ip-banni kirjoitti:... Itseasiassa lainaajat nykyään käyttävät kirjasto-ohjelmia lähes yhtä paljon kuin kirjastonhoitajat...
vibeke kirjoitti:Jos Trisse harrastaisi musiikkia, kysyisitkö vastaavasti: "Miksi et ole hakenut/hakeutunut jo aiemmin kirjastoalalle, koska mitä ilmeisimmin olet harrastanut musiikkia jo hyvin pitkään?"
ip-banni kirjoitti:Suurin piirtein kaikki elävät ihmiset ovat käyttäneet tietokonetta jo 90 luvun puolivälistä saakka. Jos, joku Tristania nuorempi hakee paikkaa ja sen paikan saisi tietokoneosaamisella, Tristan ei saisi paikkaa.
Hilppa kirjoitti:Jos olisin haastattelija, kysyisin "Miksi et ole hakenut/hakeutunut jo aiemmin kirjastoalalle, koska mitä ilmeisimmin olet harrastanut kirjallisuutta jo hyvin pitkään?".
ip-banni kirjoitti:Epäilen kyllä, että käyttävät samaa ohjelmaa, henkilökunta pääsee vaan tekemään enempi kuin käyttäjät.
Kuitenkin kaikki ohjelmat oppii suhteellisen helposti ja myös kirjastossa pitää uusi työntekijä perehdyttää työhön ja opastaa ohjelman käyttöön.
ip-banni kirjoitti:ONhan mua sanottu lappalaiseksi huoraksikin, niin miksei mulla voisi olla vaikka monta tätiäkin.
ip-banni kirjoitti:ONhan mua sanottu lappalaiseksi huoraksikin, niin miksei mulla voisi olla vaikka monta tätiäkin.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Jos olisin haastattelija, kysyisin "Miksi et ole hakenut/hakeutunut jo aiemmin kirjastoalalle, koska mitä ilmeisimmin olet harrastanut kirjallisuutta jo hyvin pitkään?".
No olipas tosi typerä kysymys tohtorisrouvalta. Kaikki innokkaat lukijatko kirjastoon pyrkisivät töihin? Miksi kummassa - eihän siellä saa edes lukea!
Trisse kirjoitti:Arvostan kyllä kommenttejanne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa