Lapsen oikeudet

Re: Lapsen oikeudet

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.11.2017 22:14

m-vaiva kirjoitti:Omainen siis kävisi työntämässä vanhuksen rappuset alas.

Miksi hän niin tekisi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 06.11.2017 01:54

Se että joku vanhus vaikka kuolee portaat tippumalla saattaa olla ihan hyvä loppu verrattuna siihen että lojuisi sen jälkeen sairaalassa kuukausitolkulla kivun ja ahdistuksen vallassa ja kuolisi vasta sitten.
trisse.
m-vaiva » 05.11.2017 19:32
Omainen siis kävisi työntämässä vanhuksen rappuset alas.
*
Olisihan se ihan kätevää, mummo putos rapuista, sen ei tarvinnut kärsiä.
Mutta... mikä tässä mättää, miksei noin tehdä?
Katla

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 06.11.2017 09:56

Pelätään kai, että mummo jää vielä enempi kitumaan. Tai peräti vihannekseksi.
Luulisi, että kun nykyään puhutaan niin paljon vanhusten huonosta hoidosta, että nykyajan ei-ihan-surkeessa- kunnossa olevat vanhemmat ihmiset ihan itse ymmärtävät kuolla ennen kuin joutuvat toisten riesaksi.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja trisse » 06.11.2017 14:56

Tahdonvoimalla on vaikea kuolla ja itsemurha jättää ikävän maun omaisille. Meidänkin mummo puhui kuinka olisi valmis lähtemään jo yli kymmenen vuotta ennen kuolemaansa.
trisse

ViestiKirjoittaja Tyy » 22.12.2017 10:29

Tää jäi vaivaamaan ja roikkumaan mun työpöydälle niin nyt sain kuvakäsittelyohjelmalla tehtyä nuo viivat että kyllästynyt voisi löytää tekstin jota hän itse vain viestiä aiemmin oli lainannut.

Kuva

Sama kuva linkkinä koska tää foorumi ei näytä kuvia ihan hyvin.
https://i.imgur.com/VT2xRcU.png
Tyy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.12.2017 12:15

Kuten Kissi sinulle jo tuolloin sanoikin, hän oli se joka käytti termiä "kovalla työllä".

Älä siis laita minun suuhuni sanoja (viivoilla tai ilman), joita minä en ole käyttänyt.
Kiitos.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 22.12.2017 21:16

Tyy, onko jotain epäselvää jossain kirjoituksisssa? Tuo "kovalla työllä" oli minun sanomaa, ei Kyllästyneen.
Katla

ViestiKirjoittaja Tyy » 23.12.2017 01:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Älä siis laita minun suuhuni sanoja (viivoilla tai ilman), joita minä en ole käyttänyt.
Kiitos.

Voi luoja, mä kyllä arvelin että joku todella innokas vänkäys tuon "missä" taustalla oli. Mistä helvetistä mä tietäisin mitä sä et ollut nähnyt kun sun kysymyksesi oli vain "missä"?

Tässä oli sitten käynyt niin ikävästi että "te naiset" ilmaisua käyttämällä mä olin väittänyt kaikkien maailman naisten väittäneen surffailua kovaksi työksi. Ai jai jai kun mä olin niin tyhmä että näin menin tekemään. Tietysti mietityttää onko koskaan Kyllästynyt mennyt käyttämään "te miehet" ilmaisua ja syyttämään mua jonkun asian sanomisesta tai tekemisestä mitä mä en ole sanonut tai tehnyt.
Tyy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.12.2017 01:53

Tyy kirjoitti:... Tässä oli sitten käynyt niin ikävästi että "te naiset" ilmaisua käyttämällä mä olin väittänyt kaikkien maailman naisten väittäneen surffailua kovaksi työksi...
Ei maailman kaikkien naisten, mutta palstan naisten kuitenkin.

Pyrin välttämään yleistystä "te miehet". Olen mielestäni käyttänyt sanontaa, "jotkut miehet".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 24.12.2017 07:56

Milloin olen antanut Kyllästyneelle luvan puhua puolestani?
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.12.2017 22:50

m-vaiva kirjoitti:Milloin olen antanut Kyllästyneelle luvan puhua puolestani?

En ole sinun puolestasi ole puhunutkaan. Tyyhän se oli.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 28.12.2017 00:19

Tässä oli sitten käynyt niin ikävästi että "te naiset" ilmaisua käyttämällä mä olin väittänyt kaikkien maailman naisten väittäneen surffailua kovaksi työksi...

höh, maanvaiva on palstan nainen, siis puhuit hänenkin puolestaan. Kunhan saivartelen :?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.12.2017 02:25

.Kissi kirjoitti:Tässä oli sitten käynyt niin ikävästi että "te naiset" ilmaisua käyttämällä mä olin väittänyt kaikkien maailman naisten väittäneen surffailua kovaksi työksi...

höh, maanvaiva on palstan nainen, siis puhuit hänenkin puolestaan. Kunhan saivartelen :?

Eihän tuo millään tavalla muuta sitä, että Tyy oli se joka sanoi "te naiset" ja siten yleisti väitteensä koskemaan määrittelemätöntä joukkoa naisia - ja jonka voi asiayhteydestä päätellä osoittavan ja viittaavan tätä palstaa seuraaviin naisiin.

Maanvaiva voi siis olla aivan rauhallinen; minä en ole puhunut hänen puolestaan, Tyy puhui.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 28.12.2017 10:13

No kiitos paljon sinulle selvityksestäsi, elä enää jankkaa asiaa, ymmärsin sen jo. Tietenkin voit jankata asiaa parikymmentä vuotta, että asia selviää sinullekin.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.12.2017 20:55

m-vaiva kirjoitti:No kiitos paljon sinulle selvityksestäsi, elä enää jankkaa asiaa, ymmärsin sen jo. Tietenkin voit jankata asiaa parikymmentä vuotta, että asia selviää sinullekin.

On minulle käynyt selväksi jo aiemmin, että sinun on vaikeaa joitakin asioita ymmärtää, mutta tuskin tämän asian ymmärtäminen kuitenkaan pariakymmentä vuotta kestää sinullakaan.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet