Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:... Suomalainen toteutus lavuaarin hanan kanssa on typerä.
Itse olet typerä.
Suomessa rakennusmääräykset vaativat jokaiseen vesipisteeseen sekoittimen jolla veden tuloa säädellään, eikä pelkkä liipasimella varustettu bidesuihkupää kyseisiä määräyksiä täytä.
Etkö lukenut mitä sanoin. No et ainakaan ymmärtänyt. Se yksikahvanen, eli sekoittaja siihen pytyn viereen myöskin...
Sinä et tainnut ymmärtää.
Rakennusmääräysten mukaan sekoittajaa varten pitää olla myös viemäri ja koska Suomessa(kin) on varsin tavallista, ettei WC-tilassa ole lattiakaivoa, ei WC-istuin bide-suihkun viemäriksi riitä täyttämään määräyksiä.
Kaapo kirjoitti:... Toki se vaatii putket, mutta uudessa pikku kustannus persemukavuuden kannalta. Nyt nää jälkiasennus pesurit pakottaa kurottelemaan sinne sun tänne.
Muista mitoistasi en tiedä, mutta joko käsivartesi ovat lyhyemmät kuin minun, selkärankasi ei taivu lainkaan, tai vatsasi on niin iso, ettet ylety ojentamaan käsivarttasi vatsakumpusi yli.
Minulla ei ole koskaan ollut kuvaamasi kaltaisia vaikeuksia käyttää bide-suihkua.