Syyttelyn tärkeys

Re: Koskettamisen tärkeys

ViestiKirjoittaja Kaapo » 10.10.2016 09:33

Tossa ei ole kysymys sun "heikkoudesta" vaan Luukkosen.
Kysymys kyllä oli hyvä ja terävä.
Vastaa tai ei.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 10.10.2016 09:39

Mun kysymykset on aina hyviä ja teräviä mutta en ole jaksa itse taistelua pitkään. No, mutta menen nukkumaan ja luen selityksen joskus.

Voisin kirjoittaa mahdollisia vaihtoehtoja mutta taidan olla tekemättä kun en pääse sopivan neutraaliin mielentilaaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.10.2016 12:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Tuli huudettua kun te kaksi olette niin toistenne lumoissa, ettette näe enää tavallista kirjoitusta.

Miten sinä edes kehtaat puhua "toistenne lumoissa olemisesta", kun kyse on äärimmäisen epämiellyttäväksi koetusta aiheesta???

Ainakin osassa banninsa jälkeisissäkin teksteissä Kaapo esittää toden tuntuisesti, että Kyllästyneellä olisi jotain salaista intressiä häneen (seiväshyppääjätär ym.) yms. Toisin sanoen Kaapo ignoroi jatkuvasti toisen kannan, mikä on sietämätöntä ja täysin sopimatonta tällä foorumilla. Kaapon esittämä ei pohjaa mihinkään analyyttisesti esiin tuotuun vaan on ikään kuin ilmoitusasia. Hänelle kaikki tämä tuntuu olevan leikin luontoista ja nautittavaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.10.2016 22:21

Siis suurena hupinahan Kaapo tätä kaikkea pitää mutta ärsyyntyy todella, kun saa Kyllästyneestä enemmän vastusta kuin kuvitteli-
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 10.10.2016 23:18

Jos Kaapo on Kahvi, niin tajuan tämän Kyllästyneen ja Kaapon innostuksen asioista.
Siltikin oisi kivampaa, jos Kyllästynyt jättäisi Kaapon jahtaamisen vähemmälle. Ei millään jaksa enää vuosien jälkeen tätä samaa. Lopettakaa olkaa hyvät. Ja Kahvi, senkin lieroilija, ota vähemmän sitä kaljaa ja palaa taas omaksi fiksuksi itseksesi, en haluu lukea sinun provokaatista temmellystäsi. Vai oletko menettänyt järkesi- häh?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 10.10.2016 23:22

Ei se mikään kahvi ole.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 00:44

Niin, toivoisin ettei olisi. Kahvi oli niin symppis.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 13:50

Voit huojentua. Ihan eri tyypit kyseessä. Se että tappelee Kyllästyneen kanssa ei kerro mitään. Emmehän mekään Kaapon kanssa olla sama tyyppi.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 13:54

Jaah? Mutta voiko sanaasi luottaa :? Miten voit olla varma, ellet itse ole Kaapo? Olempas tyhmä.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 14:04

Koska minä taas olen fiksu. :roll: Mistä tuo paranoia yhtäkkiä?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 14:08

Just siitä, pelkään että se on tarttunut.
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.10.2016 15:43

Psykopatologia kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Tuli huudettua kun te kaksi olette niin toistenne lumoissa, ettette näe enää tavallista kirjoitusta.

Miten sinä edes kehtaat puhua "toistenne lumoissa olemisesta", kun kyse on äärimmäisen epämiellyttäväksi koetusta aiheesta???

Ainakin osassa banninsa jälkeisissäkin teksteissä Kaapo esittää toden tuntuisesti, että Kyllästyneellä olisi jotain salaista intressiä häneen (seiväshyppääjätär ym.) yms. Toisin sanoen Kaapo ignoroi jatkuvasti toisen kannan, mikä on sietämätöntä ja täysin sopimatonta tällä foorumilla. Kaapon esittämä ei pohjaa mihinkään analyyttisesti esiin tuotuun vaan on ikään kuin ilmoitusasia. Hänelle kaikki tämä tuntuu olevan leikin luontoista ja nautittavaa.

No nyt tuli taas virallinen vastaus.
Kyllä sun naamas ja mainees nyt on pelastettu.

Loogisesti ja analyyttisesti voi vasta SAMAAN ASIAAN kaksi tai kolme kertaa.

Et ilmeisesti ymmärrä ivaa tai sarkasmia. Kyseinen haahka ei herätä minussa pienintäkään erottista tunnetta.
Kaikki kyseiset kommentit on vastapainoa Kyllästyneen jatkutkuvalle nalkuttamiselle ja sairaaloiselle perässä hiihtämiselle.
Se alkoi päivästä yksi ja on jatkunut siitä eteenpäin.
(Söörtsi sanojasi "joukkopsykoosi on muodostumssa." Löydät lisää näkökulmaa.)
Niin se on tehnyt jokaisen muun jannun perässä täällä. "Nuuskinut persettä ja roikkunut palleissa".
(YMMÄRRÄTKÖ SYMBOLIIKKAA?)
Kaikki aktiiviset urospuoliset ovat palstalta poistuneet.
Kyllästynyt on liki aina palstaväännöissä mukana ja niiden aktiivisena alkuunpanija.
Kun minä en ole paikalla hän todenäköisesti hakee uuden kohteen.

Kiersit kuitenkin kysymykseni.
Onko mielestäsi suotavaa, että 95% hänen viesteistään on hyvin negatiivissävytteistä ihmisjahtia?
Siis sinun moderaattorisi jahtaa päätöimisesti joitain henkilöitä.
Pääasiallinen tarkoitus, itsetunnon vaurioittaminen ja henkilöiden satuttaminen.
Miksi kyseinenn henkilö saa tehdä jokaisesta haluamastaan ketjusta oman henkilökohtaisen "vääntöketjunsa"?
Eli kaikista niistä mihin minä osallistun.
Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat.
Ulospäin tämä palstatilenne nimittäin näyttää hyvinkin selkeältä.

Täällä on muuten moni sanonut, että palsta tuottaa enemmän tuskaa ja ongelmia kuin apua.
Tästä oli muistaakseni oma topikkikin, taisin avata tai ainakin esitin kysymyksen.
Enemistö taisi olla negatiivisella puolella palsta-annissa.
Ja suuri syy siihen on tämä sinun muualta bannittu "kuningattaresi", sekä pari muuta päälle päsmäriä.

Banneista puheenollen.
Olethan itsekkin sellaiset kuulemma saannut, joten turha yrittää lyödä "bannileimalla".

Halpamaista kommentointia osaltasi, kun oletus on että en vastaa. (Koska ilmoitin poistuvani.)
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 11.10.2016 16:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 16:00

Kaapo kirjoitti:No nyt tuli taas virallinen vastaus.
Kyllä sun naamas ja mainees nyt on pelastettu.

Et ilmeisesti ymmärrä ivaa tai sarkasmia. Kyseinen haahka ei herätä minussa pienintäkään erottista tunnetta...
Eihän kukaan ole sellaista väittänytkään!
Kaapo kirjoitti:... Halpamaista kommentointia osaltasi, kun oletus on että en vastaa. (Koska ilmoitin poistuvani.)

Minun mielestäni sinun kommentointisi ja viestisi ovat olleet halpamaisia (melkein) koko ajan.

Viittauksesi siihen, että olisin palstan kaikkien miespuolisten kirjoittajien "nuuskinut persettä ja roikkunut palleissa" ei pidä paikkaansa; kirjoittajan sukupuolesta riippumatta kritisoin niitä viestejä jotka minun mielestäni ovat loukkaavia, halventavia - tai muuten edustavat huonoa keskustelukulttuuria.

Lisäys klo 16:29
Mirrin huomautuksen perusteella lisätty (melkein)
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.10.2016 16:07

Toisesta ketjusta (Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?) voidaan lukea, ettei Kaapon ensimmäinen, 18.5.2015 nimimerkillä Gabriel kirjoittama, viesti ollut millään lailla halpamainen eikä muutenkaan lukijoita tai muita kirjoittajia loukkaava.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.10.2016 16:08

Kyllästyneelle:

Se on SYMBOLIIKKAA!
Siunulla on kaikkiin urospuolisiin kohdistuva jahti jos he saavat palstalla asemaa tai huomiota,
paitsi ylläpitäjään, sen persettä kannattaa nuolla.
Kahviakin Kissi kaipasi. Sinulla linee sormesi pelissä siinäkin häädössä.
Ja Jaskakin oli joidenkin keskuudessa pidetty.

Eli pallit pois, kastrointi täytyy tehdä, että täällä saa kirjoittaa.
Kyllä sinä semmonen kivesten leikkaaja olet.
(Ja taas tämä on symboliikkaa.)

Viis siitä mitä muut haluaa.
Täällä toimitaan niinkuin Kyllästynyt haluaa ja määrittelee, sanoja, aiheita ja sanamuotoja myöten.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.10.2016 16:32

Minäkin voisin alkaa väittää vaikkapa Irmelille, että "kyllä sinulla nyt on kova paskahätä, käyhän vessassa tai tunturissa!".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 16:40

Mikä sinut saa noin raivostumaan? Sekö, että puutun asiattomiin, loukkaaviin ja halventaviin viesteihin?

Muistutan, ettet ole kysyttäessäkään antanut vastausta sinulta pyydettyihin selityksiin tai tarkennuksiin. Sen sijaan sinä olet mennyt henkilökohtaisuuksiin, aloittanut nimittelyt ja syyttänyt minua "palleissa roikkumisesta", vaikka kommentoinnissa pitäisi argumentoida viestien sisällön eikä kirjoittajan perusteella.

Lisäksi haluan tehdä tiettäväksi, että hyvin loukkaavia ovat olleet toistuvat väitteesi, joiden mukaan minä olisin sinusta jollakin tavalla tai tasolla seksuaalisesti viehättynyt tai kiinnostunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 16:40

Kaapo kirjoitti:Kiersit kuitenkin kysymykseni.
Onko mielestäsi suotavaa, että 95% hänen viesteistään on hyvin negatiivissävytteistä ihmisjahtia?
Siis sinun moderaattorisi jahtaa päätöimisesti joitain henkilöitä.
Pääasiallinen tarkoitus, itsetunnon vaurioittaminen ja henkilöiden satuttaminen

Tässä on oma pointtinsa. Olihan esim. silloin kun hain toimistotöitä Kyllästyneen todella tärkeä osoittaa minulle etten osaa mitään niin hyvin kyetäkseni saamaan tai ainakaan suorittamaan niitä. Sittemmin olen tehnyt niitä ihan ok. Ei missään ole vaadittu kymmensormijärjestelmää tms. Tuolloinkaan perässäni oleminen ei johtunut jostain sovinismistäni vaan hänelle oli tärkeää ainoastaan vaurioittaa itsetuntoani (vaikka samaan aikaan syyllisti siitä etten käy töissä!) Vahingoittamisen halu on yksi motiivi kaiken tälläisen taustalla. Ei ainoa mutta yksi.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 16:53

trisse kirjoitti:Tässä on oma pointtinsa. Olihan esim. silloin kun hain toimistotöitä Kyllästyneen todella tärkeä osoittaa minulle etten osaa mitään niin hyvin kyetäkseni saamaan tai ainakaan suorittamaan niitä. Sittemmin olen tehnyt niitä ihan ok. Ei missään ole vaadittu kymmensormijärjestelmää tms. Tuolloinkaan perässäni oleminen ei johtunut jostain sovinismistäni vaan hänelle oli tärkeää ainoastaan vaurioittaa itsetuntoani (vaikka samaan aikaan syyllisti siitä etten käy töissä!) Vahingoittamisen halu on yksi motiivi kaiken tälläisen taustalla. Ei ainoa mutta yksi.

Olen edelleen sitä mieltä, että toimistotyö edellyttää (tieto)konekirjoitustaitoja, ts. jonkinlaisen kymmensormijärjestelmän osaamista. Muistaakseni sinä sanoit kirjoittavasi yhdellä (vai kahdella?) sormella, ja ainakin minä pidän varsin todennäköisenä, ettei "kaksi hakkaa, kahdeksan hakee" -järjestelmällä pysty sellaiseen kirjoitussujuvuuteen kuin toimistotyössä yleensä tarvitaan ja edellytetään.

Sinä Tristan väität minun halunneen vahingoittaa sinua ja syyttelet minua kiusaamisesta. Oletko kokonaan unohtanut mitä sinä olet minulle tehnyt - ja mitä sinun tekosi ovat saaneet aikaan?
Sinulla ei ollut pienintäkään syytä hyökätä kimppuuni, mutta niin sinä kuitenkin teit - ja kaiken kukkuraksi mm. ilakoit ja riekuit kuinka hauskaa sinulla ystävättäresi kanssa on minua kiusatessanne.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.10.2016 16:55

Mirri kirjoitti:Toisesta ketjusta (Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?) voidaan lukea, ettei Kaapon ensimmäinen, 18.5.2015 nimimerkillä Gabriel kirjoittama, viesti ollut millään lailla halpamainen eikä muutenkaan lukijoita tai muita kirjoittajia loukkaava.

Kyseisessä ketjussa on muitakin Kaapon kirjoittamia asiallisia viestejä, joten herää kysymys: missä kohdassa alkoi mennä pieleen ja ennen kaikkea miksi.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet