Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

ViestiKirjoittaja Palle » 18.05.2018 06:23

IHMISTEN oudoimpia kokemuksia on joutua avaruusolentojen sieppaamaksi. Kokemus on kuitenkin häkellyttävän yleinen.

Erään kyselytutkimuksen perusteella pääteltiin, että 1990-luvulla peräti miljoonia amerikkalaisia joutui siepatuksi.

Usein uhrin makuuhuoneeseen tunkeutui yksi tai useampia vieraita olentoja, jotka tekivät hänet ensin toimintakyvyttömäksi. Sitten hänet lennätettiin valonsäteen mukana katon läpi avaruusalukseen.

Siellä avaruusolennot asettivat kaapatun tutkimuspöydälle ja alkoivat tunnustella hänen kehoaan. Usein olentoja kiinnosti etenkin lantion ja sukupuolielinten seutu.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005682513.html

Suomessa tunnetuin siepattu oli Rauni Leena Luukkanen, joka seurusteli avaruusolioiden kanssa harva se yö. Mahtoiko hän kirjoittaa kirjankin siitä ja piti ainakin esitelmiä aiheesta.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

ViestiKirjoittaja Fanni » 18.05.2018 22:22

Olen. Keskustelen alienien kanssa alituiseen. Ovat mukavia hellyttäviä ja ymmärtävät huumoria.
Fanni
 

Re: Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

ViestiKirjoittaja henkka » 19.05.2018 00:04

Itse olen myös joutunut siepatuksi. Olin silloin nuori opiskelija kun yöllä alienit tulivat ja siirsivät seinän tai katon läpi alukseen, missä jouduin tutkimuspöydälle. Mieleeni on jäänyt alieneista se että he eivät olleet mitenkään vihamiemisiä vaan jopa myötätuntoisia.
henkka
 

Re: Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

ViestiKirjoittaja ritalin » 19.05.2018 11:06

Minun kokemus on sellainen, että ne siirsivät minut naisen kehoon. Jouduin takaisin luontoon naisena, minihameeseen ja korkokenkiin pukeutuneena. Lopulta minut otettiin takaisin alukseen, jossa siepatut miehen ruumiiseen siirretyt naiset harrastivat kanssani seksiä... mm. nyrkkinaintia ja anaaliseksiä.
Lopulta meidät palautettiin omiin kehoihimme ja vapautettiin.
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Oletko joutunut avaruusolioiden sieppaamaksi?

ViestiKirjoittaja Fanni » 19.05.2018 20:32

Kuulostaa ihanalle. Minulle eivät tehneet pahaa, neuvoivat vaan kuinka voin ottaa yhteyttä niihin ja sitten sain nousta avaruusalukseen ja käydä toisessa ulottuvuudessa.
Fanni
 


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron