemasi "business-mies" hän on.

Hän ei ole sytyttänyt yhtään sotaa eikä taida olla suunnitelmissakaan.

Sensijaan hän on luomut suoran keskusteluyhteyden Pohjois-Korean diktaattoriin ja on puheväleissä Putinin kanssa. Jonkun muun kohdalla tuota juhlittaisiin veltavana edistysaskeleena rauhan puolesta.

Obama muuten sai Nobelin rauhanpalkinnon, vaikka ei ole tehnyt mitään asian puolesta.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.08.2018 17:41

Katla kirjoitti:'huvittavaa valittaa'
Vittumaista aina todeta sinun pistävän sanoja toisen suuhun ja kääntävän asioita näyttämään toisilta, mitä on tarkoitettu. Olet rasittava pelkästään.

Sinä arvostelit minun viestiäni sanoilla:"hyi, propagandaa".
Kun minä kommentoin sinun viestiäsi sanoen: "Aika huvittavaa valittaa propagandasta Trumpin kohdalla", sinä väität minun laittavan sanoja sinun suuhusi.

23.7.2018 kirjoitit näin:
Katla kirjoitti:ei mitään noin suurta, ihan vaan Trumpin olemus Volodjan kanssa on minusta hyvinkin ystävällisyydestä viestivää. Ja Trumpin sutjakka käytös ja olemus miellyttää minua. Minun tiedot ei riitä mihinkään poliittisiin analyyseihin eikä muuhun sellaiseen- Mutta luen mielelläni sinun laatimiasi koontoja aiheesta.

Nyt en ainakaan laita sanoja sinun suuhusi kun totean, että sinun kommenttisi Trumpin olemuksesta kertoo sinun mieltyneen Trumpin sutjakkaan käytökseen ja että hänen olemuksensa miellyttää sinua.

Ja tuo on kommentti, joka tietenkin on sinun mielipiteesi ja johon sinulla on siihen täydet oikeudet, mutta jota minun järkeni ei pysty ymmärtämään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Katla » 12.08.2018 17:52

Kaikkea ei tarvia ymmärtää.
Katla
 

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.08.2018 20:15

Eikä kaikkia pysty ymmärtämään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Suo, kuokka - ja "drain the swamp"- Trump

ViestiKirjoittaja Katla » 12.08.2018 23:18

Ei pysty, ei. Sinulla on kuitenkin yritystä, ikäänkuin sillä olisi mitään merkitystä, että Trump miellyttää minua, silti mieluusti haluaisit muuttaa mieltymyksiäni :)
Katla
 

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron