Syyttelyn tärkeys

Re: Koskettamisen tärkeys

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.10.2016 19:09

Psykopatologia kirjoitti:Kaapoa ei voi "voittaa" normaalissa keskustelussa, koska - pitäisikö itkeä vai pieraista - hän pelaa omilla säännöillään, vastaa ohi tai menee hameen alle tms. - Samalla tavalla yhteiskunnan on vaikea taistella rikollisuutta vastaan, koska yhteiskunnan täytyy noudattaa lakia kun taas rikollinen voi toimia laista piittaamatta.
(lihavointi minun)

Psykopatologia, onko Kaapo ainoa kirjoittaja, joka tällä foorumilla toimii kuvaamallasi tavalla?
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 19:10

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Et sinä niitä kysymyksiä silläkään silmällä kirjoittanut että olettaisit minun vastaavan myöntävästi.

Sinun toimintaasi tai ajatuksiasi ei siis pitäisi kenenkään kommentoida negatiiviseen sävyyn?

Taidat olla tosi heikoilla nyt? En edes viitsi vastata kun haluat näköjään leikkiä tyhmää...

Miksi kummassa halusit kommentoida työnhakuani negatiiviseen sävyyn vaikka halusit minut töihin? Lisäksi vaikuttaa siltä että omat tietosi toimistotöistä ovat vähintäänkin suppeita elleivät suorastaan vanhentuneita.

Toistan pari kertaa jos pointti jäi yhä epäselväksi:

Miksi kummassa halusit kommentoida työnhakuani negatiiviseen sävyyn vaikka halusit minut töihin etkä tykännyt siitä että elän muiden kustannuksella?

Miksi kummassa halusit kommentoida työnhakuani negatiiviseen sävyyn vaikka halusit minut töihin etkä tykännyt siitä että elän muiden kustannuksella?

trisse

ViestiKirjoittaja Uni » 11.10.2016 19:37

Sateentekijä kysymykseen: Eilen, mies silitti hiuksia, mikä tuntui hyvälle
Uni

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 19:46

trisse kirjoitti:... Toistan pari kertaa jos pointti jäi yhä epäselväksi:

Toistan vastaukseni pari kertaa, jos se yhä jäi epäselväksi:

... Sinun itsetuntoasi ja omahyväisyyttäsi tuskin ainakaan minä olen vienyt tai vähentänyt.

... Sinun itsetuntoasi ja omahyväisyyttäsi tuskin ainakaan minä olen vienyt tai vähentänyt.

Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 19:47

Miksi kummassa teidän täytyy välttämättä jauhaa tässä ketjussa täysin asiaankuulumattomia?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 19:53

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Toistan pari kertaa jos pointti jäi yhä epäselväksi:

Toistan vastaukseni pari kertaa, jos se yhä jäi epäselväksi:

Miksi ihmeessä pitää käydä tämmöistä vääntöä tässä ketjussa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2016 20:01

20:01
Kyllä Mirri (17:04), Kaapo on nyt ainoa. Hän on vastannut asialliseen kritiikkiin törkeyksillä tai kääntänyt omalla "tulkinnallaan" vastaajan esittämän vastakkaiseksi tai ainakin mieleisekseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.10.2016 20:04

Ok; kiitos hyvästä vastauksesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 20:09

Täsmennän vielä vastaustani Tristanille:

Kyseisessä ketjussa sinä tunnuit suhtautuvan hyvin vähättelevästi ja ylimielisesti toimistotyötä kohtaan. Sain viesteistäsi sen käsityksen, että sinun mielestäsi toimistotyö on niin helppoa ja kevyttä, ettei siinä tarvita minkäänlaista erityisosaamista - ja että koulutuksellasi sinä olet suorastaan ylipätevä toimistotyöhön.

Kuitenkin olit jossakin työpaikassasi (en muista missä vaiheessa) kertomasi mukaan mm. heittänyt roskiin taitossa olleen kirjan kuvituksen originaalit, ja siten aiheuttanut merkittävää vahinkoa ja haittaa.

Eli et sinä mitenkään hirveän hyvin ole toimistotyössä pärjännyt, vaikka nytkin olet sellaista antanut ymmärtää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 20:43

Mitä halvatun tekemistä tristanin toimistotyöllä on kosketus- ketjun kanssa? Itse olette aina paasaamassa jos ei kirjoita ketjun asiaa, nyt tässä on viestikaupalla jauhettu Kaapoa ja Tristanin työskentelyä? Kannattaako täällä yleensäkään avata mitään keskustelua kun joka tapauksessa joka ketjun sisällä tietyt tyypit eivät pysy aiheessa vaan käyvät täysin ketjuun kuulumatonta keskusteluaan?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 20:43

Uni kirjoitti:Sateentekijä kysymykseen: Eilen, mies silitti hiuksia, mikä tuntui hyvälle

Hienoa!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 20:45

Saamarin ketjunpilaajat. sanon pien, että pitäkää tunkkinne!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 20:46

Sateentekijä kirjoitti:Mitä halvatun tekemistä tristanin toimistotyöllä on kosketus- ketjun kanssa?...

Olet oikeassa; ei mitään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 20:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Mitä halvatun tekemistä tristanin toimistotyöllä on kosketus- ketjun kanssa?...

Olet oikeassa; ei mitään.

Mutta siinähän sinäkin vaan jaksat jauhaa.

Jotenkin taas tästäkin jää se kuva mieleen, että ketjusta väliä, pääasia, että saa jauhaa ihan omiaan aiheesta piittaamatta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 21:02

Kyllästynyt kirjoitti:

Ymmärrän vastauksesi niin että sinulle oli tärkeämpää että en pidä itseäni yhtään minään kuin se että menen töihin. Silloin olisi ollut reilumpaa ettet olisi valittanut työssä olemattomuudestani.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 21:06

Kyllästynyt kirjoitti:Täsmennän vielä vastaustani Tristanille:

Kyseisessä ketjussa sinä tunnuit suhtautuvan hyvin vähättelevästi ja ylimielisesti toimistotyötä kohtaan. Sain viesteistäsi sen käsityksen, että sinun mielestäsi toimistotyö on niin helppoa ja kevyttä, ettei siinä tarvita minkäänlaista erityisosaamista - ja että koulutuksellasi sinä olet suorastaan ylipätevä toimistotyöhön.

No minä en muista tuollaista mutta muistan etsineeni juuri toimistotöitä. Eihän minulla mihinkään virkaan ole mitään pääsyä joten mitä parempaa työtä olisin voinut hakea kuin toimistotöitä? Puhuinko sitten jostain paremmasta työstä ja jos niin millaisesta..?

Kyllästynyt kirjoitti:Eli et sinä mitenkään hirveän hyvin ole toimistotyössä pärjännyt, vaikka nytkin olet sellaista antanut ymmärtää.

En minä ole mitään sellaista antanut ymmärtää. Olen ollut huolimaton ja muuta. Mutta kymmensormijärjestelmää jne ei ole missään tarvittu.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 21:06

Tris vastasi Kyllästyneelle "On perin kummallista haukkua toista vuosikausia loiseksi ja sitten ryhtyä viemään itsetuntoa kun tämä aktivoituu töitä hakemaan. Kun työnhaku nyt muutenkin on tosi raskasta niin on kummallista alkaa sitä hankaloittamaan.

Totuus on että sinä mielelläsi mitätöit. "
*
Ne täällä olijat jotka muistavat tuon ajan ja sen ilmapiirin. Muistavat kyllä senkin, kuinka julmasti Kyllästynyt lyttäsi Trisiä työnhakuun liittyvissä asioissa. Se oli ihan kamalaa mitätöimistä ja suoraa halveksuntaa ja muistan kun ajattelin usein, että ei saa olla totta, kuinka Kyllästyneen annetaan painaa nuori ja epävarma ja kokematon nainen ihan maanmatostakin alempaan kastiin ylenkatseellaan ja ivallisuudellaan. Tajutonta aikaa ja tosi tuskallista Trisille.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:09

trisse kirjoitti:Ymmärrän vastauksesi niin että sinulle oli tärkeämpää että en pidä itseäni yhtään minään kuin se että menen töihin. Silloin olisi ollut reilumpaa ettet olisi valittanut työssä olemattomuudestani.

Mutta voisit ymmärtää vastaukseni myös niin, ettei realistinen käsitys omasta osaamisesta ja jonkin työn vaatimuksista ole negatiivinen lopputulos.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:14

.Kissi kirjoitti:... kuinka julmasti Kyllästynyt lyttäsi Trisiä työnhakuun liittyvissä asioissa. Se oli ihan kamalaa mitätöimistä ja suoraa halveksuntaa ja muistan kun ajattelin usein, että ei saa olla totta, kuinka Kyllästyneen annetaan painaa nuori ja epävarma ja kokematon nainen ihan maanmatostakin alempaan kastiin ylenkatseellaan ja ivallisuudellaan. Tajutonta aikaa ja tosi tuskallista Trisille.

Älä viitsi puhua paskaa!
Missä sinä olit ja mitä teit silloin kun Tristan rääkkäsi minua Tukiasemalla?

Vastaus: kirjoittamassa typeryyksiäsi minun nimimerkilläni (väärentämällä sen) Tukiasemalle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.10.2016 21:17

Niinpä meni tämäkin alunperin hyvä aloitus reisille muutamien vänkäyksen takia.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet