Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 22:00

Ei se minnekään lähde - kusettaa vaan!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 23:05

Kyllä, ainoastaan täällä on harvinaista yhteenkuuluvuutta. Miksi haluat pois ryhmästä, jossa tunnet jo kaikki ja olet jutellut ja saanut kavereita, jotka ei jätä. Minä en lähtisi omasta ryhmästäni millään. Tilalle jäisi tyhjyys, millä minä sen paikkaisin?
Katla

ViestiKirjoittaja Rane » 14.08.2016 15:08

Sateentekijä on ollut hyvä vertaistukija tällä palstalla. Mukavaa seuraa kaiken keskellä. Minun ei ole tarvinnut jännittää keskusteluja hänen kanssaan eikä pelätä hänen kommenttejaan viesteihini, vaikka eihän hän minuakaan ole helpolla päästänyt. Kaipaan häntäkin, jos nyt ketään kaipaisin. Jos on parempi olla poissa palstalta, niin silloin kannattaa olla poissa palstalta. Seura voi tehdä kaltaisekseen, joten kannattaa valita seuransa hyvin - jos on valinnanvaraa.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 14.08.2016 15:12

Tervemenoa vaan sinullekin: http://www.tukiasema.org/ . Siellä se kultapuppelisi jo edottelloo...
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2016 15:27

Ilkeä trisse taas vaihdissa. Etkö osaa olla ihmisiksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 14.08.2016 16:44

Minä en kirjoittele Tukiasemalla, enkä yleensä lue. Sateentekijä on mielestäni ollut paras vertaistukija täällä. Ihana höseltäjä. Kaikissahan meissä on jotakin vikaa. Edes Pp ei ole täydellinen.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:23

Rane kirjoitti:Minä en kirjoittele Tukiasemalla, enkä yleensä lue. Sateentekijä on mielestäni ollut paras vertaistukija täällä. Ihana höseltäjä. Kaikissahan meissä on jotakin vikaa. Edes Pp ei ole täydellinen.

Lyhyeksi jäi tällä kertaa tuo poissaoloni.Arvasikohan PP. kun ei vielä poistanut nikkiäni?
Trisselle ihan vaan tiedoksi, etten tästedes noteeraa sinua. Olet pelkkää ilmaa. Muilta pyydän anteeksi kimmastumistani. Itse olen useimmat tilanteet luonut tai ainakin runsaasti niitten syntymiseen ja ylläpitämiseen vaikuttanut. En vanno, ettenkö edelleenkin provosoi tai provosoidu, yritän sitä kuitenkin mimimoida.
Meinaan olla täällä .Pirruuttani. Tiedätte kuinka pirullinen osaan olla.Nyt meinaan olla ihmisiksi, senkin ihan piruuksissani, Ette saa enää ärsytettyä minua ulos.- Ainakaan lopullisesti.
Tukari orgilla olen kirjoitellut ja tulen siellä silloin tällöin kirjoittamaan edelleenkin.
Rane, maailma tarvitsee höseltäjiä. Ilman sellaisia tämä elämä olisi huomattavasti tylsempää!
On lohdullista, ettet mistään löydä kumminkaan

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2016 18:49

Nythän voisit sitten vastata "Vaihdevuosissa" trissen siihen kysymykseen, johon jätit vastaamatta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 18:53

Psykopatologia kirjoitti:Nythän voisit sitten vastata "Vaihdevuosissa" trissen siihen kysymykseen, johon jätit vastaamatta.

Parempi on, etten ala enää jauhaa vanhoja, toivon etteivät muutkaan.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.08.2016 18:57

Eli sun pitää taas saada aloittaa puhtaalta pöydältä. Itse jaksat muiden vanhoja muistella iät ja ajat.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2016 19:26

Sateentekijä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Nythän voisit sitten vastata "Vaihdevuosissa" trissen siihen kysymykseen, johon jätit vastaamatta.

Parempi on, etten ala enää jauhaa vanhoja, toivon etteivät muutkaan.

Kieltäydytkö vastaamasta trissen kysymykseen?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 14.08.2016 19:54

trisse kirjoitti:Ei se minnekään lähde - kusettaa vaan!
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 20:33

Poistin asiattomana.
15.8- klo0.50
-Sateentekijä
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 15.08.2016 00:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 20:41

Olisiko siis parempi, että pysyisin lopullisesti poissa?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 14.08.2016 20:50

Oletko muuten lopettanut sen Sepramko se oli?
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 21:03

Enne1 kirjoitti:Oletko muuten lopettanut sen Sepramko se oli?

Olen. Se on ollut nyt kolmisen kuukautta kokonaan poissa.Uskoisin näitten tunnekuohujen johtuvan suurelta osin siitä. Huomenna soitan psykiatrille ja kysyn mitä pitäisi tehdä. Ei tämä näinkään hauskaa ole.
Lisäys klo 22.47
Omin nokin en toki lopetusta ole tehnyt vaan psykiatrini kanssa yhteistyössä. Hän onkin nyt lomalla, muistin, että palaa vasta kuun lopulla. Tk lääkärit ei tässä voi auttaa vaikka muuten olenkin ollut heidän kanssaan asioimassa tosi paljon näitten jalkojen ja sydän. ym juttujen takia.
No on minulla tuo Atarax hätäapuna sekä Mirtazapin yöksi, joten ihan tyystin ilman mt-lääkitystä en ole.
Oma terveydentila huolestuttaa, lisäksi nuo diabeettiset neuropatiaoireet, sellaisiksi minä nuo jalat määrittelisin...

Exällä oli aikoinaan vuosia saman kaltaisia oireita jaloissa. Hänellä on myös kakkostyypin diabetes. Molempien jalkojen kaikki varpaat on amputoitu ja vas säärtäkin. Pyörätuolilla kuulemma liikkuu ja on suurimman osan ajasta sairaalassa, kun on se dialyysihoitokin kolmasti viikossa.
Nyt olen alkanut pelätä, milloin itselläni on amputaatio edessä...Toistaiseksi pystyn liikkumaan ja toimimaan itsenäisesti.

Elintapojaan voi muuttaa jos haluaa. Ei ole liian myöhäistä vielä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 15.08.2016 00:40

Kylläpäs taas kirjoittelen surullista settiä , kaikenlaista vaan miettii kun yksinään on päivät ja varsinkin illat pitkät.Sekin, että purkaa sitä omaa yksinäisyyttään ja turhautuneisuuttaan täällä
ventovieraisiin ihmisiin joilla on varmasti riittämiin omiakin ongelmiaan, osoittaa , kuinka oma harkintakyky saattaa pettää. Millä ihmeen oikeudella minä kuvittelen voivani kirjoittaa toiselle semmoista, mikä satuttaisi itseäni toisen sanomana...

Soitin tänään iltapäivällä kriisipuhelimeen! En ole koskaan ennen soittanut, ajatellut olen kyllä semmoistakin mahdollisuutta, mutta nyt tuli tarve saada purkaa jollekkin joka on ihan sitä varten, Anonyymeinä tasavertaisina. Oli muuten huojentava kokemus. Ja hieno keskustelu minkä kävimme. Kaksi toisilleen ihan vierasta juttelemassa ,tai oikeastaan enimmäkseen minä puhuin ja toisessa päässä kuunneltiin, mutta kokemus oli minulle uusi ja ihan uskomattoman hieno!
Ihan kuin olisin löytänyt jotain aivan uutta suuntaa elämääni. Että oli siellä linjan toisessa päässä ihminen, joka oli sillä hetkellä juuri minua varten, kuunteli minua.En ole kokenut tämmöistä hyvää oloa aikoihin! Ei edes psykiatrin vastaanotolla ole tullut tuommoista tunnetta.
Ehkä en kumminkaan ole niin kehno kuin kuvittelen...Aina voi pyrkiä parempaan
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Tyy » 15.08.2016 01:09

Koeta ottaa rauhallisemmin Sateentekijä.

Näitä keskusteluja silloin tällöin katsoneena, tuntuu että täällä on poikkeuksellisen riidanhaluista porukkaa.
Tyy

ViestiKirjoittaja Enne1 » 15.08.2016 10:02

Voimia sateentekijä.
Enne1

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.08.2016 12:11

Hieno juttu, että soitit kriisipuhelimeen. Koitahan jaksaa, Sateentekijä.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet