Kysymys ketjusta

Kysymys ketjusta

ViestiKirjoittaja Fanni » 14.04.2018 14:51

Onko hävinnyt yksi ketju pois, siitä työkyvyttömien asiasta, että miten he saavat elämäänsä sisältöä? En seurannut kyllä kuin ihan alusta ketjua, sillä aavistin, että se menee vain riitelyksi.
Viimeksi muokannut Fanni päivämäärä 14.04.2018 15:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Fanni

Re: Kysymys ketjusta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.04.2018 14:55

On.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 16:20

Se taisi päättyä siksi, kun Mirri toivotti Ip:lle työkyvyn menetystä.
Katla

ViestiKirjoittaja ip-banni » 14.04.2018 16:31

Niinpä, Mirrin maine pitää olla puhdas.
ip-banni

ViestiKirjoittaja ip-banni » 14.04.2018 16:35

Jee kohta pääsee pyöräileen, ehkä ensi kuussa.
Perun hoitopalaverin.
Ehkä pääsen työkyvyttömyyseläkkeelle.
Ostan aromipesän, teen mehua ja vihanneksia muuten vaan murskaan.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 16:58

ja samalla murskaat yhden poron haudutus kattilaan. Annat siitä sitten meille lusmuille soppaa.(ja vähän mukin pohjaan siitä kanisterista 8-)

korjailin
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 14.04.2018 17:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.04.2018 17:00

Fanni kirjoitti:Onko hävinnyt yksi ketju pois, siitä työkyvyttömien asiasta, että miten he saavat elämäänsä sisältöä? En seurannut kyllä kuin ihan alusta ketjua, sillä aavistin, että se menee vain riitelyksi.

Aavistitko..? Sulla on varmaan yliluonnollisia kykyjä :? Kirjoitettiiks mulle jotain mihin en ehtinyt vastata?
trisse

ViestiKirjoittaja Fanni » 14.04.2018 18:25

Ai siihenkö päättyi. Ei voe mittään. Minulla on luonnollisesti maagisia kykyjä.
Fanni

ViestiKirjoittaja trisse » 14.04.2018 18:59

Golddigga kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:On.

Way to go A-hole! Oli siinä thriidis sijoitettu myös paljon hyvääkin asiaa, mm. useita minun viestejä, joiden kirjoittamiseen käytin runsaasti tarmoa ja aikaa!

Multapa on tuhottu vuosien päiväkirjamerkinnät että revi siitä!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 19:14

Ainoa toivomme on nyt Kyllästyneen arkistoissa. Toivottavasti hän on jaksanut tallentaa kaiken täällä kirjoitetun. Olisihan se ihanaa ;) oltais ihan hiljaa ja luettaisiiin viikko, mitä on tullut sanottua täällä.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 19:16

Mitkä ovar varhaisimmat muistosi minusta. Minä kiinnitin huomion sinuun jo haudatulla tukiasemalla. Seurustelit on/of jonkun T:n kanssa ?
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 19:41

Olen kai yksin täällä tänään. Ketju jonka Golddigga aloitti poistui jossain vaiheessa päivää, enkä ollut lukemassa sen viimeisiä käänteitä. Sinä Tris et varmaan ollut paikalla yön tiiveinä tunteina. Aamusta ja päivästä en tiedä mitä täällä oli ja kaipasiko joku sinua.
Katla

ViestiKirjoittaja Fanni » 14.04.2018 20:22

Minä muistan Mirrin, Trissen, Kissin, Tuuven ja Kyllästyneen sekä Psykopatologian tukiasemalta. Muita en tiedä täältä.
Fanni

ViestiKirjoittaja Katla » 14.04.2018 20:28

Ihan tosi :) minä en tiedä kuka silloin olit. Eiku juu, nyt muistankin, sinulla oli A alkuinen nimimerkki
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.04.2018 21:55

Katla kirjoitti:Mitkä ovar varhaisimmat muistosi minusta. Minä kiinnitin huomion sinuun jo haudatulla tukiasemalla. Seurustelit on/of jonkun T:n kanssa ?

Minulle ilmeisesti? En muista totisesti. Kirjoititko siellä jotain sellaista mikä palauttaisi mieleen (eli olitko osallisena jossain tukarin "jengeistä" tai jossain repivässä riidassa? :) ) Olen oikeastaan vähän seurustellut kahdenkin T:n kanssa - 2000-2001 ja 2006-2007. Ilmeisesti tuo jälkimmäinen sit. Sen muistan kun feikkasit Mirrin nimellä jotain hassuja tekstejä.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 15.04.2018 00:09

Tris. Muistan seuranneeni päiväkirjaasi, luin silloin useita päikkyjä. Muistan kun tuskailit esim. siitä, että T. lupasi tulla yöksi ja ei tullutkaan. Toisaalta et oikein sietänyt T:n paikalla oloa päivittäin. Sain sellaisen käsityksen (muistaakseni) että teillä oli riitaisat läheisriippuvaiset välit. Muuta en nyt muista. Muistan ajatelleni, että ompa tukalaa teillä.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 15.04.2018 00:18

"Sen muistan kun feikkasit Mirrin nimellä jotain hassuja tekstejä."

Feikkasin Kyllästynyttä, en ollut seurannut häntä, eikä ollut aavistustakaan hänestä, mutta kerran intouduin esiintymään nimimerkillään ja hölmöilin, kun Kyllästynyt sattui huvittamaan minua. Myöhemmin siitä nousi kohu, miksi esiinnyin Kyllästyneenä? No hölmöyttäni väänsin vitsiä, enkä tajunnut ollenkaan, että nimimerkki suuttui. Olen pyytänyt hölmöilyni anteeksi Kyllästyneeltä. En tiedä olenko saanut.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 15.04.2018 00:26

Trisille
kysyit "Kirjoititko siellä jotain sellaista mikä palauttaisi mieleen ..."
no muistako sellaisen episodin, kun olit ilmoittanut lähteväsi kaupungille ja minä ja joitakin muita leikimme pitävämme pirskeet luonasi, kun kerran olit pois. Kun tulit kotiin, oli sammuneita nimimerkkejä nurkissasi, joita sitten nostelit tuoleille lepäämään
Se oli kivaa aikaa;) leikittin myös olevamme kolme musketti soturia, minä sinä ja joku jota en muista enää.
Katla

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet