Sukupuolen kokemisesta.

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.07.2018 19:26

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kuten jo sanoin, en ole sinulle mikään ”kultarakas”, en ”kultanen”, enkä ”darlingkaan”.
Pyydän, että lopetat tuollaiset nimittelyt.

Akaksiko pitäis kutsua?..

Ei tietenkään.
Kaapo kirjoitti:... Eikö ole paljon kivempi kun kutsun sinua hellästi?...

Kumpikaan tyyli ei ole kiva tai millään tavalla miellyttävä.
Kaapo kirjoitti:... Ei näistä nyt niin suurta numeroo kannata tehdä.

Kyllä kannattaa. Nimittelysi vaikutus on samankaltainen kuin jonkin vastenmielisen miehen lähentely.
Niitäkin on varsin pitkään ollut tapana vähätellä, mutta onneksi hiljattain on vihdoinkin havahduttu siihen, ettei kenelläkään ole oikeutta lähennellä ketään ilman kohteen lupaa tai suostumusta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.07.2018 20:00

Kaapo kirjoitti:Lähentelenkö minä sinua?..

Siltä sinun käytöksesi valitettavasti tuntuu.

Joten: LOPETA!
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 11.07.2018 21:20

Palle kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:(- -)
Transihmiset ovat edelleen näkymättömiä tässä yhteiskunnassa. Monesti ennakkoluulot kumpuavat tietämättömyydestä: esimerkiksi täysin hyvää tarkoittavat ihmiset puhuvat sukupuolen vaihtamisesta. Tämä termi itsessään kertoo siitä, ettei puhuja ymmärrä lainkaan mistä sukupuoliristiriidassa on kyse. Ihminen joka kokee fyysisen ja juridisen sukupuolen ristiriitaa ei vaihda mitään, vaan korjaa tilanteen vastaamaan hänen kokemustaan itsestään. (- -)

Jos naiselle rakennetaan miehen elin, vastaako vastaako ko. elin hänen kokemustaan itsestään?

Onko tuo retorinen kysymys?

Usein tuntuu siltä, että miesten mielestä sukupuoli-identiteetti = penis.

Kulkuset myös. Älä unohda niitä.

Otaksun, että naiset olisivat tyytymättömiä, vaikka heille laadittaisiin millainen jortikka.

Naiset vähättelevät miesten sukupuoli-identiteettiä pelkäksi penikseksi, mutta meilläpä on kulkuset ja sen lisäksi komeat rintakarvat ja parta ja paljon muuta.

Mutta mita on naisilla? Tissit ja perse. Feministeillä ei niitäkään. Ilmanko ovat kuin hapankorppuja.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.07.2018 21:43

Palle kirjoitti:Naiset vähättelevät miesten sukupuoli-identiteettiä pelkäksi penikseksi...

Älä puhu potaskaa, ja luepa vielä uudelleen mitä sanoin:
"Mutta monille naisille mies jonka "miehuus" pohjautuu vain hänen penikseensä ei vain kertakaikkiaan riitä..."
Palle kirjoitti:... Mutta mita on naisilla? Tissit ja perse...

Tuolla asenteella on luultavasti hyvin vaikeaa löytää ja säilyttää minkäänlaista parisuhdetta.
Palle kirjoitti:... Feministeillä ei niitäkään. Ilmanko ovat kuin hapankorppuja.

Kaunasi feministejä kohtaan on ilmeisen syvää ja kaikenkattavaa - mutta perusteetonta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 10:42

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Lähentelenkö minä sinua?..

Siltä sinun käytöksesi valitettavasti tuntuu.

Joten: LOPETA!
Täh?
Minä oon puhunu ihan muusta...

Sillä ei ole merkitystä mistä sinä omasta mielestäsi puhut, nuo nimittelyt etovat.
Kaapo kirjoitti:... Kannattaa olla realistinen sen viehätysvoimansa kanssa.

Voit olla varma siitä, että sitä minä olen
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.07.2018 10:58

Psykopatologia: (- -)
Fallos (anatomisesti penis) muodostaa maskuliinisen identiteetin ytimen jopa niin, että puhutaan fallosentrisyydestä. Muita relevantteja tekijöitä ovat mm. varsinkin seksi (useimmiten) naisten kanssa, mahdolliset seksuaaliset häiriöt, seksuaalinen suuntautuminen (hetero- ja homoseksuaalinen ym.), (perheen)isänä oleminen sekä "miehekkyys" ja menestyminen. Vastaavat funktiot liittyvät (soveltuvin kohdin) myös naisten sukupuoliseen identiteettiin, mutta naisilla on lisäksi aivan erityinen tehtävä, lasten synnytys ja useimmiten pääasiallinen kasvatusvastuu. Huomattakoon, että kun miehillä identiteetin ydin on u l k o i s e s s a falloksessa, ydin on naisilla s i s ä t i l a s s a, näkymättömässä kohdussa (uterus). Kun ydin on näkymätön, tämä on johtanut osalla naisia ekshibitionistiseen tyyliin, jolloin rinnat ja/tai takapuoli merkitsevät fallosta. (- -)
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 13:13

Kaapo kirjoitti:... Eipäs nyt rähjätä kun on onnistuttu olee rauhassa jonkin aikaa.

Minulla ei pienintäkään halua rähjätä. Sinähän se olet tarkoituksella ja harkiten pyrkinyt ärsyttämään.

Etkö ymmärrä, että tuollainen käytös on kiusaamista.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 15:52

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Kyl mulla ainaki penis määrittää sukupuoli-identiteettini.

Suoraan sanoen, en sinusta muuta kuvitellutkaan.

Mutta monille naisille mies jonka "miehuus" pohjautuu vain hänen penikseensä ei vain kertakaikkiaan riitä.
Pelkän peniksen varassa parisuhde/rakkaussuhde ei kestä. Jos kohtaaminen älyn tasolla on vajavaista/puutteellista, suhde tuottaa lopulta vain kärsimystä kaikille osapuolille.

Sinähän tämän vähättelyn ja vänkäyksen aloitit tällä viestilläsi.
Sen jälkeen se on vain jatkunut toppuutteluyrityksistäni huolimatta.

Lue jokainen sanasi ja makustele.

Ei nyt kauheasti kannata uhriutua ja huutaa metoota.

Ei ole "vänkäystä" kertoa ketjun otsikkoon liittyvää mielipidettään. Jos minun mielipiteeni ei sinua miellytä, ongelma ei ole minun.
Seison edelleen sanojeni takana, koska mielestäni sinä et ole missään vaiheessa antanut aihetta ajatella sinun (sukupuoli)identiteettisi rakennuspalikoista mitään muuta.

Ja mitä tulee "toppuutteluun"; sinähän vartavasten ja tahallisesti jätit noudattamatta pyyntöäni. Ei tuollainen käytös ole mitään "toppuuttelua" vaan selkeää riidanhaastamista ja tahallista ärsyttämistä.

"MeToo"-kampanjaa sivusin vain virkkeellä: "...onneksi hiljattain on vihdoinkin havahduttu siihen, ettei kenelläkään ole oikeutta lähennellä ketään ilman kohteen lupaa tai suostumusta."

Tuo lause ei ole huutamista, eikä se viittaa sellaiseen, että minä olisin tässä ketjussa jotenkin "uhriutunut".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 16:00

Kaapo kirjoitti:Huoah....
Tättärää!

Tahallista ärsyttämistä tuokin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 18:20

Kaapo kirjoitti:Ei vaan turhautuneisuuden ilmaisu...

No lopeta ihmeessä!
Kaapo kirjoitti:... Ei oikeen jaksa nyt sun leikkejäs.

En leiki. Eikä sinunkaan pitäisi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 18:33

:lol:
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 12.07.2018 20:31

Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia: (- -)
Fallos (anatomisesti penis) muodostaa maskuliinisen identiteetin ytimen jopa niin, että puhutaan fallosentrisyydestä. Muita relevantteja tekijöitä ovat mm. varsinkin seksi (useimmiten) naisten kanssa, mahdolliset seksuaaliset häiriöt, seksuaalinen suuntautuminen (hetero- ja homoseksuaalinen ym.), (perheen)isänä oleminen sekä "miehekkyys" ja menestyminen. Vastaavat funktiot liittyvät (soveltuvin kohdin) myös naisten sukupuoliseen identiteettiin, mutta naisilla on lisäksi aivan erityinen tehtävä, lasten synnytys ja useimmiten pääasiallinen kasvatusvastuu. Huomattakoon, että kun miehillä identiteetin ydin on u l k o i s e s s a falloksessa, ydin on naisilla s i s ä t i l a s s a, näkymättömässä kohdussa (uterus). Kun ydin on näkymätön, tämä on johtanut osalla naisia ekshibitionistiseen tyyliin, jolloin rinnat ja/tai takapuoli merkitsevät fallosta. (- -)

Naiset, jotka ovat kateellisia miesten komeista phalloksista, käyttävät tissejä ja pakaroita houkutellakseen uroitten phallokset tutustumaan heidän sisätiloihinsa.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.07.2018 20:35

Palle kirjoitti:Naiset, jotka ovat kateellisia miesten komeista phalloksista, käyttävät tissejä ja pakaroita houkutellakseen uroitten phallokset tutustumaan heidän sisätiloihinsa.

Peniskateus on aina ollut käsite jota minä en ole milloinkaan kyennyt uskomaan olemassaolevaksi/todelliseksi ilmiöksi.

Onko miesten ego ja itsetunto niin hauras, että heidän on uskoteltava itselleen naisten olevan kateellisia heidän peniksistään?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 13.07.2018 08:18

Mistäs luulet, että feminismi on saanut alkunsa? Nyt feministit yrittävät tuhota miehet kiistämällä koko sukupuolikäsitteen. Taustalla feministejä ajava voima, peniskateus.

Peniskateus voi olla myös tiedostamatonta. Tunnet vain selittämätöntä vihaa miehiä kohtaan.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.07.2018 09:14

Kuinka yleistä ja "todellista" on naisten suihin pantu "minulla ei ole mitään [kunnollista] päällepantavaa"?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.07.2018 09:17

Palle: Mutta mita on naisilla? Tissit ja perse. Feministeillä ei niitäkään. Ilmanko ovat kuin hapankorppuja.

Mutta eihän esimerkiksi Meriläinen mikään korppu ole!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 13.07.2018 16:11

Meriläinen onkin höynäytettävä, ei aito telaketjufeministi.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 13.07.2018 16:14

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Naiset, jotka ovat kateellisia miesten komeista phalloksista, käyttävät tissejä ja pakaroita houkutellakseen uroitten phallokset tutustumaan heidän sisätiloihinsa.

Peniskateus on aina ollut käsite jota minä en ole milloinkaan kyennyt uskomaan olemassaolevaksi/todelliseksi ilmiöksi.

Onko miesten ego ja itsetunto niin hauras, että heidän on uskoteltava itselleen naisten olevan kateellisia heidän peniksistään?

Kyllä sinä Kyllästynyt otat varsin usein tuon penisteeman esiin... Yleensä todistelet, että miehet ajattelevat peniksellään tms... Penis on aina tavalla tai toisella mukana, kun haukut meitä luomakunnan kruunuja.

Veikkaanpa, että koet naiseuden peniksettömyytenä.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.07.2018 23:45

Palle kirjoitti:Mistäs luulet, että feminismi on saanut alkunsa?...

Vuosisatoja jatkuneesta naisiin kohdistuneista epäoikeudenmukaisuuksista. Miesten vallanhalusta, omahyväisyydestä ja itsekkyydestä.
Palle kirjoitti:... Nyt feministit yrittävät tuhota miehet kiistämällä koko sukupuolikäsitteen. Taustalla feministejä ajava voima, peniskateus...

Höpö höpö.
Miksi naiset kadehtisivat miesten peniksiä. Tuo käsite on niin outo, kummallinen ja naiselle vieras ajatus, että vain mies voi sellaisen keksiä.
Palle kirjoitti:... Peniskateus voi olla myös tiedostamatonta. Tunnet vain selittämätöntä vihaa miehiä kohtaan.

Millä perusteella viha miehiä kohtaan johtuisi peniskateudesta?
Jos miehet kohtelevat naisia paskamaisesti, ei se tarkoita että miehiä vihaavat naiset olisivat kateellisia miesten peniksistä.
Naiset voivat hyvinkin kadehtia esimerkiksi miesten suurempia vapauksia ja parempia mahdollisuuksia edetä työssään, mutta se ei liity peniksiin millään muulla tavalla kuin sillä, että miehet itse näyttävän määrittelevän miehen olevan yhtä kuin hänen peniksensä.
Palle kirjoitti:Kyllä sinä Kyllästynyt otat varsin usein tuon penisteeman esiin...

En ota. Minä vastaan niihin kommentteihin joita miehet ovat kirjoittaneet, mutten tietääkseni ole ikinä aloittanut keskustelua penisteemasta.
Palle kirjoitti:... Yleensä todistelet, että miehet ajattelevat peniksellään tms...

Sellainen käsitys on teidän kirjoituksistanne muodostuu.
Palle kirjoitti:... Veikkaanpa, että koet naiseuden peniksettömyytenä.

No en todellakaan koe.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.07.2018 23:47

Psykopatologia kirjoitti:Kuinka yleistä ja "todellista" on naisten suihin pantu "minulla ei ole mitään [kunnollista] päällepantavaa"?

Varsin yleistä, tavallista ja "todellista".
Viimeksi tänään törmäsin itse kyseiseen ongelmaan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron